Pablito Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 Możliwe, że tak jest jak mówi NoOnesThere. Ja od siebie dodam, że ręce cierpną też od nadmiernego ucisku na dłonie. Ja miałem taki problem kiedy miałem źle ustawiony kąt siodełka. W starym rowerze miałem nos siedziska za bardzo pochylony ku dołowi, przez co "spadałem" w kierunku kierownicy i opierałem się głównie na rękach. Jak nie to przyczyną mogą być wibracje - wtedy musisz zmienić chwyty kierownicy na żelowe, ergonomiczne. Spróbuj też upuścić 0,5 bara z przedniej opony i pracuj łokciami. Odnośnik do komentarza
szysza91 Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Co do bolących rąk, łokci to w ogóle nie odczuwam tego problemu, może faktycznie to kwestia regulacji w twoim przypadku. Ja na start przełożyłem mostek na pozycję dodatnią, dało to parę centymetrów do wysokości kierownicy. Dzięki za porady wyżej odnośnie regulacji roweru, wypróbuje dzisiaj i sprawdzę czy będzie wygodniej. Odnośnik do komentarza
desertsky Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Ja właśnie jeszcze nie przekładałem mostka na pozycję dodatnią. Jeśli to nic nie da to chyba sprzedam rower... Odnośnik do komentarza
MARIUSZZZ Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Możesz też źle trzymać kierownicę. Tzn. jechać z ugiętymi nadgarstkami, to też może powodować zbytnie obciążenie i ból. Nadgarstki w czasie jazdy powinny być ustawione prosto. Odnośnik do komentarza
desertsky Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Właśnie ustawiłem mostek dodatnio, jest zdecydowanie lepiej, teraz pewnie też muszę się przyzwyczaić, dzięki. :) Odnośnik do komentarza
Pablito Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Kurczę, nawet po krótkiej jeździe bolą ręce, łokcie. Nie wiem, co zrobić, na rowerze szosowym z barankiem byłoby tak samo? Myślę o sprzedaży... Następnym razem wybierz sobie rower, przymierz w sklepie i kup przez internet, jeżeli będzie taniej (dużo tanie tak min. 500 zł ), bo jak nie to lepiej mieć ze sklepu stacjonarnego. Sprzedawca na ogół czuje się zobligowany, aby rower który masz od niego był ok. Nie mówię o tym "patafonie", który mi siodełko sprzedał :D Odnośnik do komentarza
szysza91 Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Ewentualnie jak dodatnia pozycja to za mało, można jeszcze kupić mostek regulowany, a w ostateczności w ogóle takie cudo http://www.bikecenter.pl/galerie/e/ergotec-octopus-ahead-50_37230.jpg Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Trochę was chłopaki nie rozumiem. Kupujecie rower fitness typu szosówka z prosta kierownicą do szybkiej jazdy po asfalcie a teraz ustawiacie mostek do góry i jeszcze rozważacie regulowany i mówicie że nie ma komfortu. To po co było kupować taki rower? Wiadomo było ze nie będzie na nim za wiele komfortu bo nie jest amortyzowany. Trzeba może było kupić crossa. Albo sprzedajcie i kupcie sobie amortyzowany albo załóżcie najszersze możliwe opony jakie tam wejdą i obniżcie ciśnienie do dopuszczalnego minimalnego przy którym nie dobija dętki. To jest tak samo jak z samochodem sportowym który ma twarde zawieszenie i kiepską amortyzacje bo ma jechać szybko a nie komfortowo. Jak ktoś chce komfortowy to kupuje vana. Odnośnik do komentarza
Pablito Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Z tego wynika, że bardziej Wam pasuje trekking lub cross na sztywnym widelcu, niż fitness typu szosowego. Odnośnik do komentarza
desertsky Opublikowano 25 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 Jutro mam zamiar wystawić rower na sprzedaż. Oby ktoś kupił tak abym wiele nie stracił. ;) Odnośnik do komentarza
Pablito Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 Tylko następnym razem siądź na rowerze przed zakupem. Fitnessów na Twoim miejscu bym zupełnie nie wykluczał, tylko o innej geometrii: http://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-miejskie/rowery-fitness/fx/fx-3/p/1327010-2017/ Odnośnik do komentarza
NoOnesThere Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 Desertky, tak z ciekawości zadam pytanie, ile cm masz wyżej siodełko od kierownicy? Odnośnik do komentarza
desertsky Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 Tylko następnym razem siądź na rowerze przed zakupem. Fitnessów na Twoim miejscu bym zupełnie nie wykluczał, tylko o innej geometrii: http://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-miejskie/rowery-fitness/fx/fx-3/p/1327010-2017/ Dzięki, pomyślę też nad tym. A co do kierownicy to jest około 4cm niżej niż siodełko. Odnośnik do komentarza
NoOnesThere Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 To ewidentnie pokazuje, że kupiłeś fitnessa z geometrią szosową (a w każdym razie bardzo zbliżoną do szosowej). Widocznie nie masz odpowiedniej gibkości na taki rower. Poszukaj fitnessa z geometrią podobną do rowerów cross (coś takiego jak podlinkował Pablito) i będzie OK! Odnośnik do komentarza
Pablito Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 Lata przyzwyczajeń też robią swoje. Na rowerze musisz się przede wszystkim czuć dobrze, pewnie. Marka i osprzęt to są kwestie drugorzędne w jeździe rekreacyjnej, czy turystycznej. Nie mówię, że ten rower Ci polecam, ale też z podobną geometrią: https://www.giant-bicycles.com/pl/escape-1 Pochodź po sklepach w tym tygodniu i przymierz różne rowerki, a zobaczysz w czym tkwi problem. Zobacz szosę, przełaj, górala 29, crossa, fitnessa, trekkinga i oceń, który jest najwygodniejszy. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się