rowerowy365 Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 więc nie wiem czy pchanie się w MTB jednak jest dobrym pomysłem i jestem w tym momencie najbliżej decyzji o zakupie Talon'a 2, oczywiście na 29 calowych kołach. Talon to MTB. Jak odwrócisz mostek to będzie jeszcze bardziej MTB. Co prawda tu jest akurat dość krótki ale zawsze kierownica pójdzie w dół. Na pewno o to Ci chodzi? Odnośnik do komentarza
krzysiekw Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 Regulowany mostek :) Wiem że może średnio pasować do stylu mtb ale za to pozwoli właścicielowi na optymalne ustawienie pozycji. Odnośnik do komentarza
PanRower Opublikowano 25 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 Talon to MTB. Jak odwrócisz mostek to będzie jeszcze bardziej MTB. Co prawda tu jest akurat dość krótki ale zawsze kierownica pójdzie w dół. Na pewno o to Ci chodzi? Czy w takim razie w Mustangu 1 pozycja nie będzie jeszcze bardziej "agresywna" jeśli chodzi o pochylenie niż w Talonie? Skoro Talon to też mtb, a piszecie tutaj o siedzeniu jak na stołku, to jak to się ma do pozycji na mustangu? Bo tak na prawdę tylko między nimi rozgrywa się wybór. Jaka ewentualnie będzie różnica jeśli chodzi o pozycję w tych dwóch rowerach? I czy przy jeździe bez jakichś specjalnych wybojów amortyzator powietrzny będzie jakąś super pomocą? Bo w Talonie jest oleiny, ale z możliwością z tego co wyczytałem tłumienia nierówności, z kolei w Mustangu mamy już powietrzny, ale chyba kosztem napędu (lepszy napęd w Talonie). Odnośnik do komentarza
krzysiekw Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 Jak nie zamierzasz jeździć po cięższym terenie to spokojnie wystarczy olejowy, będzie miał też tą przewagę że jego ewentualny serwis będzie o wiele tańszy. Pozycja na obydwu powinna być podobna, a gdyby była zbyt agresywna to zmiana mostka na taki z większym wzniosem nie jest ani zbyt kosztowna ani skomplikowana. A przymierzałeś się do tych rowerów ? Na którym się lepiej czujesz ? Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 Do miasta zdecydowanie lepszym wyborem jest olejowo-sprężynowy. Ze względu na to że nie trzeba o niego przesadnie dbać i nie potrzebuje regularnych serwisów jak powietrzny, generujących sporo koszty. To nie są rowery o agresywnej geometrii. Odnośnik do komentarza
rowerowy365 Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 Rower crossowy ma bardziej turystyczną geometrię, MTB sportową. Przymierz się do obydwu rodzajów i sam zdecyduj co dla Ciebie wygodniejsze. Odnośnik do komentarza
unavailable Opublikowano 26 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 Ale koniecznie do TYCH modeli, bo to, co w jednym rowerze będzie MTB, u drugiego producenta może już stawać się crossem i na odwrót :D Odnośnik do komentarza
marek1185 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 No to panowie wybiliscie mnie z mojej mysli o sprzedaniu Rockridera 5.3 ktorego mam i kupieniu Crossa. Wiecej jezdze juz po asfalcie i zdecydowalem sie na zmiane z bardziej trafiona dla mnie wielkoscia rama a tu bardziej polecacie mtb. Odnośnik do komentarza
slawros Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Podstawa to przejechać się. W ten sposób koleżanka małżonka zdecydowanym ruchem wskazała na rower który ustawiałem na końcu kolejki, zaś mój :) typ spadł na ostatnie miejsce. SR Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się