APZ Opublikowano 26 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia Chyba pod jakąś kobietę był uprzednio tak wzniesiony ten mostek... Już opadnięty na 90 stopni. 😉 Odnośnik do komentarza
Oskarr Opublikowano 26 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia Jak coś to źle Ci podpowiedziałem, masz tu mostek wkręcany, potrzebujesz więc rury sterowej z gwintem, Opcja, którą ja podesłałem musiałbyś sparować z innymi sterami zintegrowanymi oraz z mostkiem Ahead. Odnośnik do komentarza
APZ Opublikowano 26 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia @Oskarr OK. Dzięki. Czyli mam szukać widelca alu z gwintowaną rurą sterową, do kół 28" i V-brake, z możliwością przykręcenia lampki? Właśnie teraz zrobiłem kilkanaście km tym rowerem i jest całkiem spoko, ale jakby mało sztywny. Zobaczę ile kosztuje odchudzenie maszyny o 1,5-1,8 kg... Odnośnik do komentarza
APZ Opublikowano 26 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia Serwis w Krośnie ma takie widelce (z gwintem), pod v-break: alu za ok. 600 zł (czyli bez sensu) i stalowe ciut powyżej 100 zł. Robota około 80-150 zł. Zysk na wadze, może 1 kg przy stalowym, tak zgaduję. Sztywność, komfort? Robić? Odnośnik do komentarza
mike21 Opublikowano 26 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia Trzeba by ustalić jaka jest poprawna wysokość kierwnicy to wtedy można rozważyć mostek pod stery ahead (rura bez gwintu jak ten pokazany niżej). Ale jeśli pod mostkiem ma być 10cm podkładek to sensu nie ma. https://www.mtbiker.pl/shop/czesci/widelce-i-amortyzatory/widelce-sztywne/force-trek-28quot-sztywny-widelec-aluminiowy-1-1-8quot-czarny-polysk-p77112.html?country=PL&variant=278233&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwoa2xBhACEiwA1sb1BESal6CqdYgP_dkm1i0Y4wiYsOXaCzy9jzAI_0v1_lblnk5BymZaDRoCWXQQAvD_BwE Odnośnik do komentarza
APZ Opublikowano 26 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia Po wymianie na sztywny widelec kierownica obniży się o ok. 4-5 cm. Tak mi w serwisie powiedziano. Czyli, jak na moje ustawienia, zrówna się z poziomem siodełka. I dobrze. Pozycja będzie mniej trekkingowa, bardziej "sportowa", a rower zyska na sztywności, której nieblokowany "amortyzator" nie zapewnia. Tak mi się wydaje, może niesłusznie... A gdyby kierownica była zbyt nisko, to regulowanym mostkiem można kombinować inne ustawienia. Chyba pójdę w ten eksperyment za ok. 200 zł. 😉 (widelec stalowy). Odnośnik do komentarza
APZ Opublikowano 23 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja Amortyzator sprężynowy wymieniony na sztywny widelec stalowy. Koszt operacji ok. 300 zł. Rower jest sztywny i pewnie ciut lżejszy. Jeszcze nie testowałem na trasie, z braku czasu. Odnośnik do komentarza
APZ Opublikowano 23 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja @jajacek Jakby co, po ustawieniu siodełka pode mnie, jego poziom jest taki sam jak gripów. 😉 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się