Skocz do zawartości

Gwarancja Decathlon - Rockrider XC500 pacjent - amorek


MalySzaryCzlowiek

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Niestety nie jest u mnie tak pozytywnie ? decathlon dalej uparcie twierdzi, że nie ma usterki. Niszczy mi to mózg troche... bo usterke stwierdziłoby dziecko no ale nie ma co z tym zrobić jak serwis jest 400 km ode mnie. Na moją stanowczą prośbę, wysyłają amortyzator do oficjalnego/głównego serwisu SRAM/RockShox na Polskę czyli Thirty Three Workshop we Wrocławiu. Nie wiem czy nie skontaktuje się z nimi poza decathlonem, bo czuje, że Ci specjaliści nie będą nawet potrafili dobrze opisać o co chodzi. Nie miałem doświadczeń z tym serwisem, ale skoro do nich trafiają reklamacje z kraju to chyba mają zaplecze do odpowiednich testów. Najśmieszniejsze albo i nie jest to, że każdy przy kim pokazuje jak pracuje amor, od razu stwierdza, że jest coś ostro nie tak, ale na serwisie głównym w deca następuje nagłe ozdrowienie.

Odnośnik do komentarza

Właśnie żałuję, że nie zrobiłem dokładnego nagrania zanim potrząsnąłem tą reklamacją.... jeśli jakimś cudem wróci to do mnie tak jak jest, na pewno coś takiego zrobię. Podeślę dla potomnych tutaj, ale i prześlę to do deca jak i do 33workshop spytać ich o co chodzi. Już i tak zawody poprzepadaly ? dobrze, że jest drugi rower i idzie chociaż mniej ambitnie sobie trochę polatać.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...