Skocz do zawartości

Trenażery Direct Drive z Decathlonu


Rekomendowane odpowiedzi

Też uważam że ten najtańszy najciekawiej wygląda. Wszystko co amator potrzebuje żeby pokręcić trochę w podłej pogodzie za nieduże pieniądze. W necie piszą że to rebrandowany Magene. Jakbym nie miał trenażera, to bym taki kupił. Mój stał unieruchomiony bo młody mi gdzieś w transporcie tulejki pogubił, do Elite Direto. Ale przyszły własnie w piątek z Hiszpanii. Koszt ok. 50 zł, u nas nie wiedzieć czemu 150. Więc dziś odpalam.

Odnośnik do komentarza

Najtańszy generuje opór do 600W. Nie mam doświadczenia z pomiarami mocy - jak to odnieść do rzeczywistości? Zimę raczej spędzam na "klasycznym" trenażerze, i, w marcu, kiedy zaczynam jeździć, to i tak jest ciężko na początku. Czy jeżeli taki trenażer nie jest podłączony do internetu, to nie reguluje oporu? 

Odnośnik do komentarza

600w to jest bardzo dużo na indywidualne treningi dla amatora, szczególnie zimą.

Tak taki trenażer w skrócie nie bedzie generowac oporu jeśli nie jest podłączony do internetu. Do pracy potrzebuje sparowania z urządzeniem. Komputerem z odpowiednim programem (jak zwift) czy sparowania z Garminem, gdzie masz wgrany trening. Te peryferyjne urządzenia zazwyczaj wymagają jakiejś formy połączenia z internetem.

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...