Skocz do zawartości

tani grawel


Rekomendowane odpowiedzi

witam

mój 20 letni trekking wymaga naprawy i chyba się nie opłaca i myślę o tanim grawelu w miare wygodnym bo 55 na karku

prosze rade

1.Kelys soot 30 ok 3300 zl 

2.Felt broam ok 2800 zl

2.N Bike 100  ok 3000 zl

czy dolozyc do  Keelys soot 50 ok 4500 zl

 a jeszcze Kross Esker 2 gen 2

       dziekuje

 

 

Edytowane przez RobKwa
blad
Odnośnik do komentarza

Ten Esker to smietnik. 99 osob na 100 powie Ci zebys kupil na Shimano. Ale zawsze znajdzie sie ktos kto musi isc pod prad 🙂

Sa dwie dominujace na rynku firmy jesli chodzi osprzet. Shimano ma ok 70% rynku grup szosowych, Sram ok. 25%. Reszta jest bez znaczenia. System zmiany przelozen w Shimano jest bardzo prosty i intuicyjny. Nie jest taki w Sram. Dlatego pozbybem sie grupy Sram Apex i wymienilem na Shimano Tiagra.

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, jajacek napisał(a):

A to niby czemu nie Shimano? Nie mamy z Shimano mechanicznym zadnych problemow. 

Ja też mogę polecić Shimano. Mam w gravelu GRX 400 i uważam, że w zupełności wystarcza do moich potrzeb. Działa bezproblemowo, rzadko trzeba regulować, jest względnie tani, więc nie szkoda jeździć zimą (gdybym miał elektroniczne przerzutki na pewno byłoby mi bardziej szkoda).

Odnośnik do komentarza

Mam Kellys Soot 50 i mogę z czystym sumieniem polecić - napęd Shimano GRX 2x10 działa bardzo dobrze, hamulce hydrauliczne robią swoje, mam też powyżej 50-tki i jest wygodnie (wymieniłem mistek na 2 cm krótszy bo będąc na granicy rozmiarów wziąłem większy dla bardziej rekreacyjnej pozycji). Z tym "innym" systemem zmiany biegów w SRAM-ie to prawda, jest mniej intuicyjny niż w Shimano. 4500 zł za Kellysa Soot 50 to bardzo dobra cena, ja w marcu dałem 5300 zł i wtedy było to najtaniej

Odnośnik do komentarza

L sugeruje pod warunkiem ze L to jest 56 u Kellysa. Bo roznie bywa. Masz stosunkowo krotki przekrok jak na ten wzrost czyli dluzszy tulow. Wiec na dlugosc bedzie wygodnie. Wiekszy rower oznacza tez kokpit na wyzszym poziomie, wiec nie trzeba tak sie zginac. Ja przy 175 wzrostu jezdze na 56 wlasnie dlatego zeby miec wyzej kokpit. Natomiast musialem to skompensowac krotszym mostkiem  80 mm. Majac grubo ponad 50 na karku elastycznosc kregoslupa piersiowego juz nie ta. Wiec robie co moge zeby mi nie doskwieral.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...