darecky Opublikowano 13 godzin temu Autor Udostępnij Opublikowano 13 godzin temu Dzięki wszystkim za konkretne i różnorodne odpowiedzi, kopalnia wiedzy! Rozejrzę sie jeszcze ale raczej postawie na Cube Reaction C:62 Race. Mam ręce z marchwii i zarobiony jestem więc mocna rozbudowa 740 raczej mnie przerasta. Postawię zatem na rower w miarę kompletny, mimo że droższy. W salonie Cube była fajna obsluga i to też trzeba docenić. Rama na pewno XL, dzięki. Czy warto dopłacić 1700zl do modelu 2025? https://skiteam.pl/cube-reaction/6312-285688-rower-cube-616300-reaction-c-62-race-4054571386960.html https://skiteam.pl/cube-reaction/9260-386972-rower-cube-845310-reaction-c-62-race-4054571473431.html Ten starszy już dlugo tam stoi, ma jakieś ślady i przetarcia, dziwne. Niebieski 2025 ladniejszy 🙂 Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 13 godzin temu Udostępnij Opublikowano 13 godzin temu Nowy Reaction 2025 ma jeśli się nie mylę inną geometrię. Ma dużo dłuższy reach, więc jest bardziej usportowiony. Co do specyfikacji technicznej to ten starszy miał korbę Deore i manetkę SLX. Oraz koła Newmen z obręczami o szerokości 25 mm. Nowy ma obręcze 30 mm, manetkę XT i korbę Praxis. Jak wolisz bardziej rekreacyjną pozycję to starsza wersja. Te pozostałe elementy nie są 1700 warte (jeśli nic nie pomyliłem) Tu jest pełna specyfikacja 2024: Cube Info Portal Tu 2025 Cube Info Portal Odnośnik do komentarza
Veriv Opublikowano 4 godziny temu Udostępnij Opublikowano 4 godziny temu Hej nie wiem co masz na mysli w kwestii rąk ale zakladam ze po prostu nie miales czasu na cwiczenia gornej partii ciała? Cube reaction race to jest dosłownie kratownica zaprojektojektowana by była jak najlżejsza i jak najlepiej transferowala moc z kolarza na koła. To rower do krotkich wyścigów, gdzie komfort użytkownika ma niski priorytet. Moze byc i pewnie będzie mniej komfortowo Mozna porownac to tak, ze za cene relatywnie niewielkich zysków, np na płaskich podjazdach, podczas sprintów, rower będzie mniej wygodny podczas dłuzszych jazd. Relatywnie niewielkie zyski na sprintach i płaskich(równych) podjazdach nabierają znaczenia podczas zaawansowanej rywalizacji sportowej. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 3 godziny temu Udostępnij Opublikowano 3 godziny temu To jest rower wyposażony w jeden z najbardziej komfortowych amortyzatorów i mający bardzo dobry design ogona jakim jest wąska sztyca podsiodowa o średnicy 27,2 mm. W związku z czym można tam wsadzić podsiodłówkę z niedużą amortyzacją jeszcze poprawiającą komfort ogona, gdyby zaszła taka potrzeba. Np. Specialized CG-R. Albo myk-myka z amortyzacją. Też są takie. A oponami na niskim ciśnieniu poprawić komfort ogólny. Jest to rower stosunkowo szybki a jednocześnie stosunkowo komfortowy jak na rower karbonowy. Do tego dokładamy jakieś komfortowe gripy, np. ESI Extra Chunky czy Ergon i dobre rękawiczki, np. Spec BG Dual Gel (kupiłem ostatnio z Hiszpanii na przecenie za 30 Euro), tu też są: Specialized Body Geometry Dual Gel SF Short Finger Gloves - black | BIKE24 Do tego wygodne siodełko, dobre spodenki z dobrą, grubą wkładką i będzie zajebiście 🙂 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się