Skocz do zawartości

Uniwersalny kompan do 3000 zł.


Rekomendowane odpowiedzi

38 minut temu, jajacek napisał(a):

Dopasowanie roweru do własnych potrzeba jest to proces, który trwa. Ja cały czas kombinuję z różnymi elementami.
Wczoraj na przykład po namowie w social mediach spróbowałem bloków cofniętych na maks do tyłu. Nie podobało mi się. Gorące punkty pod stopami.
Natomiast chyba zrobię sobie wkłady do butów projektowane komputerowo u kolegi bikefittera. Koszt 350-400. Ma takie mój syn, jego kolega kolarz i mój kumpel jeżdżący na Attention SL. Przytaczany chyba nawet w tym wątku.
Gripy zmieniłem już chyba 4 razy. Mostek wydłużyłem z 60 na 75 mm w zeszłym roku bo mi przednie koło uciekało na ostrych podjazdach.
Teraz zastanawiam się nad zmianą ramion korby na krótsze, żeby dać kolanom więcej komfortu.
Siodełko też kilka razy zmieniałem. Kombinowałem z tubeless ale wróciłem do dętek.
Więc wszystko zależy i od potrzeb i od determinacji użytkownika do usprawniania roweru.

Ale bazę (ramę) masz dopasowaną pod siebie i teraz robisz kosmetykę.

Za to ja zacząłem się zastanawiać czy nie powinienem ram mieć L-ek zamiast M-ek 😂

 

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, ozzmozz napisał(a):

postanowiłem jednak dać 540 więcej czasu i pozmieniać to i owo niewielkim kosztem - mostek na plus i wszystkie podkładki pod niego (kierownica jak najwyżej)

To jakie są opcje regulacji w 540? Rozważam go kupić i myślałem, że tylko podkładkami można sterować wysokość kierownicy

Odnośnik do komentarza

Dziś kolejny dzień i kolejne próby. Z ciekawości poszedłem się przejechać na tym Treku Dual Sport 2 Gen 5 - mimo, że dla mnie dedykowany jest rozmiar L to jeździłem na XL, a i tak czułem się jak na małym rowerze. Dodatkowo przynajmniej wiem, że nie chce roweru że sztywnym widelcem - skoro już krawężniki i dziury w drogach są tak odczuwalne to nie wyobrazam sobie jechać po wyboistych ścieżkach, korzeniach, czy kamienistych szutrach. Zatem ten rower odpada.

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, jajacek napisał(a):

To takiego chyba ma lub mial Krzysiek. Tyle ze w elektryku. Ja mialem podobnego Speca Sirrusa. Dlugo go nie mialem. Nie mialem dla niego zastosowania. Dzis marketing go nazywa gravelem z prosta kierownica.

Bardziej bym go nazwał rowerem miejskim, siedzi się na nim jak na krześle.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...