Pepe75 Opublikowano 20 godzin temu Udostępnij Opublikowano 20 godzin temu 38 minut temu, jajacek napisał(a): Dopasowanie roweru do własnych potrzeba jest to proces, który trwa. Ja cały czas kombinuję z różnymi elementami. Wczoraj na przykład po namowie w social mediach spróbowałem bloków cofniętych na maks do tyłu. Nie podobało mi się. Gorące punkty pod stopami. Natomiast chyba zrobię sobie wkłady do butów projektowane komputerowo u kolegi bikefittera. Koszt 350-400. Ma takie mój syn, jego kolega kolarz i mój kumpel jeżdżący na Attention SL. Przytaczany chyba nawet w tym wątku. Gripy zmieniłem już chyba 4 razy. Mostek wydłużyłem z 60 na 75 mm w zeszłym roku bo mi przednie koło uciekało na ostrych podjazdach. Teraz zastanawiam się nad zmianą ramion korby na krótsze, żeby dać kolanom więcej komfortu. Siodełko też kilka razy zmieniałem. Kombinowałem z tubeless ale wróciłem do dętek. Więc wszystko zależy i od potrzeb i od determinacji użytkownika do usprawniania roweru. Ale bazę (ramę) masz dopasowaną pod siebie i teraz robisz kosmetykę. Za to ja zacząłem się zastanawiać czy nie powinienem ram mieć L-ek zamiast M-ek 😂 Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 19 godzin temu Udostępnij Opublikowano 19 godzin temu Też to parę lat rozkminiałem. Pewnie nie mniej niż 5 🙂 W jakimś momencie miałem Chisela Expert M 2x i Chisela Expert L 1x. I na L lepiej mi się jeździło. Więc kupując Epica wybrałem L. Z tym że można powiedzieć że mam proporcje jak ktoś ok. 180 wzrostu tylko bez szyi 🙂 Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 18 godzin temu Udostępnij Opublikowano 18 godzin temu Tak swoją drogą jak ktoś chce uszczęśliwić swoją oblubienicę to zobaczcie co znalazłem: TORPADO Nearco N M15 27.5 cala męski Czarno-niebieski Rower górski MTB - niskie ceny i opinie w Media Expert Odnośnik do komentarza
zony55 Opublikowano 18 godzin temu Udostępnij Opublikowano 18 godzin temu 3 godziny temu, ozzmozz napisał(a): postanowiłem jednak dać 540 więcej czasu i pozmieniać to i owo niewielkim kosztem - mostek na plus i wszystkie podkładki pod niego (kierownica jak najwyżej) To jakie są opcje regulacji w 540? Rozważam go kupić i myślałem, że tylko podkładkami można sterować wysokość kierownicy Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 18 godzin temu Udostępnij Opublikowano 18 godzin temu Kokpit możesz regulować za pomocą: - ilością podkładek pod mostkiem - długością i nachyleniem mostka - gięciem kierownicy Odnośnik do komentarza
CriseQ Opublikowano 16 godzin temu Autor Udostępnij Opublikowano 16 godzin temu Dziś kolejny dzień i kolejne próby. Z ciekawości poszedłem się przejechać na tym Treku Dual Sport 2 Gen 5 - mimo, że dla mnie dedykowany jest rozmiar L to jeździłem na XL, a i tak czułem się jak na małym rowerze. Dodatkowo przynajmniej wiem, że nie chce roweru że sztywnym widelcem - skoro już krawężniki i dziury w drogach są tak odczuwalne to nie wyobrazam sobie jechać po wyboistych ścieżkach, korzeniach, czy kamienistych szutrach. Zatem ten rower odpada. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 16 godzin temu Udostępnij Opublikowano 16 godzin temu To takiego chyba ma lub mial Krzysiek. Tyle ze w elektryku. Ja mialem podobnego Speca Sirrusa. Dlugo go nie mialem. Nie mialem dla niego zastosowania. Dzis marketing go nazywa gravelem z prosta kierownica. Odnośnik do komentarza
CriseQ Opublikowano 16 godzin temu Autor Udostępnij Opublikowano 16 godzin temu 3 minuty temu, jajacek napisał(a): To takiego chyba ma lub mial Krzysiek. Tyle ze w elektryku. Ja mialem podobnego Speca Sirrusa. Dlugo go nie mialem. Nie mialem dla niego zastosowania. Dzis marketing go nazywa gravelem z prosta kierownica. Bardziej bym go nazwał rowerem miejskim, siedzi się na nim jak na krześle. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się