Skocz do zawartości

Czy Dętka Pirelli p Zero SmarTube 700x23/32 poradzi sobie z cisnieniem 8,5bar ?


Rekomendowane odpowiedzi

Dziś zainstalowałem dętki i opony. Przetestowane niestety na króciutkim dystansie i ciśnieniu z przodu jakieś 8,4 z tyłu 8,6 bara. Continental GP5000 w porównaniu do Continental Ultra Sport  ewidentnie klei się nawierzchni, nawet na mokrym czuć, że jest dobrze i sprawiają wrażenie, że lepiej amortyzują nierówności. Czy na to wszystko wpłynęły też dętki Schwalbe Aerothan nie mam pojęcia, ale raczej nie przeszkadzają. Jak przejadę duszy dystans to coś więcej w tej materii powiem. Ostatecznie łącznie zaoszczędzona masa z oponami i dętkami to 220g. Stare dętki jak się okazało to były CST 100g.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Od 16 stycznia do dzisiaj 28 nie odnotowałem jakiś znaczących strat w ciśnieniu, więc pod tym względem znacznie przewyższają lekkie gumowe i prawdopodobnie lateksowe dętki. Właściwie to w podanym okresie czasu jeszcze ich nie pompowałem i prawdopodobnie w najbliższych dniach nie będzie to konieczne.  Co do jazdy to nie bardzo mogę się wypowiadać ponieważ w miesiąc ubyło mi 6kg z wagi więc wszelkie odczucia z bardziej dynamicznej jazdy to może być tego efekt. Były też eksperymenty z mostkiem więc, co do prowadzenia nie chce się wypowiadać, ale wiem, że różnica na początku była w tej materii kolosalna na plus dla TPU. Ogólnie zaraz po zainstalowaniu miałem wrażenie, że mogę osiągać znacznie lepsze rezultaty w sprincie, ale trzeba pamiętać, że wjechały też znacznie lepsze opony.

 

 

 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...