jajacek Opublikowano 7 Marca Udostępnij Opublikowano 7 Marca Rozmiar jest ok. Natomiast gravelowa opona Speca jest szybsza i bardziej odporna na przebicia: https://www.bicyclerollingresistance.com/cx-gravel-reviews/compare/pirelli-gravel-m-45-vs-specialized-pathfinder-pro Odnośnik do komentarza
Mateusz06i Opublikowano 7 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 8 minut temu, jajacek napisał(a): Rozmiar jest ok. Natomiast gravelowa opona Speca jest szybsza i bardziej odporna na przebicia: https://www.bicyclerollingresistance.com/cx-gravel-reviews/compare/pirelli-gravel-m-45-vs-specialized-pathfinder-pro Wydaje mi się, że ta opona speca to bardziej odpowiednik Cinturato w wersji H. Ta wersja M wydaje mi się póki co uniwersalnym wyborem do wszystkiego 🙂 Odnośnik do komentarza
Pepe75 Opublikowano 7 Marca Udostępnij Opublikowano 7 Marca 1 godzinę temu, Mateusz06i napisał(a): Byłem w sklepie, posprawdzałem na ile mogłem w moim stanie - chisel zamówiony. Pytanie odnośnie opon. Zainteresowały mnie te opony: Pirelli cinturato M https://www.tradeinn.com/bikeinn/pl/pirelli-cinturato-mixed-tubeless-700c-x-45-zaciskanie-narzędzie/137326050/p?queryID=b7f10b9b792bed19d1bf8092ff2dea4b&buscador_search Czy ten rozmiar jest odpowiedni do podmianki? Jaki rozmiar Chisela zamówiłeś ? Mam Cinturato M 700x45 w gravelu i jak dla mnie to najlepsze opony. Mam też Pathfindery i S-works Pathfindery 700x42 i nie czuję, żeby były specjalnie szybsze od Cinturato M na asfalcie. Natomiast Cinturato radzi sobie dużo lepiej w terenie. Odpukać, żadnej też nie przebiłem. Do Chisela brałbym albo Cinturato M 700x45 albo Pathfindery 700x47 (42 mogą chudo wyglądać w tej ramie 😉) Na zdjęciu S-worksy i Cinturato M Odnośnik do komentarza
Veriv Opublikowano 7 Marca Udostępnij Opublikowano 7 Marca Gdy nie miałem kasy na szosę ani nawet kasy na osobny komplet kół to za każdym razem przekladałem opony na szosowe do mtb 26. Opony coś ponad 1 cal, pewnie taki rozmiar jaki rozważasz. Da się tak jeździć ale jest to nieoptymalne. Pozycja na rowerze jest mocno nie-szosowa a szeroką kierownica jest mało wygodna dla jednostajnej jazdy. Jest też wolniej bo węższe opony dają mniejszy obwód(napęd 32/11) Jak już zamówiłeś tego chisela, to bym pozostał przy szerokich oponach bo różnice w oponach toczenia nie będą spektakularne. Zakładając węższe opony niewiele zyskasz na asfalcie, raczej stracisz poza. Odnośnik do komentarza
Mateusz06i Opublikowano 7 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca Do moich potrzeb oryginalne gumy są przesadnie duże. Jak się rozjeżdżę ewentualnie dokupię drugie koła na wyjazdy w teren. Szczerze nie wierzę za bardzo w pomiary oporów toczenia w laboratoryjnych warunkach. Tak samo samochody nie palą tyle ile podaje producent, a nie mówiąc już o samochodach elektrycznych gdzie mam duże doświadczenie. Tak węższa guma która nie jest spektakularnie głupio zrobiona musi na twardym toczyć się lżej. Te Cinturo 45 z tego co widzę nie wyglądają wcale tak źle, a w zupełności powinny mi wystarczyć na ten rok. Podpatrzyłem wygląd z filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=5A1xLfLWuqs&t=160s Rozmiar wziąłem M 🙂 Na szczęście na żywo ten rower wygląda dużo lepiej niż na zdjęciu Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się