jajacek Opublikowano Czwartek o 18:46 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 18:46 A propos okazji to właśnie kupiłem używane Rovale CL 50 pod obręcze za 1000 zł. Sprzedający pisał że tył trochę zjechany. Akurat mi przód był potrzebny. Zobaczymy jak przyjdą. Świetne czasy teraz dla rowerów obręczowych 🙂 I ramy i koła można kupić za grosze 🙂 Odnośnik do komentarza
AdrianoPL Opublikowano Czwartek o 19:00 Autor Udostępnij Opublikowano Czwartek o 19:00 Zadzwonię z ciekawości do Obornika. Rozważałem hooklessy jakiś czas temu ale doszedłem do wniosku że jednak podziękuję. Cały sezon pomalowałem 80 psi tył oraz 76 przód jeździło mnie się dobrze. Ostatnio postanowiłem spróbować zejść trochę z ciśnienia w celach testowych na 72 psi tył oraz 70 przód i powiem szczerze że wolę jednak jeździć na tym wyższym ciśnieniu. Owszem na niższym jest trochę lepsza amortyzacja, czuć jak opona klei się od asfaltu ale jest wolniej, przyzwyczaiłem się chyba do wyższych wartości. A zrobiłem taki test aby zobaczyć czy moja waga pozwalałby na zejście z ciśnienia z uwagi na ograniczenia hookless. Nie wiem czy to miało sens, może inne odczucia z jazdy są na typowych hooklessach i oponach do tego przeznaczonych ale rezygnuje z tej opcji. Zipp 303s można na niemieckiej stronie w tej chwili kupić za ok. 3600 PLN. Opinie ludzi również zniechęciły mnie do tego "innowacyjnego" rozwiązania. Rower na takich stożkach wygląda naprawdę fajnie, według mnie ale nie odważyłbym się na tak wysokie, dla mnie max to 55. Gdyby te 550 były w cenie 380 to mógłbym dołożyć te 350 zł, liczę że FFWD RYOT które teraz są w cenie 4800 obniża 😆. Lichwa trochę że mnie , wiem ale myślę że są jakieś granice, po prostu moja głowa mówi nie więcej i h... Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano Czwartek o 19:12 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 19:12 Nie ma co przeinwestowywać. Natomiast wysokość stożka z tyłu nie mam znaczenia dla stabilności jazdy i powiewów. Natomiast jak dobrze powieje z tyłu, to wyższy stożek jest szybszy. No i ładniej wygląda. Ja wszedłem na wagę w pełnym rynsztunku z wszystkim co miałem po kieszeniach to waga pokazała mi 97. Więc przy takiej wadze kalkulator Silca wybierając opcje worn pavement i high performance tire i moderate group ride liczy tak: 74/76 PSI Czyli 5,1/5,25 bara Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się