tygrysek Opublikowano 24 Maja Udostępnij Opublikowano 24 Maja Jestem posiadaczem zupgrajdowanego roweru Triban 100 w rozmiarze M w którym w trakcie próby naprawy i wyprostowania zmasakrowanego haka przerzutki (niewymiennego w tym modelu) ten niestety sie nadłamal. W tym rowerku mam w miarę nowe koło tylne na kasetę, korbę 1 blatową 38 zębów na Hollowtech II, jakąs nowiutka kasete 8 rzędów z prawą klamkomanetką Shimano Claris i przerzutkę Microshifta oraz nowe hamulce szczękowe. Reszta szpeju jest oryginalna z Tribana Stoje przed wyborem - próbować podkładać jeszcze jakis inny hak (ale to juz chyba bym musiał oddać do spawacza), kupic samą ramę i przekładać szpej czy po prostu kupic nowy rower Zastanawiam sie czy taka przekładka ma sens. Na rynku wtórnym jest mały wybór ram w rozmiarze 54-55, które byłyby z aluminium a nie z karbonu, a jeszcze byłyby pod hamulce szczękowe Co byście doradzili? Odnośnik do komentarza
liftlodz Opublikowano 24 Maja Udostępnij Opublikowano 24 Maja Kup nowy lub używany porządny rower. Odnośnik do komentarza
tygrysek Opublikowano 24 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja W sumie to masz rację Jestem w gorącej wodzie kąpany więc jako drugi rower (obok Marina 4Corners) zakupiłem Romet Huragan. Uznałem że to coś podobnego do Tribana, osprzęt jest niższej klasy więc będzie tańszy w obsłudze. Odnośnik do komentarza
kolIo Opublikowano 2 Czerwca Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca Czasami lepiej kupić coś nowego i mieć święty spokój, chyba że właśnie spokój odzyskujemy przy dłubaniu i kombinowaniu 😉 Odnośnik do komentarza
ernorator Opublikowano 2 Czerwca Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2 godziny temu, kolIo napisał(a): chyba że właśnie spokój odzyskujemy przy dłubaniu i kombinowaniu 😉 O, to to 😄 Odnośnik do komentarza
tomasz90 Opublikowano 3 Czerwca Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca na pewno bym doradził wymienić hamulce szczękowe bo to porażka,pozdro Odnośnik do komentarza
tygrysek Opublikowano 3 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 3 godziny temu, tomasz90 napisał(a): na pewno bym doradził wymienić hamulce szczękowe bo to porażka,pozdro właśnie zakupiłem typową szosę na szczękach i nie rozważałem hamulców tarczowych. Mam porównanie do hamulców tarczowych mechanicznych w marin 4 Corners i wcale nie uważam żeby jakość hamowania była o wiele lepsza niz na dobrze ustawionych szczękach w dobrej pogodzie, a ich dobre ustawienie wymaga więcej wysiłku. A hamulce hydrauliczne w szosie to startujemy z ceną od 5 tys zł w górę, a ja szukałem taniego wozidła na okazyjne wycieczki bez rodziny po pracy na 50-60 km po płaskim. Jak się ma malutkie dziecko to możliwosc wyskoczenia nawet na Wigry 3 staje się świetną opcją. 🙂 Odnośnik do komentarza
tomasz90 Opublikowano 4 Czerwca Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca hehe zgadza się:) Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się