Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Szukam roweru do jazdy po Podlasiu (głównie po drogach w lesie) oraz do jazdy po Warszawie (wzdłuż Wisły po obu stronach oraz z okolic centrum do Góry Kalwarii z ekipą z pracy, która jeździ tam).

Swoją formę fizyczną określiłbym jak dobra+, mam 176 cm wzrostu, ważę 86 kg i przekrok to 78 cm.

Obecnie na rowerze jeżdżę głównie jak transport do pracy i żeby zgubić kg, albo Veturillo (w Warszawie) albo Kross Hexagon 5.0 (w Białymstoku).

 

nie wiem co będzie lepsze w kategorii gravel vs hardtail mtb

nie znam się na markach i czego tam szukać 

Prosiłbym o poradę 

 

Odnośnik do komentarza
7 minut temu, miastalman napisał(a):

Witam,

 

Szukam roweru do jazdy po Podlasiu (głównie po drogach w lesie) oraz do jazdy po Warszawie (wzdłuż Wisły po obu stronach oraz z okolic centrum do Góry Kalwarii z ekipą z pracy, która jeździ tam).

Swoją formę fizyczną określiłbym jak dobra+, mam 176 cm wzrostu, ważę 86 kg i przekrok to 78 cm.

Obecnie na rowerze jeżdżę głównie jak transport do pracy i żeby zgubić kg, albo Veturillo (w Warszawie) albo Kross Hexagon 5.0 (w Białymstoku).

 

nie wiem co będzie lepsze w kategorii gravel vs hardtail mtb

nie znam się na markach i czego tam szukać 

Prosiłbym o poradę 

 

Gravelohardtail GVHT, czyli DSX2  Marin

 W rozmiarze L.

Odnośnik do komentarza
5 godzin temu, jajacek napisał(a):

Nie wiem jakie te trasy po Podlasiu ale ostatnio gravele są tam bardzo popularne. 

Zdjęcia mojego kolegi z wyprawy po Podlasiu sprzed paru dni.

1. ja raczej będę jeździł w okolicy, w której mieszkają moi rodzice, a tam będą w większości drogi leśne, w tym drogi pożarowe, drogi asfaltowe, ścieżki i trochę piachu. W tej kolejności.

2. Fajne zdjęcia.

 

jakies przykłady roweru, żebym wiedział czego szukać?

Odnośnik do komentarza
32 minuty temu, Pepe75 napisał(a):

ja na używanych się nie znam i nie mam nikogo, kto by mi pomógł. mogę zwiększyć budżet o +15%, myślę, że to ma sens.