Skocz do zawartości

bzyk69

Użytkownicy
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bzyk69

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. No tak jakby. Spier...lił z miejsca wypadku - mówi Ci to coś?
  2. W moim przypadku tak było. Napęd 3x8, próbowałem zaaplikować przerzutkę x9, i ocierała. Regulacje nie pomagały, zawsze gdzieś tarło w skrajnych przełożeniach.
  3. To się sprawdza, i w zasadzie wielu ludzi (w tym ja) tak robi. Musisz tylko jeszcze mieć w głowie jak wygląda obłożenie pociągów pod kątem możliwości przewożenia rowerów. Szczególnie w okresie wakacyjno rowerowym: Tutaj nie zawsze uda Ci się kupić w danym dniu bilet z rezerwacją. Dlatego dobrze jest mieć rozpisaną alternatywę dla pociągów polregio/lokalnych. Wiadomo: podróż jest bardziej upierdliwa i dłuższa, ale czasem potrafi uratować tyłek.
  4. Aby wgrać cokolwiek na etrexa trzeba się łączyć kabelkiem. Sama nawigacja jest piekielnie wolna, i ma lekkie opóźnienia - jest to szczególnie upierdliwe w mieście i dużym ruchu, bo musisz uwzględniać kilkusekundowe opóźnienie wyświetlanej mapy. Plusy to zasilanie bateriami AA.
  5. Wełna z merynosa szybko schnie?? Chyba coś Ci się pozajączkowało ? To w końcu jest wełna - nieważne że z owiec merynosa, ale wełna! Jeżeli szybko Ci schnie, to pewno masz mieszankę, coś wełny, coś poliamidu. 100% wełna jest ciężka jak diabli, i schnie bardzo wolno.
  6. Jak zaczynasz jazdę, ma Ci być chłodno. Jeżeli ubierzesz się tak, aby od początku było ciepło, to na bank się przegrzejesz. Ubieraj się lekko, a na postoje zapakuj do torby/plecaka coś cieplejszego, w Decathlonie mają fajne waciaki mt100 z Forclaza.
  7. Ja ostatnio na wyprawie z braku laku zastosowałem olej rzepakowy (bo akurat taki miałem). Nie odczułem żadnej różnicy - bez problemu przejechałem na nim ok 200km zanim łańcuch znowu było słychać.
  8. A kogo tam obchodzi, co sobie ustalacie na ustawkach. A film świetny, trzyma klimat.
  9. bzyk69

    Jaki jest sens bikepackingu?

    I tutaj leży pies pogrzebany. Cykliści się stylami nie dobrali. Jest tak jak piszesz: Co kto lubi. Jeżeli chcesz pod namiot i do lasu turystycznie - to pakujesz się w sakwy. Jeżeli na "sportowo" i spanko w stancji, to bikepacking spełni Twoje wymagania. Fajnie że jest wybór, i każdy może znaleźć swoją własną drogę ?
  10. bzyk69

    Jaki jest sens bikepackingu?

    Sakwy bardzo łatwo przenieść do namiotu, a tam rozpakować sobie potrzebny szpej. Pozostały równie łatwo może czekać na nas na zewnątrz w zamkniętej sakwie. Wpinanie roweru do stojaka w pociągu jest również łatwiejsze IMO. Po prostu robisz click na dwóch sakwach, i masz już rower wolny. Oczywiście myślę o sytuacji gdzie w stojakach ciasno, a jakoś rower trzeba szybko powiesić (kłaniają się wakacyjne Intercity z dojazdami na obleganą R10).
  11. O! To ciekawy patent ? Oczywiście widziałem te mocowania, ale nie zastanawiałem się nad możliwością przycięcia obejmy. Trzeba będzie przetestować. Dzięki za podsunięcie pomysłu.
  12. Mam, używam (do drugiego bidonu wewnątrz ramy), jednak jak dla mnie - troszkę zbytnio odstają od ramy.
  13. Będę dalej drążył ? Jakich zacisków używasz? I jaki maksymalnie ciężar na tym widelcu przewozisz? Ja szukam mocowania, które pozwoli mi utrzymać co najmniej 1,5kg (butelka PET z wodą). A ideałem byłby widelec pozwalający zamocować Koszyk blackburn.
  14. Bardzo fajna modernizacja. Ja również przymierzam się do zmodernizowania mojego roweru, dokładnie ten sam model - w związku z czym będę miał parę pytań: 1. Jaki model widelca mosso zastosowałeś? Masz z zewnątrz nakrętki na mocowanie szpeju? 2. Kaseta z tyłu została 8 rzędowa? Jakie zębatki? 3. Przy wymianie sterów nie miałeś problemów z kompatybilnością? Czego dokładnie użyłeś? Na pewno pytań będę miał więcej ? Dla mnie waga nie jest akurat tak istotna, bo zawsze (ale to ZAWSZE) zapakuję się za ciężko w sakwy, więc i tak mam krowę a nie rower ? Na razie jestem na etapie zmiany napędu, mam problem przy podjazdach, więc celuję w korbę 44-32-22T i kasetę 11-34. Później zmiana widelca, i dlatego o ten element pytam w pierwszej kolejności.
  15. Nie no, jaja sobie z Ciebie robią. Nie trzeba smarować łańcucha. Możesz jeździć "na zarzyn". Tylko zabieraj stopery do uszu (przydadzą się aby nie słyszeć zarzynanego łańcucha).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...