Skocz do zawartości

Rama Rose szoso/gravel


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Wpadła mi w oko oferta na olx ramy karbonowej Rose BackRoad rozm. 57 z 2020r za 500zl.

Posiadam składaną szosówkę accenta ale cały czas po głowie chodzi mi rower szosowo-gravelowy. Żeby potrzeba było zmieniać tylko opony. Aktualnie ograniczają mnie u-breaki bo wchodzi max 32mm. Cześć osprzętu mógłbym przerzucić z posiadanej szosy. 

Nie znam się na geometriach ram. Czy, ktoś mógłby się wypowiedzieć do czego ona się nadaje?  Mam 183cm 70kg

Czy ryzykować zakup bez obejrzenia na żywo? 

 

 

IMG_20220719_234632.jpg

IMG_20220719_234613.jpg

IMG_20220719_234555.jpg

Odnośnik do komentarza
  • BBaBar zmienił(a) tytuł na Rama Rose szoso/gravel

Nie będzie problemu znaleźć sztyce? Poszperałem na szybko w Googlach i nie znalazłem. 

 

Jeśli kupował bym przez olxa to mam czas 24h od odebrania paczki na ewentualne reklamacje. Po odbiorze na szybko bym podjechał do lokalnego serwisu żeby obejrzeli ramę fachowym okiem. Miał ktoś sytuację z reklamacją takiej przesyłki? 

Odnośnik do komentarza
21 minut temu, liftlodz napisał:

Ta druga jest pęknięta, widać na zdjęciach.
PS "naprawa" pękniętego karbonu to mit.
Jedyną skuteczną metodą naprawy tego materiału jest wymiana na nieuszkodzony.

Sorry ale zupełnie się mylisz. Mamy dwie uszkodzone ramy, które zostały profesjonalnie naprawione, na których ściga się mój syn. Dopiero co jechał na nich na Mistrzostwach Europy. Na każdą naprawę carbonbike.pl daje dożywotnią gwarancję. Mój kolega naprawiający ramy w innej firmie, Cyklon, prowadzi bloga i pokazuje jak świetnie można ramy naprawić. Z tym że są takie ramy, których budowa powoduje że nie można ich naprawić.

https://www.cyklon.eu/blog/

Większość ram jest obecnie budowana z części, które później spaja się w jedną całość. A nie z całości.

Odnośnik do komentarza