Skocz do zawartości

Oskarr

Użytkownicy
  • Postów

    2 800
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Toruń

Ostatnie wizyty

7 359 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Oskarr

Wytrawny forumowicz

Wytrawny forumowicz (4/4)

  1. Rower spoko, nie zgadzam się tylko ze stwierdzeniem, że mt 200 nadają się do amatorskiego XC. Nie nadają. do turystyki po płaskim ok, ale do XC nie. W XC często musisz szybko reagować, aby odratować się przed upadkiem, mt 200 nie daje takiej możliwości. Zgadzam się, że gravel nie zastąpi roweru XC HT. Ja rower XC ht wymieniłem na fulla downcountry + gravela. Gravel do turystyki a full do lasu i bike parki. Problem z suntourem to działanie w zimę oraz brak serwisu. Suntour ma nie rozbieralne tłumiki, więc w razie potrzeby, nie wymienisz sam uszczelek - dla zwykłego kowalskiego, który i tak nie serwisuje amora, nie ma to żadnego znaczenia 😄
  2. Dużo gdybania, zero danych. Najlepiej wykonać parę zdjęć samego roweru jak i rower + Ty. Na takiej podstawie można podpatrzeć kąty i szybko stwierdzić czy da się coś poprawić, czy jest całkiem skopane. Zdjęcia możesz wrzucić na dysk googla dać link do udostępnienia zdjęć, twarzy nie potrzebujemy, tylko pozycje na rowerze.
  3. Wszystko zależy, ile kcal przyjmujesz i gdzie przycinasz kalorie. Jeśli chcesz spadek masy, to musisz jeść mniej kcal niż zużywasz w ciągu dnia, ale przy wykonywaniu treningów, dalej musisz przyjmować węgle i białko. Ile masz wzrostu, że przy wadze 73 kg dalej chcesz zrzucać? Zasada jest taka, że w czasie treningu i po treningu musisz zjeść, głównie węgle, przy mało intensywnych pod względem siły ćwiczeniach, zapotrzebowanie na białko powinno być dość niskie. Czasami jak ludzie przesadzają z ilością białka podczas odchudzania, to organizm przerzuca się z korzystania z węgli podczas treningu na korzystanie z białka i wtedy zjada nasze mięśnie. Kolega podczas redukcji w dni trenujące potrafił zjadać 5k kcal, ale później w dni bez treningów trzymał okolice 1500 kcal. Jeśli Ty starasz się każdego dnia jeść mało a w niektórych dniach robisz strzały po 50 km, będziesz mieć niedobory. Strasznie dużo gdybania. Rozpisz jak ustalasz dietę, kiedy co jesz, co jesz w czasie treningów itp.
  4. damian.fysz@gmail.com Nie wiem tylko czy cena z kwietnia dalej obowiązuje. Możesz też pisać przez Facebook do Damian Fysz, na profilowym niebieska koszulka i czerwony kask. Powołaj się na kontakt od Oskara.
  5. Też mi się tak wydaje, na styk, ale płytka zabezpieczająca przed zsunięciem wskoczyła w otwłór, ja sam ważą poniżej 70 kg, więc się tym specjalnie nie przejmuje. Może zrobię sobie ulepa i wydrukuje podkładki różnej grubości i wrzucę 1-1,5 mm zamiast 3 mm podkładki od strony napędowej. Póki co luzów nie ma, zobaczę jak dalej to będzie działało.
  6. @Miro tak, jest tam plastikowa podkładka. Jak mamy korbę super boost z linią łańcucha 55, to jest ona o jakieś 5 mm szersza, niż korba boost a suporty mamy te same, więc z tymi korbami dokładane są podkładki. Fabrycznie miałem w rowerze korbę Deore - z podkładkami, zakupiłem tego slx i musiałem z prawej strony zostawić podkładkę, inaczej korba obcierała o ramę. W nowych korbach shimano, linia łańcucha jest ustawiana przez korbę i podkładki a nie dobór odpowiedniej tarczy. https://www.centrumrowerowe.pl/mechanizm-korbowy-shimano-slx-fc-m7100-1-pd20155/ U mnie też jest przerwa, co mnie denerwuje, bo po tygodniu jazdy zasyfiło to suport. Mam tylko nadzieję, że kolano mi nie odpadnie, przez to, że mam pedały przesunięte o 2 mm w prawo względem osi 😄
  7. jest ok z tą podkładką. W Canyonie luxie z korbą deore i suportem shimano też jest ta podkładka z lewej i prawej strony, ale fabrycznie minimalnie mniej odstaje.
  8. gorszy osprzęt niż w grand canyonie, ale chociaż kosztuje 3 k pln więcej, brzmi jak dobry deal.
  9. M powinna być ok znając rozmiarówkę Canyona.
  10. Potwierdzam, fajny pomysł, mnie też parę razy blokowało. Dzięki za opinie o pedałach.
  11. @mike21 jak je kupowałem, celowałem w koła na felgach newmana, o crestach mk3 słyszałem negatywne opinie, producent zapewniał mnie, że mk4 są felgami mocno poprawionymi i nie ma z nimi problemu. Nie wiem czy miały podkładki pod nyplami. Na 90% nie, przynajmniej przy wychodzącym z felgi nyplu takiego nie widziałem. Teraz te koła będą miały trochę bardziej przyjemne i lekkie życie, przekazałem je ojcu, który użytkuje rower głównie po szutrach. Do czasu, gdy nie wyrwały się nyple, to były fajne, lekkie i w ogóle nie centrujące się koła.
  12. Jeździłem ostatnio na Garminach Rally XC 100, w jednym z rowerów mam jeszcze inpeaka, ale nigdy nie miałem Favero, a ponoć super dokładne i lepsze niż konkurencja. Czy ktoś korzystał? @jajacek może masz jakieś info?
  13. @Merlin123 ekstra, daj znać jak się jeździ, jak już go złożysz 🙂
  14. Obręcze Stanse Cresty mk4. Budowane przez wheelbuildera, wymienili na gwarancji po 23 miesiącach eksploatacj, więc jakoś specjalnie nie narzekam, choć myślę aby spróbować chińskich kół. U mnie miałem w sumie w 7 miejscach pęknięte, tensometr pokazywał, że napięcia były równe i w normie.
  15. wyrywa mi nyple z obręczy. Sama felga bez obić, szprychy też całe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...