Skocz do zawartości

Spartacus Cross 4.0, sklep infinitibike.pl


Mek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich po raz pierwszy. Od jakiegoś czasu czytam forum i coraz bardziej mi się podoba zarówno forum jak i rowerowe porady. Swoją przygodę z rowerami zakończyłem dawno dawno temu - w latach 70 -tych na zielonym HURAGANIE.Potem były składaki JUBILAT i WIGRY, w czasie strajków trzeba było dojeżdżać do pracy. Potem długo nic. Przesiadłem się na motocykle.W listopadzie 2015 musiałem wymienić biodro na metalowe /chyba tytan/ i trzeba było dojść do siebie. Po trzech czy czterech miesiącach kupiłem rower do jazdy w domu i zacząłem namiętnie jeździć. W okolicach maja zachciało mi się prawdziwego roweru. Kupiłem miejski rower ROMET Art Noveau 3 z trzybiegowym Nexusem. Rower naprawdę fajny - zrobiłem na nim prawie 700 km , ale jak była większa górka to już był kłopot . Odbudowałem trochę mięśnie na udach /kiedyś grałem zawodowo w siatkówkę , wiec pamiętam jakie były wtedy/ i pomyślałem o dłuższych wypadach niekoniecznie po drogach rowerowych. Poczytałem porady Łukasza o rowerach trekkingowych i wpadł mi w oko SPARTACUS PREMIER 4. Potwierdzam opinie - rower naprawdę fajny /nie jestem wielkim fachowcem w branży rowerowej/ i jak dla mnie w zupełności wystarczy. Kupiłem go we wrześniu jakoś w połowie i już przejechałem prawie 500 km.W porównaniu z ROMETEM  to różnica klas. Sama przyjemność z jazdy , na pewno wynika to z różnych napędów w obu rowerach. Trzeba było przesmarować suport - był wkręcony na sucho - kwadraty też, siedzenie i gwinty pedałów , ale to są drobiazgi.W sklepie Infiniti Bike rozmowa telefoniczna z panią Natalią /przemiła kobieta/ konkretna i rzeczowa - tak że tylko kupować u tej pani rower. Jeszcze roweru nie odstawiłem , może będzie ciepło i trochę pojeżdżę. Zimą najprawdopodobniej czeka mnie jeszcze wymiana kolana , wiec wiosną znowu rehabilitacja na rowerze. Jeszcze raz podkreślam - nie jest to reklama tylko satysfakcja użytkownika SPARTACUS PREMIER 4 to naprawdę dobry rower.

Pozdrawiam wszystkich - Andrzej

Naprawdę fajny blog

Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...

Cześć.

Miło mi dołączyć do Was i korzystając z okazji przywitać się (nie znalazłem wątku służącego do tego, dlatego witam się tutaj).

Ale wracając do tematu wątku...

Od listopada jestem szczęśliwym użytkownikiem Cross'a 4.0. A ponieważ obiecałem Pani Natalii (serdecznie pozdrawiam) umieścić tu swoją opinię o tym rowerze, tym bardziej czuję się zobowiązany to uczynić.

 

O samej marce dowiedziałem się z wpisu Łukasza na jego blogu. A ponieważ cena i osprzęt był jedną z najlepszych ofertą na rynku (według mojego rozeznania), zacząłem się przymierzać do zakupu Crossa. Kontakt z obsługą klienta okazał się naprawdę dobry, tzn. profesjonalny i miły (ponownie ukłony w stronę Pani Natalii). A muszę dodać, że potrafię być lekko upierdliwy w kontakcie z BOK'ami, gdy muszę wydać większą kwotę ;).

 

Summa summarum, gdy już otrzymałem wszystkie potrzebne mi dane (min. wagę roweru i geometrię ramy) a których nie było na stronie (swoją drogą powinny tam być) kupiłem rower ... z małą zmianą. Ponieważ standardowy amortyzator średnio mi pasował, kupiłem inny model (NRX) ze sklepu Activia (http://activia.sgl.pl/). I poprosiłem o dostarczenie go do Infinity Bike. Całość została złożona i rower dotarł do mnie już ze zmienionym amorkiem.

Swoją drogą polecam sprzedawcę amorków. Przed zakupem u niego, przejrzałem sieć w poszukiwaniu opinii i to co tam przeczytałem potwierdziło się. Nie dość że właściciel ma chyba najniższe ceny w sieci, to jeszcze wychodzi na to, że to fachowiec, pasjonat i należy do "Klubu Ludzi Pozytywnie Zakręconych" na punkcie amorków :).

 

Sprzęt dotarł do mnie w kartonie (+ błotniki i bidon z koszykiem - błotniki były chyba dołączone jako prezent, bo rower kupowałem w swoją czterdziestkę). Złożenie całości nie było problemem, pomimo, że robiłem to po raz pierwszy. Starczył tylko klucz imbusowy,płaska czternastka (bodajże) i śrubokręt do dokręcenia dzwonka (kupiony oddzielnie).

Rowerem jeżdżę w trasy do 100 km (ostatnio głównie po asfalcie) i nie mam zastrzeżeń. Wiadomo rower nowy, więc i nic nie skrzypi (na początku coś przeskakiwało w prawym pedale, ale po odkręceniu go i ponownym dokręceniu wszystko jest ok). Z czasem pewnie zmienię korbę na inną niż kwadrat, ale to pewnie za jakiś czas.

 

Co bym zmienił:

  • brakuje mi drugiego zestawu dziurek pod koszyk na bidon,
  • czeka mnie jeszcze przycięcie kierownicy, która wydaje mi się zbyt rozłożysta (szczególnie po zamontowaniu rogów), ale to może być przyzwyczajenie po góralu dosiadanym do tej pory.

Ufff, to chyba wszystko. Jeśli jest jeszcze coś, co Was interesuje a co nie zostało opisane przez kolegów wyżej, to pytajcie śmiało.

 

Pzdr. Rysiek.

 

PS Jak tu wkleić zdjęcie z HDD?

Odnośnik do komentarza

Cześć.

Miło mi dołączyć do Was i korzystając z okazji przywitać się (nie znalazłem wątku służącego do tego, dlatego witam się tutaj).

Ale wracając do tematu wątku...

Od listopada jestem szczęśliwym użytkownikiem Cross'a 4.0. A ponieważ obiecałem Pani Natalii (serdecznie pozdrawiam) umieścić tu swoją opinię o tym rowerze, tym bardziej czuję się zobowiązany to uczynić.

 

O samej marce dowiedziałem się z wpisu Łukasza na jego blogu. A ponieważ cena i osprzęt był jedną z najlepszych ofertą na rynku (według mojego rozeznania), zacząłem się przymierzać do zakupu Crossa. Kontakt z obsługą klienta okazał się naprawdę dobry, tzn. profesjonalny i miły (ponownie ukłony w stronę Pani Natalii). A muszę dodać, że potrafię być lekko upierdliwy w kontakcie z BOK'ami, gdy muszę wydać większą kwotę ;).

 

Summa summarum, gdy już otrzymałem wszystkie potrzebne mi dane (min. wagę roweru i geometrię ramy) a których nie było na stronie (swoją drogą powinny tam być) kupiłem rower ... z małą zmianą. Ponieważ standardowy amortyzator średnio mi pasował, kupiłem inny model (NRX) ze sklepu Activia (http://activia.sgl.pl/). I poprosiłem o dostarczenie go do Infinity Bike. Całość została złożona i rower dotarł do mnie już ze zmienionym amorkiem.

Swoją drogą polecam sprzedawcę amorków. Przed zakupem u niego, przejrzałem sieć w poszukiwaniu opinii i to co tam przeczytałem potwierdziło się. Nie dość że właściciel ma chyba najniższe ceny w sieci, to jeszcze wychodzi na to, że to fachowiec, pasjonat i należy do "Klubu Ludzi Pozytywnie Zakręconych" na punkcie amorków :).

 

Sprzęt dotarł do mnie w kartonie (+ błotniki i bidon z koszykiem - błotniki były chyba dołączone jako prezent, bo rower kupowałem w swoją czterdziestkę). Złożenie całości nie było problemem, pomimo, że robiłem to po raz pierwszy. Starczył tylko klucz imbusowy,płaska czternastka (bodajże) i śrubokręt do dokręcenia dzwonka (kupiony oddzielnie).

Rowerem jeżdżę w trasy do 100 km (ostatnio głównie po asfalcie) i nie mam zastrzeżeń. Wiadomo rower nowy, więc i nic nie skrzypi (na początku coś przeskakiwało w prawym pedale, ale po odkręceniu go i ponownym dokręceniu wszystko jest ok). Z czasem pewnie zmienię korbę na inną niż kwadrat, ale to pewnie za jakiś czas.

 

Co bym zmienił:

  • brakuje mi drugiego zestawu dziurek pod koszyk na bidon,
  • czeka mnie jeszcze przycięcie kierownicy, która wydaje mi się zbyt rozłożysta (szczególnie po zamontowaniu rogów), ale to może być przyzwyczajenie po góralu dosiadanym do tej pory.

Ufff, to chyba wszystko. Jeśli jest jeszcze coś, co Was interesuje a co nie zostało opisane przez kolegów wyżej, to pytajcie śmiało.

 

Pzdr. Rysiek.

 

PS Jak tu wkleić zdjęcie z HDD?

Tutaj jest specjalny temat: https://roweroweporady.pl/f/forum/19-nasze-rowery/

Odnośnie tego zdjęcia: chodzi Ci o zdjęcie profilowe, czy chcesz zdjęcie wstawić do postu?

Odnośnik do komentarza

Niestety nie dałem roweru na przegląd przed zimą. Stoi przykryty w piwnicy - nie miałem czasu się nim zająć. Niedługo wiosna więc jak mrozy odejdą to zajmę się moim rowerkiem i wrzucę kilka zdjęć. Cieszę się że pomogłem kilku osobom w podjęciu decyzji. :) Ja nie żałuję do dziś, a to już prawie rok.

Odnośnik do komentarza

Cześć wszystkim, jestem tu nowy i nie znam się na rowerach :)

 

Przymierzam się do zakupu roweru crossowego, który będę chciał wyposażyć podobnie jak autor tego wątku (błotniki+bagażnik). Z uwagą przeczytałem powyższe opinie oraz artykuł o Infiniti Bike. Na chwilę obecną Spartacus Cross 4.0 jest dla mnie bardzo poważnym kandydatem do zakupu.

 

Ale zastanawiam się też nad Kands Maestro, który chyba ma niemal identyczny osprzęt, a do tego bardziej podoba mi się jego malowanie. Z tymże o Maestro jakoś niewiele mogę znaleźć opinii, dlatego postanowiłem spytać tutaj czy ktoś zna ten rower i może coś więcej o nim powiedzieć? Czy faktycznie, tak jak mi się wydaje (bo niezbyt się na tym znam), Spartacus Cross 4.0 i Kands Maestro technicznie niczym się nie różnią? A może jest jednak coś istotnego, co przechyla szalę na korzyść jednego z nich? Z góry dziękuję za pomoc, a poniżej podaję linki do porównania obu rowerów.

 

http://infinitibike.pl/glowna/76-kands-maestro.html#/dla_kogo-meski/rozmiar_kol-28_/kolor-czarny_mat/rozmiar_ramy-21

http://infinitibike.pl/glowna/19-spartacus-cross-40.html#/dla_kogo-meski/rozmiar_kol-28_/kolor-czarny_mat/rozmiar_ramy-21

Odnośnik do komentarza

Poszukaj jeszcze na "forum rowerowym". Tam był "test długodystansowy kands maestro". Czytania na cały weekend :) Z tych dwóch linków Kands wypada lepiej - rama, manetki, piasty, no i cena. Za 50 zł różnicy możesz opić nowy nabytek ;)

Dzięki za pokierowanie :) Odnalazłem ten wątek i poczytałem o Kandsie.

 

Czy możesz napisać na czym polega przewaga ramy Kandsa nad Spartacusem? Z tego co wyczytałem w specyfikacjach, obie są AL-6061. Nie wiem co znaczy "hydroformowana" o czym piszą przy Kandsie (i zastanawiam się czy Spartacus też takiej nie ma, skoro wszystko inne ma bardzo podobne).

Odnośnik do komentarza

co do ramy to "hydroformowanie" to po prostu technologia kształtowania rur (w tym przypadku ramy rowerowej). Opierając się na opiniach kilku osób związanych z rowerami powiem, że podobno jest to "lepsiejsza" wersja zwykłej rury :) Tym niemniej po kształtach (i opisie) widać, że Kands ma ramę w tej technologii. Dzięki temu ramy mogą być też lżejsze. Jednym się to podoba (ciekawe kształty), inni wolą tradycyjne rurki. Nie wiem, która jest lepsza pod kątem wytrzymałości. Tu może wypowiedzieć się ktoś kto się lepiej na tym zna ale taki teraz panuje trend. 

Odnośnik do komentarza

A jak oceniacie pozycję na tym Spartacusie? Też mnie kusi zakup tego roweru ale zależy mi na w miarę wyprostowanej sylwetce ze względu na bóle pleców przy jeżdżeniu dłuższych tras moim starym "góralem". Z tego co widzę kierownica nie jest regulowana i to mnie martwi.

Jestem użytkownikiem Cross 4.0 i do swojego z problemami z kręgosłupem dokupiłem mostek regulowany. Pozwala mi to na pełną regulację pozycji. Ja go kupiłem u nich na stronie razem z rowerem i został od razu zamontowany dzięki czemu nie musiałem sam się z tym bawić, jedyne co zrobiłem to ustawiłem pod siebie. Ważny jest odpowiedni dobór ramy bo jak będzie za duża to też będziesz za bardzo pochylony, ale co do tego to dzwoń do nich na pewno pomogą dobrać odpowiednią. Jeżdżę od czerwca 2015 po ok.50km w sezonie i jestem zadowolony, po sezonie drobny przegląd i wszystko śmiga tak jak powinno.

Odnośnik do komentarza

Jestem użytkownikiem Cross 4.0 i do swojego z problemami z kręgosłupem dokupiłem mostek regulowany. Pozwala mi to na pełną regulację pozycji. Ja go kupiłem u nich na stronie razem z rowerem i został od razu zamontowany dzięki czemu nie musiałem sam się z tym bawić, jedyne co zrobiłem to ustawiłem pod siebie. Ważny jest odpowiedni dobór ramy bo jak będzie za duża to też będziesz za bardzo pochylony, ale co do tego to dzwoń do nich na pewno pomogą dobrać odpowiednią. Jeżdżę od czerwca 2015 po ok.50km w sezonie i jestem zadowolony, po sezonie drobny przegląd i wszystko śmiga tak jak powinno.

Super, fajnie że jest opcja wymiany mostka. Dzięki za pomoc!

Odnośnik do komentarza

Ja również dołączam do grona posiadaczy roweru Spartacus Cross 4.0. Wybrałem malowanie grafitowe, które wprawdzie na moim ekranie wydawało się nieco jaśniejsze niż okazało się w rzeczywistości, ale i tak mi się podoba.

 

Można znaleźć na rynku trochę tańsze rowery z podobnym osprzętem, ale podobnie jak kolega Rysib uznałem, że oprócz ceny ważne jest też wsparcie przed- i po-sprzedażowe (gwarancja door to door). Skontaktowałem się z Infinity Bike dopytać o kilka spraw i merytoryczna rozmowa ostatecznie przekonała mnie do wyboru ich oferty. Sam kontakt telefoniczno-mailowy z panią Natalią należy do przyjemności, czuć że rozmawia się z osobą kompetentną, konkretną i otwartą na klienta. Nawet już po zakupie była zainteresowana czy paczka dotarła w dobrym stanie i zgodnie z ustaleniami. Widać że Infinity Bike zależy na dobrej opinii klientów i są porządną firmą. Sam pracuję w handlu, więc potrafię to ocenić i z czystym sumieniem polecam :)

 

Zamówienie zostało zrealizowane w ekspresowym tempie (1 dzień). Solidny karton, wszystkie części składowe roweru oraz domówione akcesoria były odpowiednio zabezpieczone folią. Znalazłem również dodatkowy upominek :) Instrukcja składania roweru jest dosyć uboga, więc robi się to intuicyjnie lub posiłkując filmikami z youtube jeśli czegoś nie jest się pewnym (ja robiłem to pierwszy raz w życiu). Z narzędzi trzeba mieć kilka imbusów i klucz płaski 15 mm. Wszystko przebiegło sprawnie, oprócz wkręcenia lewego pedała, z którym się męczyłem bo nie wchodził i musiałem użyć sporego nacisku na klucz, a i tak nie udało mi się go dokręcić do końca. Nie wiem czy to kwestia złego spasowania czy sam zepsułem trochę gwint próbując najpierw wkręcać w prawą stronę (w instrukcji brakuje informacji że w lewym pedale jest odwrotny gwint, ja się tego dowiedziałem dopiero z internetu). Ze względu na mróz i śnieg nie wyjeżdżałem jeszcze na ulicę, ale pojeździłem kilka minut po hali garażowej, żeby sprawdzić działanie mechanizmów. Wszystko wydaje się w porządku, biegi zmienia się gładko, hamulce działają bez zarzutów, nie ma żadnych niepokojących odgłosów. Tylko czekać na rychły koniec zimy i pierwsze wycieczki ze Spartacusem!

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...