newjunior Opublikowano 6 Lipca Udostępnij Opublikowano 6 Lipca Witam. Mam rower szosowy koła karbonowe obręcz hookless i jeżdżę na detkach, nie wydaje mi się żebym potrzebował jeździć na mleku. Problem jest taki że chciałem zmienić dętki na jakieś light, no i nie wychodzi. Dętkę light rozwaliło. Wiem że dętki light to tak góra 5 bar. Wracam więc do dętki Continental race waga około 100 g. Jednak opona przy dobiciu powietrza do nawet 8 bar nie chce wskoczyć równo, a tak się nie da jeździć bo jest bicie koła. Czy ktoś ma jakieś sposoby w takim przypadku? Proszę o rady Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 6 Lipca Udostępnij Opublikowano 6 Lipca Hookles mam tylko w MTB. Tam nie ma problemu. Niestety z tym hookless w szosie to sprawa trochę niepewna. Być może trzeba mieć kompresor. Posmaruj ranty opony płynem do zmywania i zobacz czy nie wskoczą. Dętki light są bez sensu IMO. Albo dętka TPU albo latex. A jaka opona? Może trzeba założyć nową taśmę? Odnośnik do komentarza
liftlodz Opublikowano 7 Lipca Udostępnij Opublikowano 7 Lipca Może głupie pytanie ale czy opony są kompatybilne z systemem hookless? Odnośnik do komentarza
newjunior Opublikowano 7 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca Dzięki za odzew. Opony to Giant gavia. Dętka o której pisałem że jest "light" to offbondage ultralight 39 g z aluminiowym zaworkiem. Do tej dętki nie mam zastrzeżeń kilkukrotnie napełniana była do 8 bar, siłą rzeczy musiała gdzieś puścić. Opona z dętka Continental race w końcu wskoczyła. Jednak dalej nie widzę rozwiązania jak zainstalować dętki TPU do moich kół kiedy to można napełniać takie dętki maksymalnie 5 bar. Odnośnik do komentarza
liftlodz Opublikowano 7 Lipca Udostępnij Opublikowano 7 Lipca Tubolito z ich stronyFor which tire pressure are Tubolitos suitable? With how much pressure can Tubolitos be used?The maximum and minimum air pressure with which Tubolitos can be used are basically determined by the tire. Therefore, please check the indications of your tire.Please note: Unmounted Tubolitos must not be inflated more than 0.5 bar/ 7 psi. Otherwise, they may be deformed and might get defective.Czyli jeśli oponka wytrzyma 8 bar to i dętka wytrzyma. Inna sprawa że system hookless ma ograniczone ciśnienie. Odnośnik do komentarza
DEFTONES Opublikowano 8 Lipca Udostępnij Opublikowano 8 Lipca W dniu 7.07.2024 o 07:14, liftlodz napisał(a): Może głupie pytanie ale czy opony są kompatybilne z systemem hookless? Każda opona tubeless. Nie ważne czy na mleku, czy na dętce. Odnośnik do komentarza
lukasz.przechodzen Opublikowano 8 Lipca Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2 godziny temu, DEFTONES napisał(a): Każda opona tubeless. Nie ważne czy na mleku, czy na dętce. W MTB/Gravel tak. W przypadku opon szosowych wypadałoby sprawdzić czy opona jest zgodna. No chyba, że ten artykuł: https://www.vinciwheels.com/pl/poradnik/ranty-hookless/opony-kompatybilne-z-rantami-hookless/ jest już nieaktualny i wszystkie opony szosowe tubeless są też hookless ready 🙂 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się