darecky Opublikowano 12 Września Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września Dzięki wszystkim za konkretne i różnorodne odpowiedzi, kopalnia wiedzy! Rozejrzę sie jeszcze ale raczej postawie na Cube Reaction C:62 Race. Mam ręce z marchwii i zarobiony jestem więc mocna rozbudowa 740 raczej mnie przerasta. Postawię zatem na rower w miarę kompletny, mimo że droższy. W salonie Cube była fajna obsluga i to też trzeba docenić. Rama na pewno XL, dzięki. Czy warto dopłacić 1700zl do modelu 2025? https://skiteam.pl/cube-reaction/6312-285688-rower-cube-616300-reaction-c-62-race-4054571386960.html https://skiteam.pl/cube-reaction/9260-386972-rower-cube-845310-reaction-c-62-race-4054571473431.html Ten starszy już dlugo tam stoi, ma jakieś ślady i przetarcia, dziwne. Niebieski 2025 ladniejszy 🙂 Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 12 Września Udostępnij Opublikowano 12 Września Nowy Reaction 2025 ma jeśli się nie mylę inną geometrię. Ma dużo dłuższy reach, więc jest bardziej usportowiony. Co do specyfikacji technicznej to ten starszy miał korbę Deore i manetkę SLX. Oraz koła Newmen z obręczami o szerokości 25 mm. Nowy ma obręcze 30 mm, manetkę XT i korbę Praxis. Jak wolisz bardziej rekreacyjną pozycję to starsza wersja. Te pozostałe elementy nie są 1700 warte (jeśli nic nie pomyliłem) Tu jest pełna specyfikacja 2024: Cube Info Portal Tu 2025 Cube Info Portal Odnośnik do komentarza
Veriv Opublikowano 13 Września Udostępnij Opublikowano 13 Września Hej nie wiem co masz na mysli w kwestii rąk ale zakladam ze po prostu nie miales czasu na cwiczenia gornej partii ciała? Cube reaction race to jest dosłownie kratownica zaprojektojektowana by była jak najlżejsza i jak najlepiej transferowala moc z kolarza na koła. To rower do krotkich wyścigów, gdzie komfort użytkownika ma niski priorytet. Moze byc i pewnie będzie mniej komfortowo Mozna porownac to tak, ze za cene relatywnie niewielkich zysków, np na płaskich podjazdach, podczas sprintów, rower będzie mniej wygodny podczas dłuzszych jazd. Relatywnie niewielkie zyski na sprintach i płaskich(równych) podjazdach nabierają znaczenia podczas zaawansowanej rywalizacji sportowej. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 13 Września Udostępnij Opublikowano 13 Września To jest rower wyposażony w jeden z najbardziej komfortowych amortyzatorów i mający bardzo dobry design ogona jakim jest wąska sztyca podsiodowa o średnicy 27,2 mm. W związku z czym można tam wsadzić podsiodłówkę z niedużą amortyzacją jeszcze poprawiającą komfort ogona, gdyby zaszła taka potrzeba. Np. Specialized CG-R. Albo myk-myka z amortyzacją. Też są takie. A oponami na niskim ciśnieniu poprawić komfort ogólny. Jest to rower stosunkowo szybki a jednocześnie stosunkowo komfortowy jak na rower karbonowy. Do tego dokładamy jakieś komfortowe gripy, np. ESI Extra Chunky czy Ergon i dobre rękawiczki, np. Spec BG Dual Gel (kupiłem ostatnio z Hiszpanii na przecenie za 30 Euro), tu też są: Specialized Body Geometry Dual Gel SF Short Finger Gloves - black | BIKE24 Do tego wygodne siodełko, dobre spodenki z dobrą, grubą wkładką i będzie zajebiście 🙂 Odnośnik do komentarza
Szwedacz Opublikowano 13 Września Udostępnij Opublikowano 13 Września 8 godzin temu, jajacek napisał(a): Albo myk-myka z amortyzacją. Też są takie. Jakieś konkrety poza tym od PNW? Tego z PNW przerabialiśmy kiedyś w dyskusji o komforcie rowerów i wpływie różnych czynników na tłumienie drgań, na dropperze PNW sucha nitka nie została. Z tego co pamiętam, to recenzje jednogłośnie wskazywały na to, że on w praktyce nie amortyzuje drobnych drgań, a jedynie nieco tłumi duże uderzenia (kiedy i tak nie powinniśmy na nim już siedzieć!) Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 13 Września Udostępnij Opublikowano 13 Września Nie rozkminiałem dalej tego tematu. U siebie po prostu kupiłem wygodniejsze, miękksze siodełko. Odnośnik do komentarza
Uterming Opublikowano 28 Września Udostępnij Opublikowano 28 Września Jeśli szukasz roweru, który łączy nowoczesne technologie, lekkość i wydajność, Cube Reaction C:62 Race 2025 jest wartą rozważenia opcją. Dzięki karbonowej ramie i komponentom klasy Deore XT, rower ten sprawdzi się zarówno na wymagających trasach, jak i podczas codziennej jazdy. Odnośnik do komentarza
darecky Opublikowano Czwartek o 17:59 Autor Udostępnij Opublikowano Czwartek o 17:59 Jeszcze raz wielkie dzięki za wszelkie wskazówki! Koniec końców — dość niespodziewanie — padło na inny rower: SENSA Fiori Evo Elite LTD Używany, rocznik 2024, na ramie XL, za 5000 zł. Mało jeżdżony, od osoby z sąsiedztwa. Czyli generalnie dość testowo-budżetowo pojechałem. Czy dobrze zrobiłem? Nie mam pojęcia — zobaczymy 🙂 Dopiero po pierwszej przejażdżce, ale było całkiem nieźle. Choć mam wrażenie, że jest trochę za duży.. Z drugiej strony L-ka mogłaby być już za mała bo jestem pomiędzy. 187cm/78kg/noga 89/długie ręce Geometria: Sugestie rozmiarów znalazłem tylko na dwóch stronach sklepów i niestety są rozbieżne: Rower ładnie się prezentuje, wydaje się lekki i szybko się zbiera. W testach waga dla rozmiaru L (bez pedałów) to 11,11 kg. Chyba jedynym słabszym elementem są koła — dość ciężkie, więc jest potencjał na zbijanie wagi, jeśli się wkręcę w MTB XC. Aktualnie założone ma lżejsze opony CST B-Trail niż oryginalne Victoria Barzo. Jak trochę więcej pojeżdżę, to będę mógł powiedzieć coś więcej. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano Czwartek o 18:03 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 18:03 Brawo! Wygląda niekulawo. Przy tej długości nogi zwykle potrzebna jest sztyca podsiodłowa z setbackiem żeby się przesunąć do tyłu. Odnośnik do komentarza
darecky Opublikowano Czwartek o 18:34 Autor Udostępnij Opublikowano Czwartek o 18:34 Dzięki 😄 Do tyłu? nie lepiej do przodu? 😄😄 aby być nieco bliżej kierownicy aby troszke bardziej się wyprostować. Wiec pewnie mostek skrócić lub podnieść kierownicę jeśli się da. Poprzedni właściciel miał 189 i noge aż 94. aha a co do tych rąk z marchwii to chodziło mi tylko o to, że są niezdarne, wszystko niszczą i wymieniają głupią dętke w 3 godziny 😄 także nie specjalnie majsterkuję w rowerach Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano Czwartek o 18:43 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 18:43 Jak ktoś ma długie podudzia to zwykle musi się przesunąć do tyłu od środka suportu. Długości roweru nie reguluje się położeniem siodełka tylko przez dopasowanie kokpitu. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się