jajacek Opublikowano 16 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2022 Brawo! Ale spowalniacze do wymiany na hamulce jak najszybciej. @ram Ze specyfikacji wynika że ma sztywne osie z Boost. Odnośnik do komentarza
Kamil89 Opublikowano 16 Września 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2022 27 minut temu, ram napisał: Duży plus za przemyślany zakup i za taperowaną główkę ramy. Ceny jak widzę już przyszłoroczne ? I najważniejsze: pytałeś, czy jest możliwość wsadzenia do tyłu piasty i osi w standardzie boost ? Obie osie są sztywne. Odnośnik do komentarza
Kamil89 Opublikowano 16 Września 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2022 3 minuty temu, Kamil89 napisał: Obie osie są sztywne. Przód: Shimano MT400, centerlock, Boost110, oś przelotowa 15 mm | Tył: Shimano MT510, centerlock, Boost148, oś przelotowa 12 mm Odnośnik do komentarza
ram Opublikowano 16 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2022 34 minuty temu, Kamil89 napisał: Obie osie są sztywne. DODATKOWY BONUS i piątka. Z katalogu bikerworld 2022 wynika, że oś tylna ma szpilkę ? Marka: Trek Model: Roscoe 7 Sugerowana cena * od 7439.00 PLN Technologie oś 15mm tarcza hamulcowa SMRT wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów sztyca z regulacją wysokości środek suportu GXP stery taperowane oś tylna koła na zacisk mocowanie tarczy hamulcowej IS oś Boost system bezdętkowy stery półzintegrowane Odnośnik do komentarza
Kamil89 Opublikowano 16 Września 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2022 @rambo to jest model na 2023, może stąd ta różnica. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 16 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2022 @ramPoprzedni Roscoe to była rama X-Caliber tylko inaczej skonfigurowana na oponach balonach. To jest zupełnie inna rama. Odnośnik do komentarza
ram Opublikowano 16 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2022 @jacek Pytam, bo przybywa nam na forum kolejny ścieżkowiec ? Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 16 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2022 Bardzo dobrze. Im więcej wiedzy i doświadczeń tym lepiej. Odnośnik do komentarza
Kamil89 Opublikowano 22 Września 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2022 Panowie, mam takie pytanie i prośbę zarazem. To są opony które mam aktualnie Bontrager X4 TI TLR 29, 2.6. Przed odebraniem roweru zostały napompowane do 2.8 bar. To jest wartość max na oponie. Niestety nie ma, nie widzę wartości minimalnej. Z takim ciśnieniem po pierwszej jeździe w terenie mam nie za dobre odczucia. Może się mylę ale rower za bardzo podskakuje na korzeniach, kamieniach, nie czuje się do końca pewnie. Nie wiem jak nisko z ciśnieniem mogę zejść żeby nie uszkodzić opony. Będę wdzięczny za info, rady. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Oskarr Opublikowano 22 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2022 Ja na dętce do mtb schodzę na tyle, że jak obieram się cala masa na kciuku przyłożonym do opony zostaje mi do felgi z 2-3 cm. Jak będzie za mało uszkodzisz dętke, nie oponę. Odnośnik do komentarza
Kamil89 Opublikowano 22 Września 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2022 Ok. Tylko akurat u mnie jest system bezdętkowy. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 22 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2022 Na bezdętce jakieś 1,0 bara minimum. Ja przy 90 kg mam ok. 1,6 przód, 1,8 tył ma oponie 2,3. Tu tabela: https://www.enve.com/learn/tire-pressure/ Odnośnik do komentarza
Oskarr Opublikowano 23 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2022 Minimalne ciśnienie zależy od podłoża. Jak się ścigam na bardzo piaszczystym podłożu potrafię zejść do 0,9 atmosfery. Zakręcenie korbą przy takim ciśnieniu na zakręcie na przyczepnym podłożu powoduje już ściągnięcie opony z rantu i rozszczelnienie, nie polecam jazdy na takim ciśnieniu aczkolwiek jedne zawody które polegały na przejechanie jak najszybciej 5 minutowego singla w bardzo kopnym piasku w ten sposób wygrałem ? Przy dużej ilości korzeni na trasie pompuje więcej tak, aby koło nie dobiło. Przy każdym dobiciu masz jakieś szanse na uszkodzenie obręczy albo opony. Jak na zawodach dobije tylko raz, lekko, to oznacza to u mnie, że idealnie dobrane ciśnienie. Zwykle dla bezpieczeństwa dojechania do mety pompuje 0,1 bar więcej niż powinno być na daną trasę idealnie. Jak będziesz miał za mało ciśnienia albo będziesz czuł, że dobijasz - należy wtedy dopompować albo będziesz zwijał oponę na ostrym zakręcie przy dopedałowaniu - też należy dopompować. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się