Romet2018Wojciech Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Witajcie! W ramach kampanii informacyjnej mam przyjemność być Waszym doradcą online. Pozostaję do dyspozycji wszystkich zainteresowanych szeroko rozumianym kolarstwem. Jeśli macie jakiekolwiek pytania, chętnie na nie odpowiem zarówno w tym jak i skorelowanych wątkach. Wojciech, Doradca online Romet nowyromet.pl Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 O, i bardzo dobrze że kolega się pojawił. Będziemy pytać! Odnośnik do komentarza
Romet2018Wojciech Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 O, i bardzo dobrze że kolega się pojawił. Będziemy pytać! Pytajcie a będę służył możliwie szybką odpowiedzią. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 To zacznijmy od gwarancji. Jaki jest okres gwarancji na ramy? Czy gwarancja jest uzależniona od obowiązkowych przeglądów w karcie gwarancyjnej? Odnośnik do komentarza
snowboarder Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Jakie najszersze opony mozna zamontowac w Monsunie 3? Czy sa jakies ograniczenia jesli chodzi o przednia tarcze? Na plaskie tereny wolalbym 36t albo nawet 38t. Szkoda, ze ta fajna kierownica taka waska... Odnośnik do komentarza
IgorK Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Czy możliwy jest zakup frame-set'a modelu Aspre? Odnośnik do komentarza
Nath147 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Też jestem ciekaw. I czy cenowo wypada to lepiej niż u konkurencyjnego Accenta. Odnośnik do komentarza
Romet2018Wojciech Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Pytania trudne ale bez odpowiedzi nie zostaną. Myślę, że do piątku problemy zostaną rozwiązane. Opony nie powinny mieć ograniczeń ale pewności nie mam. Jeśli chodzi o ramy to podobne pytania były jeśli chodzi o model Monsun. Nie wiem natomiast czy Romet ma w sprzedaży detalicznej ramy. Odnośnik do komentarza
Alfine Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 @Romet2018Wojciech to po co się wychylasz jak nic nie wiesz Odnośnik do komentarza
Romet2018Wojciech Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Jakie najszersze opony mozna zamontowac w Monsunie 3? Czy sa jakies ograniczenia jesli chodzi o przednia tarcze? Na plaskie tereny wolalbym 36t albo nawet 38t. Szkoda, ze ta fajna kierownica taka waska... Witaj, Moim zdaniem ograniczeń nie ma. @Romet2018Wojciech to po co się wychylasz jak nic nie wiesz Nie jest tak, że nic nie wiem. Ale jeśli chodzi o kwestie marketingowe i dystrybucji części informacje muszę dostać od źródła. Nie sztuką jest powiedzieć, że będą ale nie wiem kiedy i gdzie. Pozdrawiam, Wojciech, Doradca Online Romet http://nowyromet.pl Odnośnik do komentarza
Nath147 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Ale zeby odpowiedzieć na pytanie na które odpowiedziałeś ;-) Potrzebujesz wiedzy technicznej, a do tego chyba nie masz dostępu. W niektórych konstrukcjach rura tylnich widełek od strony napędowej nie jest prosta, jest zagłębienie na zębatkę i większą zębatka będzie tarła o ta rurę. Podczas projektowania na pewno określono maksymalny rozmiar opony jaka się zmieści, do takiej wiedzy też nie masz dostępu jak widać. Wysłane z mojego TA-1024 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
Romet2018Wojciech Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Ale zeby odpowiedzieć na pytanie na które odpowiedziałeś ;-) Potrzebujesz wiedzy technicznej, a do tego chyba nie masz dostępu. W niektórych konstrukcjach rura tylnich widełek od strony napędowej nie jest prosta, jest zagłębienie na zębatkę i większą zębatka będzie tarła o ta rurę. Podczas projektowania na pewno określono maksymalny rozmiar opony jaka się zmieści, do takiej wiedzy też nie masz dostępu jak widać. Wysłane z mojego TA-1024 przy użyciu Tapatalka Witajcie, Z tego co piszecie i o co pytacie wnioskuje, że jesteście w stanie rower poskładać od zera. U nas jest od tego sztab ludzi. Żeby odpowiedzieć wam na to pytanie muszę po prostu zasięgnąć porady. Romet się rozwija, rośnie na rynku w siłę ale jeszcze nam do ideału brakuje. Staramy się wyjść klientom na przeciw i stąd też moja obecność tutaj. Na pytania odpowiedzi się pojawią. Z założenia mam doradzać niedoświadczonym rowerzystom zainteresowanym naszą marką jaki model powinni dobrać. Wam Panowie doradzać niczego nie trzeba, raczej odpowiadać na dość trudne pytania. Zdecydowanie nie chce wam podawać błędnych informacji dlatego trwa to dość długo. Pozdrawiam, Wojciech, Doradca Online Romet http://nowyromet.pl Odnośnik do komentarza
rowerowy365 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Ja pytania nie mam ale czytając dyskusję, że Romet strzela sobie w kolano pojawiając się na forum z osobą, która nie jest oblatana w danych technicznych i możliwościach Waszych rowerów (to wniosek merytoryczny - bez złośliwości). Trochę szkoda, bo uważam, że jesteście dobrą firmą i przede wszystkim polską co u mnie i myślę, że u wielu innych ma znaczenie. Żeby wyjść z twarzą proponuję jak najszybciej odpowiedzieć na pytania. Odnośnik do komentarza
unavailable Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 No, przyznam, że też to zrobiło na mnie kiepskie wrażenie. Zaczęło się od tego, że zobaczyłam - przepraszam, na moje oko tak to wyglądało - chamskiego spamerskiego posta, z tą może tylko różnicą, że nie od www.rowerowysklepikzwachocka.pl, ale z ramienia topowego producenta. Chciałam nawet zgłosić, ale na komórce się nie da. Gdy po raz drugi wróciłam na forum, zrobiło mi się głupio - no tak, tyle osób zadało mądre pytania, a ja tu posądzam kogoś, że spamer. Natomiast w tej chwili coraz bliżej mi do pierwszego wrażenia. Romet zamiast badać rynek i wyłapywać sugestie pod kątem zmian polityki cenowej lub jakościowej, woli wywalać kasę na zatrudnianie ludzi po to, po co zatrudnia się konsultantów w sieciach komórkowych - nie, żeby się znali, a żeby wciskali produkt tym, którzy nie mają o nim wiedzy i stwarzali potrzeby, o których możliwe, że nawet pojęcia dotychczas nie mieli i sami by na nie wpadli :P Na zasadzie - lubisz pan wycieczki? Lubię. A robisz pan zdjęcia? Robię. No to koniecznie flagowiec z dwuogniskowym aparatem, ewentualnie model lite, ale trzeba mieć świadomość, że zdjęcia tylko w dzień przy dobrej pogodzie, a i tak na telewizorze 4K będą fatalnej jakości :D Oczywiście zakup na raty, więc w ogóle pan nie poczuje. W tym konkretnym przypadku dla mnie ta pomocność jest o tyle wątpliwa etycznie, że jedynym słusznym wyborem są jednak rowery Rometa i to jest priorytetem, a nie oczekiwania klienta. Tymczasem, Romet nie Romet, zwyczajnie każda firma, w danej cenie i przy danych zapotrzebowaniach raz będzie górował nad konkurencją, a innym lepiej mieć wszystko, byle nie jego. Odpowiedzi pojawią się, to fajnie. Jeśli nie, szkoda mi kolegów, że się napalili. Tak czy owak ja najbardziej ubolewam, że Romet nie zatrudnił Pana w bardziej sensownym charakterze i każe Panu samemu przed sobą udawać, że jest super pomocnym gościem, a potencjalnym klientom, że się o nich tak troszczy. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Powiem Ci Elle że zaczyna mi chodzić od jakiego czasu po głowie pomysł żeby składać i sprzedawać rowery :) Oczywiście nie mam funduszy żeby samotnie tę produkcję uruchomić. Ale prowadziłem firmę, która w swojej branży wyznaczała standardy obsługi w Polsce i wiem co robić żeby te standardy obsługi były wysokie. A może powinienem się zatrudnić w Romecie czy Krossie? :) Jestem zniesmaczony jakością obsługi w branży rowerowej. Zarówno jeśli chodzi o producentów jak i sklepy rowerowe. Sądzę że są to firmy, które są z nią wiele lat do tyłu. Ja kupiłem w swojej firmie zagraniczne oprogramowanie typu helpdesk, wdrożyłem i każda sprawa jakie do nas wpływała miała przydzielony numer sprawy i przydzielonego pracownika, który się nią zajmował. Dlatego też w zasadzie nie robię zakupów w polskich sklepach internetowych tylko np. na Wiggle gdzie mają Live Chat i helpdesk i gdzie mogę spytać konsultanta o wszystko co chcę i najczęściej otrzymam profesjonalną odpowiedż. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się