Skocz do zawartości

Rower do wszystkiego - rekreacyjnie (4-7kzł)


Rekomendowane odpowiedzi

8 minut temu, jajacek napisał(a):

Rozmiar jest ok. Natomiast gravelowa opona Speca jest szybsza i bardziej odporna na przebicia:
https://www.bicyclerollingresistance.com/cx-gravel-reviews/compare/pirelli-gravel-m-45-vs-specialized-pathfinder-pro

Wydaje mi się, że ta opona speca to bardziej odpowiednik Cinturato w wersji H.

Ta wersja M wydaje mi się póki co uniwersalnym wyborem do wszystkiego 🙂

 

Odnośnik do komentarza

 

1 godzinę temu, Mateusz06i napisał(a):

Byłem w sklepie, posprawdzałem na ile mogłem w moim stanie - chisel zamówiony.

Pytanie odnośnie opon. Zainteresowały mnie te opony: Pirelli cinturato M

 https://www.tradeinn.com/bikeinn/pl/pirelli-cinturato-mixed-tubeless-700c-x-45-zaciskanie-narzędzie/137326050/p?queryID=b7f10b9b792bed19d1bf8092ff2dea4b&buscador_search

Czy ten rozmiar jest odpowiedni do podmianki?

Jaki rozmiar Chisela zamówiłeś ?

 

Mam Cinturato M 700x45 w gravelu i jak dla mnie to najlepsze opony. Mam też Pathfindery i S-works Pathfindery 700x42 i nie czuję, żeby były specjalnie szybsze od Cinturato M na asfalcie.  Natomiast Cinturato radzi sobie dużo lepiej w terenie. 

Odpukać, żadnej też nie przebiłem.

 

Do Chisela brałbym albo Cinturato M 700x45 albo Pathfindery 700x47  (42 mogą chudo wyglądać w tej ramie 😉) Na zdjęciu S-worksy i Cinturato M

 

IMG_9193a.jpg

Odnośnik do komentarza

Gdy nie miałem kasy na szosę ani nawet kasy na osobny komplet kół to za każdym razem przekladałem opony na szosowe do mtb 26. Opony coś ponad 1 cal, pewnie taki rozmiar jaki rozważasz.

Da się tak jeździć ale jest to nieoptymalne. Pozycja na rowerze jest mocno nie-szosowa a szeroką kierownica jest mało wygodna dla jednostajnej jazdy. Jest też wolniej bo węższe opony dają mniejszy obwód(napęd 32/11)

Jak już zamówiłeś tego chisela, to bym pozostał przy szerokich oponach bo różnice w oponach toczenia nie będą spektakularne.

Zakładając węższe opony niewiele zyskasz na asfalcie, raczej stracisz poza.

Odnośnik do komentarza

Do moich potrzeb oryginalne gumy są przesadnie duże. Jak się rozjeżdżę ewentualnie dokupię drugie koła na wyjazdy w teren. Szczerze nie wierzę za bardzo w pomiary oporów toczenia w laboratoryjnych warunkach. Tak samo samochody nie palą tyle ile podaje producent, a nie mówiąc już o samochodach elektrycznych gdzie mam duże doświadczenie. Tak węższa guma która nie jest spektakularnie głupio zrobiona musi na twardym toczyć się lżej.

Te Cinturo 45 z tego co widzę nie wyglądają wcale tak źle, a w zupełności powinny mi wystarczyć na ten rok.

Podpatrzyłem wygląd z filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=5A1xLfLWuqs&t=160s

Rozmiar wziąłem M 🙂 Na szczęście na żywo ten rower wygląda dużo lepiej niż na zdjęciu

 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...