krix Opublikowano 7 godzin temu Udostępnij Opublikowano 7 godzin temu Panowie dziękuję za merytoryczną dyskusję lecz trochę nie na temat ilość przełożeń zębatek, różnic procentowych itp. jest dla mnie drugorzędną sprawą. Szukam roweru na którym przejadą 50-70 km, zejdę z niego z uśmiechem na twarzy i będę czekał na kolejną przejażdżkę Proszę o pomoc w doborze roweru nie koniecznie musi to być gravel, myślałem że w moim przypadku będzie to opcja optymalna. Jeżdżę 80 % asfalt 20% szuter, bywa że wjadę w las i proporcję są odwrotne. W tej chwili jeżdżę 7 letnim Romet wagant 4 i z 20 kg dzieckiem w foteliku mam średnią prędkość około 20km/h. W załączniku screen z aplikacji.Na tym forum wrzucasz wątek i patrzysz z satysfakcją, jak puchnie :) Im więcej ciekawych dygresji zgarnie, tym bliżej do podium :) :)Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
krix Opublikowano 7 godzin temu Udostępnij Opublikowano 7 godzin temu Panowie dziękuję za merytoryczną dyskusję lecz trochę nie na temat ilość przełożeń zębatek, różnic procentowych itp. jest dla mnie drugorzędną sprawą. Szukam roweru na którym przejadą 50-70 km, zejdę z niego z uśmiechem na twarzy i będę czekał na kolejną przejażdżkę Proszę o pomoc w doborze roweru nie koniecznie musi to być gravel, myślałem że w moim przypadku będzie to opcja optymalna. Jeżdżę 80 % asfalt 20% szuter, bywa że wjadę w las i proporcję są odwrotne. W tej chwili jeżdżę 7 letnim Romet wagant 4 i z 20 kg dzieckiem w foteliku mam średnią prędkość około 20km/h. W załączniku screen z aplikacji.Jaką aplikację używasz to tych wykresów? Na telefon?Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 7 godzin temu Udostępnij Opublikowano 7 godzin temu Tak, jak jest możliwość dotarcia do Decathlonu i wypożyczenia to jest to bardzo polecana opcja. Odnośnik do komentarza
Greg29 Opublikowano 3 godziny temu Udostępnij Opublikowano 3 godziny temu Tak jak już pisali przedmówcy, w zależności gdzie więcej jeździsz tak wybierasz napęd. Jak to jest przewaga szutrów to 1xx, jak przewaga asfaltów to 2xx. Jakbym był na Twoim miejscu to bym wybierał między Krossami. Ten Tier kosztuje tyle co Esker 5 a ma gorszy napęd i koła. Geos jest tysiąc droższy przy takim samym napędzie jak Esker 5 a ma też gorsze koła. A przynajmniej obręcze. Romet tak samo. Więc ja osobiście kupiłbym Krossa, a który? To zależy od Ciebie. Oba są dobre. Zakres napędu 1x12 nie odbiega od 2xx Odnośnik do komentarza
sl66 Opublikowano 2 godziny temu Udostępnij Opublikowano 2 godziny temu Wkleję tu swoje przemyślenia z rozmowy z @jajacekna priv, może autorowi wątku sie przydadzą w kwestii wyboru typu roweru. Gravel to taka wolniejsza szosa z możliwością wjechania w lekki i średni teren. Co nie znaczy, że w terenie będzie komfort. To wg mnie istota gravela. Poświęcasz około 5% prędkości względem szosy (co wcale nie jest tak mało), w zamian dostajesz rower, którym możesz wjechać niemal wszędzie w płaskopolsce (gdzie niewiele jest ciężkiego terenu), co nie oznacza jednak, że w terenie będzie komfortowo. Wytrzęsie, ale rower (w tym opony) wyjdzie z tego cały. Granice komfortu vs doświadczenie jazdy jak na szosie można przesuwać: szersze opony, amortyzowany mostek, amortyzowana sztyca, amortyzator przedni, amortyzator tylny (Diverge STR). Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się