Skocz do zawartości

[2000-3000] Kross level? Czy może inny?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam takie pytanie, nie znam się zbytnio na rowerach, ale byłem posiadaczem roweru Kross level 1.0 2019 i myślałem, o kupnie tego modelu tylko wpadł mi w oko też Kross level 3.0 który aż tak mocno się nie różni cena od poprzednika, zastanawiam się czy warto dokładać te "parę złotych" i kupować 3.0 czy 1.0 Jest równie dobre? Dodam też, że rower ma służyć do codziennej zwykłej jazdy. Czy może macie jakieś godne polecenia rowery w widełkach 2000-3000zl które są lepszą opcją od wyżej wymienionych?

Dodam też, że jestem osobą wysoką

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Sorry za brutalne słowa ale to są rowery śmiecie. Nie mające nic wspólnego z rowerem MTB poza wyglądem. Oczywiście do sklepu po bułki czy do parku wystarczą. 

To jest najtańszy sensowny rower MTB:
https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-rockrider-expl-540-29/_/R-p-329414
 
Miałem żonie kupować level 4 ale pojawiło się promo i wybraliśmy właśnie expl 540

Wysłane z mojego KB2003 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Do 3000zl masz jeszcze ten jak tobie rozmiar odpowiada

https://www.centrumrowerowe.pl/rower-mtb-lapierre-edge-7-9-pd30089/

Ale ja bym wolał dołożyć 200zl i wybrać exlp 540

Wysłane z mojego KB2003 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza

Jeśli jesteś ograniczony budżetem i z trudem kupisz droższy lepszy rower, to tym bardziej boleśnie odczujesz wysokie koszty serwisowania. Poczytaj w necie ile kosztuje tylko serwis przedniego widelca - średnio 3oo zł rocznie, a gdzie reszta? 

9 godzin temu, strix1998 napisał(a):

No rower generalnie ma służyć do takich tras 50-100km, głównie po asfalcie, ewentualnie jakies ścieżki w lesie, nic ekstremalnego, chodzi mi głównie o komfort jazdy.