Skocz do zawartości

Trek Roscoe 9 vs Scott Scale 950


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, drodzy Państwo.

Stoję przed zakupem nowego roweru natomiast nie wiem czy jest warto dopłacić do Trek Rescoe 9 2023r vs Scott Scale 950 2024r.

https://bike-skicenter.pl/pl/products/rower-29-scott-scale-950-212011.html

https://sprint-rowery.pl/rower-gorski-trek-roscoe-9-2023?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwouexBhAuEiwAtW_Zx-lhTM9p8BQw991642lpe3iEvhE2cAWXEuqPO48VL99gJ7KnSjwSQRoCsXYQAvD_BwE

Rower chce zakupić na lata bo ostatni jaki miałem przejeździł około 15lat.

Tylko pytanie brzmi czy warto dopłacić 2k żeby mieć dożywotnią gwarancję na ramę  Treka (jak wygląda uznawanie takich reklamacji) I czy jest to fajna baza wrazie czego do modyfikacji roweru? Dodam że jestem laikiem jeżeli chodzi o rowery natomiast teraz z kobietą chcemi śmigać po singlach i górach ponieważ mamy domek w górach.

Z góry dziękuję.

 

 

Odnośnik do komentarza

Scott Scale jest bardzo sztywną, wyścigową konstrukcją. Co prawda włożono tu w miarę komfortowy amor ale masz najgrubszą możliwą sztycę podsiodłową 31,6 mm co oznacza że ogon roweru będzie ekstremalnie sztywny i niekomfortowy, jak przystało na rower wyścigowy. Konfiguracja taka sobie szczerze mówiąc ale nie jest źle. Te hamulce hamują bardzo dobrze ale dziwię się że przyoszczczędzili i nie dali Deore. Wystarczy zmienić zaciski i będzie bardzo dobrze. Koła są podstawowe warte 400-500 zł na rynku wtórnym ale nie są złe. Manetkę zmieniłbym na XT. Waga tylko jest porażająca jak na wyścigowy rower karbonowy. Mój aluminiowy Specialized Chisel na Rebie ważył 11,0 kg na dętkach w rozmiarze L.