mataman Opublikowano 23 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2022 Ile km wytrzymują te Corsa evo? Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 23 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2022 Na razie nie udało nam się ich zajechać. Stawiam na przebieg typu 10k km. W przeciwieństwie do Vittoria Corsa Speed, G2.0, Control, Specialized Turbo Cotton, Bontrager R4 320, Wolfpack Race (wszystkie produkowane w tajlandzkiej fabryce Vittoria), bieżnik nie jest doklejany. Więc jest szansa na dłuższą eksploatację. Vittoria zaprezentowała nową oponę o nazwie Corsa N.EXT. Ma nylonowy bieżnik wulkanizowany (a nie doklejany), ochronę antyprzebiciową, wzmocnione ścianki boczne i podobno ma gwarantować długą żywotność i wyśmienitą przyczepność. Ma być bezpośrednim konkurentem Conti GP 5000. Ponieważ uważam że Vittoria rzeczywiście gwarantuję najlepszą przyczepność, zamierzam kupić i przetestować. https://roadbikeaction.com/vittoria-corsa-n-ext-first-ride-review/ Odnośnik do komentarza
mataman Opublikowano 24 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2022 Prawie 400zł za wersję tubeless, auć. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 24 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2022 Kto szuka ten znajdzie taniej :) Niestety dobra opona kosztuje teraz 200 zł Odnośnik do komentarza
mataman Opublikowano 27 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2022 Narazie nigdzie taniej nie widzę i 400zł to cena za sztukę. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 27 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2022 400 nie do przyjęcia :) Veloflex Corsa Evo 185 zł Odnośnik do komentarza
Oskarr Opublikowano 30 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2022 Robiłem wczoraj testy na mtb, 160 watow, u mnie 155-160 bpm Ręce na gripach 27,4 km/h Ręce na klamkach hamulcowych 28,2 Ręce wąsko na kierownicy i mocno pochylona pozycja 29,8 Testy na prostym odcinku, po 600-700 metrów na stałym tętnie. Opony Continental race King z tyłu z ciśnieniem 1.5, z przodu rocket Ron 1,4. Obie opony najwyższe modele pod ściganie z mlekiem. Rower to karbonowy XC 900 z dość agresywna pozycją, siodełko jest 10 cm powyżej kierownicy. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 30 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2022 Gdzieś jest test GCN że Ollie jechał w bardzo wąskim chwycie z bardzo pochyloną sylwetką i z prędkością zbliżoną do roweru szosowego. Z tym że tak da się tylko na krótszych odcinkach. Odnośnik do komentarza
Oskarr Opublikowano 30 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2022 No nie do końca. Nie wiem, czy to z moją szosą jest coś nie tak (jak miałem tylko szosę to jeździłem sobie szosą po singlach, dało się jak była równa nawierzchnia, trzeba było trochę techniki ale się dało, ba potrafiłem koma zdobyć bo szosa z oponami 32c z agresywniejszym bieżnikiem zapierdzielała na podjazdach, zachęcony wynikami wystartowałem w 3 wyścigach mtb w tym jeden XC, plasowałem się gdzieś w 3/4 stawki ale ogólnie szał, że potrafiłem kogoś wyprzedzić, było fajnie aż nie wyhamowałem i uderzyłem centralnie w drzewo) ale jest mało stabilna jak nie trzymam kierownicy. Jestem w stanie jechać chwilę bez trzymania ale tylko przy prędkości powyżej 15 km/h i dalej to raczej walka z rowerem niż przyjemność. Na MTB mogę jechać 5 km/h bez trzymania po równym, jadąc 10 km/h mogę popylać bez trzymania po bruku czy mniejszych dziurach, nie mam problemu aby jechać po leśnej czy polnej drodze wcinając sobie batonika. Do tego mam zintegrowaną karbonową kierownicę z mostkiem, jest spłaszczona, aero i mega wygodna aby oprzeć na niej przedramiona. Mogę spokojnie tak jechać dobrą godzinę bez bólu czy braku stabilności. Coś jak lemondka bez lemondki. Ostatnio raz w tygodniu jeżdżę do pracy na rowerze, mam 35 km w jedną stronę, rekord szosą to 58 minut, najgorszy czas szosą to 1h 30 minut ze względu na przebicie opony, muszę się przejechać mtb aby zobaczyć jaka będzie różnica w czasie. Do 30 km/h różnic raczej dużych nie ma, jadąc rano do pracy aby się nie spocić staram się nie przekraczać 170 bpm. Szosa ma jednak taką przewagę, że na odcinku np. 1 km gdzie nie mam pobocza mogę kawałek pojechać za autem i utrzymywać 50+ km/h. Ostatnio udało mi się złapać koło skutera i jechałem na kole przez 4 km ze średnią 46 km/h ? Niestety na mojej trasie do pracy trenują chłopaki z akademi CCC, kopernicusa i toruńskich pierników. W ramach treningów mają jazdy za busem technicznym i trzymają na segmentach 80 km/h. Trochę to psuje zabawę bo aby teraz wskoczyć do top 10 na stravie na jednym z 5 km odcinku musiałbym trzymać średnią 65 km/h ? Swoją drogą, orientujecie się, czy można zgłaszać na stravie przejazdy osób jadących ze stravą autem? Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 30 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2022 Zgłaszać można ale życia szkoda :) Idea KOMów się tak mocno zdewaluowała że mają moim zdaniem znikomy sens. Ludzie za motorem, samochodem, na elektryku. Nikt tego nie kontroluje. Dla mnie zawsze KOMy po płaskim były głupotą. Ale niektórych kręcą. Odnośnik do komentarza
ktokolwiek Opublikowano 30 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2022 7 godzin temu, Oskarr napisał: Swoją drogą, orientujecie się, czy można zgłaszać na stravie przejazdy osób jadących ze stravą autem? Pewnie. Jest opcja "Flag", ale tylko na komputerze. W aplikacji na telefonie nie mogę znaleźć tej funkcji. Sam flaguję ewidentne wałki. Typu pierwsza jazda nowego użytkownika i średnia 60 km/h przez 3 godziny Ale jak ktoś trenuje za autem i ma najechane kilkadziesiąt tys km, do tego jest wykres mocy i tętna, to ciężko będzie utrzymać taką "flagę" ? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się