jajacek Opublikowano 17 godzin temu Udostępnij Opublikowano 17 godzin temu Sądzę że w XL się wpasujesz. Najwyżej będzie kombinował z mostkiem i kierą Odnośnik do komentarza
Greg29 Opublikowano 16 godzin temu Udostępnij Opublikowano 16 godzin temu Dokładnie, tak jak pisze Jacek, jak będziesz czuł, że jesteś za bardzo wyciągnięty do dasz krótszy mostek albo kierownicę z lekkim wzniosem i odpowiednim backsweepem i upsweepem Odnośnik do komentarza
krix Opublikowano 16 godzin temu Autor Udostępnij Opublikowano 16 godzin temu Dzięki Panowie.Własnie czułem sie na XL dobrze. Ale to było kilkadziesiąt minut jeżdżenia pomiędzy półkami sklepowymi.Sądzę, że nie będzie takiej potrzeby, ewentualnie wbombię parę podkładek pod mostek. Zawsze to 2-3 cm w górę. No nie?Aha - od razu wziąłem zapasowe haki do przerzutki. Szkoła Forum :) Sprzedawca się dziwił.Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
Greg29 Opublikowano 15 godzin temu Udostępnij Opublikowano 15 godzin temu 2 minuty temu, krix napisał(a): ewentualnie wbombię parę podkładek pod mostek. Nie wbombisz, rowery fabrycznie są sprzedawane z maksymalnie podniesioną kierownicą i wszystkie podkładki są pod mostkiem. Jak ktoś chce to może sobie obniżyć kierownicę poprzez wywalenie podkładek i ucięcie rury sterowej ale dołożyć podkładek się nie da bo góra mostka jest równana z górą rury sterowej. A nawet mostek jest milimetr wyżej, żeby dociągnąć rurę do bieżni sterów i skasować luzy Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 8 godzin temu Udostępnij Opublikowano 8 godzin temu Nie zaleca się więcej niż 3 cm podkładek pod mostkiem ze względów bezpieczeństwa. Natomiast zawsze można kupić mostek uniesiony do góry. Odnośnik do komentarza
krix Opublikowano 6 godzin temu Autor Udostępnij Opublikowano 6 godzin temu Ten Rockrider ma możliwość podniesienia mostka (ma wg opisu"mostek regulowany od 0, 0,5, 2 i do 2,5 cm"). Jak to działa w praktyce, opiszę wkrótce, jak sprawdzę organoleptycznie. Poza tym może zmienię amor, to będę mógł od razu dać 3 cm podkładek.[mention=10992]Greg29[/mention] dlatego napisałem o podniesieniu mostka i podkładkach- to był taki skrót antycypacyjny ;) . Ale dzięki za trafną uwagę. Wyraziłem się nieprecyzyjnie. Dajcie mi chwilę na ogarnięcie tematu.Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
CriseQ Opublikowano 6 godzin temu Udostępnij Opublikowano 6 godzin temu 9 godzin temu, krix napisał(a): Dzięki Panowie. Własnie czułem sie na XL dobrze. Ale to było kilkadziesiąt minut jeżdżenia pomiędzy półkami sklepowymi. Sądzę, że nie będzie takiej potrzeby, ewentualnie wbombię parę podkładek pod mostek. Zawsze to 2-3 cm w górę. No nie? Aha - od razu wziąłem zapasowe haki do przerzutki. Szkoła Forum 🙂 Sprzedawca się dziwił. Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka O co się rozchodzi z tymi zapasowymi hakami? Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 1 godzinę temu Udostępnij Opublikowano 1 godzinę temu Sam byłem świadkiem pęknięcia haka przerzutki kilka razy. Hak przerzutki jest wykonany z aluminium. Jego celem jest połamać się przy ekstremalnym przeciążeniu szybciej niż tylna przerzutka. Zwykle w wyniku wpadnięcia jakiegoś patyka w napęd czy zaklinowania się łańcucha. Zawsze wożę ze sobą zapasowy. Koledzy nie mający za pasu dawali po 10-20 km "z buta" z lasu do cywilizacji. Odnośnik do komentarza
CriseQ Opublikowano 1 godzinę temu Udostępnij Opublikowano 1 godzinę temu 14 godzin temu, krix napisał(a): Dzięki Panowie. Własnie czułem sie na XL dobrze. Ale to było kilkadziesiąt minut jeżdżenia pomiędzy półkami sklepowymi. Sądzę, że nie będzie takiej potrzeby, ewentualnie wbombię parę podkładek pod mostek. Zawsze to 2-3 cm w górę. No nie? Aha - od razu wziąłem zapasowe haki do przerzutki. Szkoła Forum 🙂 Sprzedawca się dziwił. Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka Czy mógłbyś podesłać link, które to są haki na stronie Decathlon pasujace do EXPL 540? Też bym zakupił w takim razie przynajmniej jeden aby mieć. Odnośnik do komentarza
CriseQ Opublikowano 1 godzinę temu Udostępnij Opublikowano 1 godzinę temu 15 minut temu, jajacek napisał(a): Sam byłem świadkiem pęknięcia haka przerzutki kilka razy. Hak przerzutki jest wykonany z aluminium. Jego celem jest połamać się przy ekstremalnym przeciążeniu szybciej niż tylna przerzutka. Zwykle w wyniku wpadnięcia jakiegoś patyka w napęd czy zaklinowania się łańcucha. Zawsze wożę ze sobą zapasowy. Koledzy nie mający za pasu dawali po 10-20 km "z buta" z lasu do cywilizacji. Dzięki, nigdy na to nie wpadłem. Na szczęście mnie to omijało, ale znając życie skoro już o tym wiem, to mnie nie ominie. 😄 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się