Veriv Opublikowano 6 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2023 Gratuluję zakupu. Fajnie to wygląda, jak za tą cenę to jest konkret. Odnośnik do komentarza
Pitrich Opublikowano 6 Września 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2023 Korba FC-MT510-1 32T i widać że powinna nawet 36T wejść. Ośka i hak dla potommnych. Ośka ciulowa. Trzeba bardzo mocno dokręcać a ten kluczyk ssie. Jutro oczyszczę gwint z kleju i zobaczę bo tak nie powinno być że trzeba dużej siły użyć do zakręcenia koła. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 6 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2023 Fajny rower! Gratuluję zakupu. Daj znać jak odczucia co do hebli i amortyzacji i ile waży. Takiego patentu z ośką jeszcze nie widziałem. Jak ciężko wchodzi na starcie to trzeba uważać żeby się nie zapiekła. Kolega prowadzący grupę szosową miał taki przypadek w Focusie. Przyszło ciąć piastę szlifierką. Mam zaufanie do osiek DT Swiss i Rockshoxa. Nie miałem z nimi problemu. Hak jak hak. Wygląda normalnie. Odnośnik do komentarza
Pitrich Opublikowano 6 Września 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2023 Oski już przesmarowane ale ta tylno nie dała się wykręcić tym kluczykiem. Musiałem zrobić dźwignię ze śrubokręta by to ruszyć a i tak ciężko szło. Muszę to oczyścić z kleju do gwintów. Z przodu jest fajna ośka z szybkozamykaczem od Rockshoxa i tu nie ma problemu. Rama popukana paznokciem i wydaje się że górna i dolna rurka są cieniowane. Wzmocnienie sztycy już jakby grubsze, tak samo jak tylne widełki. Wewnętrzne prowadzenie przewodów przez porty w ramie, wyjście pod supportem. Porty odkręcane śrubką. Sama rama nie wygląda źle konstrukcyjnie. Ciekawe czy to z chińskiego katalogu czy zaprojektowana w Niemczech ? Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 6 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2023 Tego nigdy nie wiadomo. Jak czytam o różnych konstrukcjach karbonowych to czasem jest to open mold dzielony na wiele firm, czasem na 2-3, czasem dedykowany dla jednej. Nie dojdzie się raczej do tego. Odnośnik do komentarza
Pitrich Opublikowano 7 Września 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2023 Chyba hak się lekko skrzywił w transporcie bo ciężko wyregulować przerzutkę ? Wysłałem zapytanie czy można kupić nowy bo jeden zapasowy trzeba mieć a ten będzie trzeba sprawdzić przyrządem. Myślałem że to jakiś generyczny chińczyk ale wczoraj po 2 godzinach szukania nie znalazłem nic identycznego a jedynie 2 zbliżone z wyglądu. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 7 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2023 No ciekawe co będzie z tego poszukiwania haka. Jak dla mnie to jest dobry test sprawdzający który kiedyś ćwiczyłem. Np. do Speca na niemal każdym rogu i w dziesiątkach sklepów. Zawsze mam zapasowe. Jak byliśmy w Alpach, w Austrii to pękł koledze w BH. Napisałem do austriackiego dystrybutora, nie mają. Napisałem do BH ze dwa razy. Zero odzewu jak to w tych firmach z południa Europy. Manana :) Pojechaliśmy do świetnego sklepu Peto Bike gdzie mają haki chyba do każdego Speca, Treka i Cannodale. Niestety hak niestandardowy i nic nie pasowało. No i kumpel zamiast jeździć na rowerze, spacerował po górach. W PL jak kolega wrócił też nie mieli. Dorobił sobie gdzieś na obrabiarce czy frezarce bo kumaty w mechanice. Aha. Jest taki gościu co się zwie na FB Mechanik Rowerowy Blackbird. Podobno dorabia haki do wszystkiego. Odnośnik do komentarza
Pitrich Opublikowano 7 Września 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2023 Oo! Dobrze wiedzieć że ktoś dorabia części. Może się kiedyś przydać. Jutro sprawdzę czy oryginalny nie jest zgięty i może otrzymam odpowiedź w sprawie nowego. Póki co nie ułamałem nigdy haka w 10 letniej karierze. Raz tylko wygiąłem w Romecie. Kolega za to urwał na gałęzi jadąc ze mnę na wycieczkę:) Odnośnik do komentarza
Pitrich Opublikowano 17 Września 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2023 Rower jeździ fajnie. Jednak powrót do 4 link bar to był dobry pomysł bo jest lepiej, bardziej czule przy czym prawie nie pompuje i nie dobija na dziurach. Chciałem wrzucić sobie sprężynowego Bombera CR na tył ale....sprężyna koliduje z rurą podsiodłową. Po prostu ma za dużą średnicę zewnętrzną w porównaniu do tłoka z Rockshoxa. Cieszy że śruby mocowania dampera są identyczne i stalowe a nie jakieś badziewie + każda innego rozmiaru jak to często bywa. Sram Level T póki co hamują bardzo dobrze (nawet ciut lepiej niż MT200) ale muszę zmienić tarcze a szczególnie tylną RT10 bo ociera. Trochę prostowania pomogło ale to nie to. Co do haka to jeszcze nic nie wiadomo. Kazali mi przysłać zdjęcie więc chyba jest problem ? Dziwne bo wydawało mi się że wystarczy skontaktować się z dystrybutorem, podać model roweru i załatwione. Na szczęście udało się wyprostować bo był mega krzywy. Odnośnik do komentarza
MutenRoshi1994 Opublikowano 8 Marca Udostępnij Opublikowano 8 Marca (edytowane) Dobry, czy da rade zjezdzanie tym rowerem ze schodów krawezników i mniejszych uskoków (30cm)? Wymienie koła na Obręcz DT Swiss XM 421 29",piasty DT SWISS 350 StraightPull, ośke pewnie też, amortyzator ROCK SHOX Revelation RC.(czy go po 2 sezonach szlak nie trafi). Ogólne przeznaczenie jak w przypadku pana Pitrich'a. Edytowane 8 Marca przez MutenRoshi1994 dodanie tekstu Odnośnik do komentarza
Pitrich Opublikowano 12 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca Czy nie pęknie to trudno powiedzieć. U mnie po pół roku nic się jeszcze nie dzieje ale ja nie skaczę 🙂 Z minusów - koła ważą 2400g, tyle samo co widelec. tu można dużo urwać. Sam zresztą zastanawiam się nad ich zmianą na XM421 na DT350 SP. Z drugiej strony fabryczne koła są chyba dość mocne jak na tanioszkę z gotowca 🙂 Odnośnik do komentarza
MutenRoshi1994 Opublikowano 13 Marca Udostępnij Opublikowano 13 Marca Dzięki wielkie za odpowiedź Odnośnik do komentarza
Pitrich Opublikowano 13 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca Generalnie rower wydaje się dobrze przemyślany bo ma nawet głupie mocowanie tylnego przewodu hamulcowego do ramy. niby pierdoła a dzięki temu nie stuka nam o szprychy. Mocowanie dampera góra i dół jest identyczne gdzie niektórzy dają dwie różne śruby. Fabryczna ośka trochę ssie bo na mój gust jest za krótka o 2mm ale pasuje taka od np: Rift Zone 2 która jes takurat o tyle dłuższa. Na minus jeszcze łożyska na wiankach w główce ramy i trudności z dostępnością haka przerzutki który niby miał być dostępny w lutym a nadal cisza od dystrybutora. Rama nie jest przesadnie cieniowana a raczej widzę że odpowiednio wzmocniona w newralgicznych miejscach. Mam wrażenie że to rower robiony raczej pod grubszego Niemca do jazdy po lasach bo ma nawet otwory pod nóżkę czego próżno szukać w sportowych modelach 🙂 Odnośnik do komentarza
Pitrich Opublikowano 14 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca Dla ciekawskich. Rexshox Deluxe Select ma tu 2 tokeny wrzucone. W sumie zdziwiłem się trochę bo Marin Rift Zone 2 z identycznym damperem miał tylko 1 token. No cóż, wyjąłem 1 przy serwisie i zobaczę z ciekawości jak pracuje zawieszenie. Skakać nie skaczę więc nie potrzebuję mega progresji. Odnośnik do komentarza
Muchson Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia Witam wszystkich. Kolego Pitrich i jak zakończyły się poszukiwania haka do tej ramy , bo tak się składa że mój chyba był z plasteliny i na trasie najzwyczajniej się uszczerbił . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się