Skocz do zawartości

jajacek

Użytkownicy
  • Postów

    15 002
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Warszawa Bemowo

Ostatnie wizyty

64 299 wyświetleń profilu

Osiągnięcia jajacek

Wytrawny forumowicz

Wytrawny forumowicz (4/4)

  1. Dzięki za objaśnienie. Już z kumplem gadałem że trzeba tam w przyszłym roku pojechać. Tylko muszę jeszcze zrobić wagę 🙂 Tym grzbietem to kiedyś z dzieckiem szedłem. Mam nadzieję że zdążę. Mam pół roku na zrzucenie 6 kg. Jest szansa 🙂 On poleciał ze Szczawnicy i próbował wjechać od jej strony na Przehybę. Ale się zakopał w błocie.
  2. Bardzo lubię Szczawnicę i okolice. Byłem tam wiele razy. Szedłem piechotą przez wąwóz Homole na Wysoką. To to samo czy nie?
  3. Trochę trudno połączyć szybkość i prostą kierownicę i komfort. Trek Procaliber to dobry rower. A to czy geo Ci podejdzie to zależy jaką masz elastyczność kręgosłupa. Mało które lepsze rowery MTB mają mocowania na bagażnik. Ale są takie. Zobacz co tam w Decathlonie. Trek Marlin z mojego punktu widzenia to śmieć. Zgadzam się że na baranku jest nędzna kontrola na zjeździe. Rozmiar 19-20 cali. Po Pieninach zasuwałem kiedyś dużo na crossach i na szosie. Ale po drogach utwardzonych.
  4. Jakby ktoś potrzebował kolega spod Warszawy wystawił używany Elite Direto na sprzedaż za 1100 zł.
  5. Nie widzę żadnego sensu kupować oddzielnego roweru. Na gładkim szutrze sprawdzą się jakiekolwiek opony 32 mm, które maja wkładkę antyprzebiciową. Czyli z popularnych do wyścigów szutrowych Vittoria Corsa Pro Control, Continental Grand Prix All Season, Specialized Mondo.
  6. O, gdzieś z FB to chyba zaciągnąłem 🙂 Natomiast mam obawy co do bezpieczeństwa takich rozwiązań. Szczególnie po tym jak np. firma Specialized zrobiła recall widelców karbonowych, wyglądających znacznie lepiej niż ten po dwóch wypadkach użytkowników. I je znacząco wzmocniła. I po tym jak obserwuję kanał Luescher Teknik n YT. Nie chciałbym jednak na takim widelcu przywalić w jakąś głębszą studzienkę na zjeździe. Co do GRX 400 nie mam żadnych zastrzeżeń. Sam mam w gravelu Tiagrę 4700 czyli odpowiednik. Natomiast koledzy mechanicy twierdzą, że w takim systemie powinno się linki wymieniać co ok., 3 miesiące przy intensywnym użytkowaniu żeby to dobrze działało.
  7. Jak to zawsze za dużo ważyłem. Zaczynałem na szosie na rowerze z Decathlonu co miał trzy blaty, 50x39x30. No i na tym dało się wszystko wyjechać, nawet Przełęcz Karkonoską na 30x29. Jak zmieniłem rower na dwublatowy to pod wpływem marketingu założyłem compact 50x34. Pojechaliśmy na Słowację na majówkę, jeszcze bez formy i jak przyszły podjazdy to okazało się że dupa. Na 34x29 (bo wtedy to była kaseta z największą koronką) kompletnie nie da się po górach jeździć przy wadze 83-85. Na podjazdach gdzie było 15% miałem kadencję 40-50 🙂 Po przyjeździe do domu natychmiast zamówiłem korbę 52x39x30 i jeżdżę na niej do dzisiaj. Natomiast po płaskim na 50 nigdy nic mi nie brakowało.
  8. @Oskarr Tak wygląda rura sterowa w Meridzie. Powiedz mi jako fizyk czy to nie jest strukturalne osłabienie materiału i czy to długodystansowo może dobrze działać? Bo według mechaników absolutnie nie.
  9. Mój młody kupił siodełko Power Arc Pro Elaston, które bardzo chwali nasz bikefitter. Fajne. Waga 233 w rozmiarze 143 jeśli ma to dla kogoś jakieś znaczenie. Skorupa karbonowa jak w S-Works, pręty tytanowe a nie łamliwe karboowe. Do tego te kulki Elaston w wyściółce.
  10. Nasz gravel poszedł na OLX 🙂 Ani ja ani mój młody nie zaszczepiliśmy się na gravelową bajkę 🙂 Albo szosa albo MTB. Opona szersza niż 28 raczej nie jest nam potrzebna ale młody na zimę ma teraz 32 mm. To wystarcza na wszelkie gładkie szutry z nadmiarem. Szosa z jednym blatem? Buahaha. Ja mam do jazdy po płaskopolsce 52x39. Teraz zmienię blat 39 na 42. Bo jak wiatr powieje to brakuje na 39 przy około 40 km/h. Młody ma chyba 54x42 Elektronika ma wady i zalety. Wadą jest wyższa cena i potrzeba pamiętania o baterii. Zaletą precyzyjniejsza i szybsza zmiana przełożeń i brak potrzeby wymieniania strzępiących się co jakiś czas linek. Jak jest zintegrowany kokpit i pancerze puszczone przez łożysko sterowe, co teraz modne, to nigdy to nie będzie dobrze działać z mechaniką i dramatycznie osłabi strukturę rury sterowej widelca.
  11. Jakbyś potrzebował to mam różne elementy Centaura i Veloce 10s na zbyciu. Leżą w pudełkach od lat. Jakbym miał kasę na zbyciu to bym może kupił ten rower: Specialized S-WORKS Tricross Warszawa Wola • OLX.pl Jakby co chętnie wezmę ramę 🙂
  12. Ja zaczynałem od Mirage. Potem było Veloce, Centaur i Chorus. Teraz mam miks wszystkiego 🙂 Ale planuję popolować żeby trochę lepiej to wyglądało. Bo mam klamki Super Record a przerzutki korbę Centaur.
  13. Campagnolo jako pierwsze potrafiło prawidłowo zbudować grupę 1x. W porównaniu z nimi stopniowanie Shimano i SRAM to był żart. Ale teraz już też w miarę doszli do tego jak to robić. Natomiast jeżdżąc od blisko 20 lat na Campagnolo spodziewam się jednak, że żywotność Campagnolo będzie znacząco większa. Ich łańcuchy starczały mi na dwa razy dłużej niż Shimano czy SRAM. Na dwóch kasetach przejechałem 50k km. Mój partner treningowy zrobił 100k km na 3 rotowanych łańcuchach i 2 kasetach.
  14. 21.11 zacznie się Black Friday na Bike24. Liczę że coś tam kupię.
  15. Jakby ktoś chciał mam do sprzedania buty zimowe XLC w idealnym stanie za 250 zł. Rozmiar 43,5-44. Nie pocelowałem z rozmiarem. Mają napisane 45 ale są mniejsze. Buty MTB zimowe XLC CB-M07 czarne - 38 - Rowertour.com
×
×
  • Dodaj nową pozycję...