Skocz do zawartości

jajacek

Użytkownicy
  • Postów

    14 543
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Warszawa Bemowo

Ostatnie wizyty

62 060 wyświetleń profilu

Osiągnięcia jajacek

Wytrawny forumowicz

Wytrawny forumowicz (4/4)

  1. Jakbym miał takiego śmiecia kupić to bym wolał używkę na v-brake za pół tej ceny.
  2. Natomiast co do jakości to wszystkie firmy mają okazjonalne fackupy. Mojemu koledze obłazi cały lakier w modelu Roubaix SL4 Sport. My z drugim kumplem mamy od 12 lat Roubaix SL3 Comp i zero problemów. Luescher pokazuje teraz na wizji jakiś widelec Speca, który jest fuckupem. Więc żeby nie było że Spec to achy i ochy a Trek be 🙂
  3. Z jakością Treka bywa różnie. Akurat na Domane to chyba nigdy nie słyszałem narzekań. Oprócz tych głupich masztów w poprzednich wersjach. Natomiast kolega mechanik mówił, że nigdy w życiu nie kupiłby Madone i Emondę. Kolega mojego syna ma kumpla co reperuje karbon. W tym roku naprawiał jak mi to mówił z miesiące temu bodajże 13 Treków Madone i podobną ilość Canyon Aeroad. O ile mi wiadomo niższe modele Treka i Canyona są produkowane w tej samej fabryce Quest Composite w Chinach. Project One i SLR chyba w fabryce Treka w USA. Jak się jeszcze raz przejdziesz do sklepu to spójrz na stickery na ramach. Ramy produkowane na Tajwanie mają zwykle lepszą jakość niż produkowane w Chinach. Ramy karbonowe Specialized są zwykle produkowane przez fabrykę Topkey na Tajwanie. W gradacji jakości ram Spec wśród znajomych mechaników i tych, którzy naprawiają karbon jest zawsze na topie. Trek raczej na dole. Ale zapewne diabeł tkwi w szczegółach. Możesz też spojrzeć czy Raoul Luetcher na swoim kanale na TouTube, Luescher Teknik, nie ciął w poprzek ramy, która Cię interesuje i nie wydał na jej temat opinii. Co do Canyonów zwykle mówił że w życiu by na tym nie jeździł. Ale słyszę że się ostatnio poprawili. O Bianchi też chyba nie miał najlepszego zdania. To jest inżynier, który pracował dla Boeinga, teraz naprawia karbon. (104) Luescher Teknik - YouTube
  4. Trek Bikes' annual sales report for its online store, trekbikes.com, reached US$92 million in 2024, with a projected growth of 0-5% for 2025, according to ecdb.com. The company, a privately held entity, sells approximately 1.5 million bikes annually under various brands like Trek, Gary Fisher, Klein, and LeMond, with total sales around $700 million, according to Outside Magazine. Trek also has a significant global presence with a focus on international expansion, particularly in Asia-Pacific and South America. Key Points: Online Sales: Trekbikes.com generated US$92 million in 2024, with a projected 0-5% growth for 2025. Total Sales: The company's overall sales are estimated at $700 million annually, with 1.5 million bikes sold under different brand names. Global Expansion: Trek is actively working to expand its market reach internationally, especially in Asia-Pacific and South America. Focus on Sustainability: Trek has a sustainability report detailing efforts to reduce emissions and increase the lifespan and recyclability of e-bike batteries. Inventory Management: Trek has been taking steps to "right size" its operations, including reducing stock keeping units (SKUs) by 40% for model year 2026. Financial Performance: While total sales are strong, Trek has faced challenges with deepening net losses in some markets, such as Australia, due to factors like rising employee costs and inventory management issues.
  5. Co do rozmiarówki Treka nie mam doświadczenia. Co do Speca to jeżdżę na tych rowerach od 2013 i rozmiarówka niewiele się przez te lata zmieniła. Trudniejszy okres. Buahaha.
  6. Musisz wyciągnąć i się zorientować jaki to jest dokładnie: What Axle Do I Need for My Bike? | The Robert Axle Project Thru Axles Demystified - Wheelbuilder
  7. Pewnie mówisz o napędzie elektrycznym, bo hamulców elektrycznym nie ma. Napęd elektryczny Shimano działa świetnie i niezawodnie. Mamy już chyba czwartą generację. Taki napęd ma tę zaletę, że zawsze działa tak samo i sam dostosowuje przełożenia w do optymalnej linii. To jest ważne w rowerach z wewnętrznym prowadzeniem linek a już szczególnie w tych nowych głupawych modelach gdzie linki i pancerze puszczono przez łożysko rury sterowej i nie ma siły żeby tak pozaginane linki i przewody działały dobrze. Minusem jest potrzeba kontroli ładowania baterii. Ale przy przeciętnej ilości km ładowanie starcza na ok. 3 miesiące. Więc ten upgrade jest tego wart. Co do rozmiaru przy tych parametrach anatomicznych rozmiar 58 w ogóle nie wchodzi w grę. Tylko 56, choćby inni cokolwiek nie powiedzieli. Zapewniam że 58 to będzie głupotą w przypadku szosy endurance. Mój syn mający 183 wzrostu i przekrok 91 i długie ręce ściga się na szosie race M, m.in Specialized Tarmac SL6 a gravela Diverge ma L, 56.
  8. Jeśli chodzi o suple to masz trzy możliwości. 1. Porządny lekarz sportowy. 300-700 zł miesięcznie 2. Jakiś znający się na tym trener online. Teraz takich mnóstwo. 200-300 zł miesięcznie 3. ChatGPT+DeepSeek. Free. Na tym poziomie polecam tę opcję. Latami jechaliśmy free. Teraz mój syn ma lekarza sportowego. Płaci klub. Z doświadczeń w pracy z jednym z najlepszych trenerów w kraju wiem, że żeby zbudować formę na imprezę docelową potrzebujesz ok. 100 dni. Budowanie formy obejmuje treningi aerobowe oraz treningi interwałowe i budowanie siły specjalistycznej w górach. Jeśli chodzi o przygotowanie organizmu pod maksymalne wysiłki to potrzebujesz mieć optymalne parametry krwi. Żeby takowe były, potrzebujesz odpowiednią dietę, suplementację oraz podniesienie poziomu hemoglobiny, hematokrytu i objętości komórek krwi. W tym celu robi się albo zgrupowanie hipoksyjne w górach na wysokości albo śpi się w namiocie tlenowym. Korzystaliśmy i z jednego i z drugiego. Natomiast w tym roku nic już nie zbudujesz bo się za późno za to wziąłeś. Tu masz info jak podnieść poziom naturalnego EPO w krwi: Increasing Your Natural EPO | Hammer Nutrition Tu co jest potrzebne żeby poprawić parametry morfologiczne: There will be blood: How to legally maximise your performance | Cycling Weekly Tu masz artykuły niesławnego doktora Michelle Ferrari, który był też wizjonerem, wyprzedzającym swoją epokę i maja one wartość do dziś: Home | 53x12
  9. Ciekawe. Muszę poczytać. Ja podrzucę inny link: Repeating the Thunder Burt vs Race King CRR test ~ More Speed, Less Power EDIT: Nie zauważyłem, że autor mojej dyskusji mi podlinkował Twój link 🙂 Hi Jack, I'm glad you're happy with the Race Kings, they're a really fast set of tyres. I really like the Thunder Burts and Rocket Rons too. In fact I did some testing of the Rocket Rons quite recently in September, in case you haven't read this recent blog post already: https://www.morespeedlesspower.com/2024/09/back-to-back-rolling-resistance-testing.html I was surprised to find that the Rocket Rons were just as fast as the Thunder Burts, perhaps faster, despite the Rons being significantly knobblier. It's a result which contradicts BRR's data, which you mentioned, because BRR found the Ron's to be ~5W be tyre slower than the Burts. I'm not sure what's going on there. If you'd like to see more data, I'd recommend checking out some recent testing done by a guy called John Karrasch. He's done some really good quality testing, using similar methods to what I've used, comparing some of the best gravel and MTB tyres in real world gravel conditions: https://www.johnkarrasch.com/articles/91r4i2zatv4c86444ubl0hw4wx02l0 Interestingly, his results show that the tyres that are fastest in the Bicycle Rolling Resistance testing are also the fastest tyres in his outdoor testing. The two sets of test data seem to correlate quite well, which is an other reason that my Rocket Ron results were a bit surprising.
  10. Nie mamy. Idę do serwisu i ucinają w cenie piwa 🙂
  11. Znam tę trasę bardzo dobrze. Zakładam że początek wyścigu zostanie zneutralizowany. Bo inaczej byłby same poważne wypadki ze złamaniami, tak jak kiedyś jak na głupa puścili wyścig z Bukowiny w dół do Poronina. Więc ściganie zacznie się pewnie pod Rzepiska, nazywane u Langa szumnie Ściana Harnaś 🙂 Tam jest bardzo wąsko więc jak kupa ludu tam wjedzie to będzie prowadzenie roweru a nie ściganie. Za kapliczką na górze będzie szerzej i będzie długi zjazd z Łapszanki, parę hopek i podjazd pod Gliczarów. Więc z tego 49 km to będzie ze 40 km ścigania 🙂 Będzie gehenna tak czy tak 🙂 IMO szkoda czasu 🙂 Orbea M20i Team to IMO beznadziejny rower. Mój młody właśnie wyjechał na nim na trening. Przed wyjazdem go dziś zważył bo był ciekawy ile waży. Z małą podsiodłówką, dwoma bidonami i Garminem 11 kg. Co do kół łożyska ceramiczne mogą być. Jak padną, co dość szybko nastąpi, należy po prostu kupić wysokiej jakości łożyska stalowe. Sugeruję jeśli już kupić rower na którym się dobrze czujesz i który Ci się podoba. Bo różnice między rowerami nie są kosmicznie duże.
  12. Z tymi włoskimi sklepami to należy zachować dużą czujność. Włosi są narodem oszustów. Co nie znaczy że wszystkie ich sklepy to oszustwo. Ale warto zrobić dokładny research przed kupnem i kupować przez PayPal albo mieć ubezpieczenie transakcji kartą w banku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...