Tomcio83 Opublikowano 7 godzin temu Udostępnij Opublikowano 7 godzin temu Hej, W zeszłym roku zbudowałem swój uniwersalny rower i naprawdę go uwielbiam. Problem w tym, że mam też szybkie MTB i przez to praktycznie przestałem korzystać z jego „gravelowej” strony. Przy moim czysto szosowym stylu jazdy coraz częściej myślę o powrocie do dwóch blatów. Mój obecny napęd w zasadzie wciąż świetnie się sprawdza, nawet na ustawkach, ale po pierwsze bardzo kusi mnie spróbowanie elektroniki, a po drugie mam wrażenie, że przy moim sposobie jazdy przesiadka na 2x mogłaby dać więcej frajdy na szosie. Myślałem też o zmianie roweru na coś bardziej szosowego, ale to wydaje mi się bez sensu, bo mój TCX świetnie radzi sobie na szosie, a zawsze mam możliwość wrzucenia szerszej opony. Macie jakieś doświadczenia albo rady w tym temacie? Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 6 godzin temu Udostępnij Opublikowano 6 godzin temu Nasz gravel poszedł na OLX 🙂 Ani ja ani mój młody nie zaszczepiliśmy się na gravelową bajkę 🙂 Albo szosa albo MTB. Opona szersza niż 28 raczej nie jest nam potrzebna ale młody na zimę ma teraz 32 mm. To wystarcza na wszelkie gładkie szutry z nadmiarem. Szosa z jednym blatem? Buahaha. Ja mam do jazdy po płaskopolsce 52x39. Teraz zmienię blat 39 na 42. Bo jak wiatr powieje to brakuje na 39 przy około 40 km/h. Młody ma chyba 54x42 Elektronika ma wady i zalety. Wadą jest wyższa cena i potrzeba pamiętania o baterii. Zaletą precyzyjniejsza i szybsza zmiana przełożeń i brak potrzeby wymieniania strzępiących się co jakiś czas linek. Jak jest zintegrowany kokpit i pancerze puszczone przez łożysko sterowe, co teraz modne, to nigdy to nie będzie dobrze działać z mechaniką i dramatycznie osłabi strukturę rury sterowej widelca. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się