Skocz do zawartości

Gravel z prostą kierownicą


Rekomendowane odpowiedzi

Kolega co sprzedaje rowery, którego ta Merida jest chwilową własnością (bo kupiona na sprzedaż) ma do niej negatywny stosunek. Mówi że nowa Sora daje radę wbrew pozorom. Obaj się zgadzamy że Claris to shit. Sora ma tę zaletę że jest kompatybilna z komponentami MTB. Jak się przejadę to porównam z Tiagrą 4700 którą mam w przełajówce. Kolega handlowiec mówi że z wszystkich rowerów jakimi handluje od roku i na których jeździł (a jeździ po mieście i okolicach głównie na gravelach i przełajówkach) najbardziej z aluminiaków mu się podobała przełajówka Focusa a z karbonowych Giant Anyroad.

Ja żałuję że nie zdążyłem się przejechać na karbonowym Cannondale Topstone, który bardzo dobrze wyglądał ale się momentem sprzedał.

Odnośnik do komentarza
46 minut temu, jajacek napisał(a):

Śmieszni są ci goście. Na początku sądziłem że to kompletni leszcze którzy wzięli się za sprzedawanie rowerów 🙂 Ale jednak coś się orientują 🙂 Da się oglądać.
W kwestii tych dwóch konkretnych Treków to jak to zwykle w Treku ich rowery mają wyjątkowo słaby stosunek jakości do ceny.

17,9k za Checkpoint SL5 w karbonie na GRX 2x12 z nędznymi heblami RX 410. Daliby chociaż porządne heble w komplecie w tej cenie. No ale w amerykańskich zawsze są takie ściemy.
Albo 15,5k za aluminiowy ALR 5 z nie wiadomo po jaką cholerę tam wstawionym Apexem bezprzewodowym 1x12.



🙂

 

46 minut temu, jajacek napisał(a):

 

Jedyne resume z tego reportażu można zamknąć w stwierdzeniu: po g...o gravel w wersji laminatu karbonowego.

Odnośnik do komentarza

koledzy mam pytanie w marin dsx występuje napęd dsx1 - 1x11 i dsx2 - 1x12, który wybrać biorąc koszty eksploatacyjne i pomijając, że jeden przy zakupie różnią się ceną przy zakupie.

jazda bardziej rekreacyjna asfalt ścieżki leśne, szutry to większości 90% i 10 % to jakieś górki jak się pojedzie w taki rejon.

Odnośnik do komentarza
57 minut temu, dezerter napisał(a):

koledzy mam pytanie w marin dsx występuje napęd dsx1 - 1x11 i dsx2 - 1x12, który wybrać biorąc koszty eksploatacyjne i pomijając, że jeden przy zakupie różnią się ceną przy zakupie.

jazda bardziej rekreacyjna asfalt ścieżki leśne, szutry to większości 90% i 10 % to jakieś górki jak się pojedzie w taki rejon.

Opcja 1. Weź ten kolor, który bardziej Ci się podoba.

Opcja 2. Weź DSX1 bo ma kasetę deore w napędzie 1x11. Dsx2 ma kasetę sunrace 12rz, ale w zakresie 11-51 ze standardowym bębenkiem. W przypadku chęci założenia kasety Shimano trzeba zmienić koło/piastę na microspline. Za różnicę w cenie 1 i 2 kup korbę GRX 1x11 + wkład suportu. Standardowo w 1, 2 i FS jest badziewna korba (w 1 na dodatek bez zewnętrznych łożysk).

Jak będziesz sprawdzać regularnie łańcuch i wymieniać w razie potrzeby to masz tylko koszt łańcucha. @jajacek w jakimś wątku szacował koszty napędów. 
 

Pytanie ile średnio rocznie km kręcisz ?

 

Odnośnik do komentarza
W dniu 10.03.2024 o 17:06, dezerter napisał(a):

podepnę sie pod temat ma może ktoś do sprzedania dsx wzrost 160 cm

DSX 1 rozmiar S widziałem na OLX - ktoś za mały kupił i praktycznie nówkę sprzedaje. Tylko w 1 i 2 można brać o rozmiar większy bo to krótkie ramy. Przymierzałeś może S i M ?

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...