Skocz do zawartości

Objętość bagażu


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień Dobry, witam wszystkich, jako tutaj nowy. 
Nie mam doświadczenia więc pozwolę sobie popytać.
Zakładając, że na kilkudniowej, letniej wycieczce rowerowej będę spać w hotelikach, jeść w barach, nie będę używać elektroniki poza telefonem komórkowym, to, jaka objętość bagażu wystarczy mi, Waszym zdaniem? Pytam, bo analizuję sposób spakowania się na rower trekkingowy. 
Zmieszczę się do 15 litrów? Jeżeli tak, to popularny worek nieprzemakalny, przywiązany gumami do bagażnika byłby dobrym rozwiązaniem. Nie lubię wystających sakw i licznych toreb na ramach, czy kierownicy. 
Niebawem zrobię "manewry" z pakowaniem, ale ciekawy jestem Waszej opinii i nie wiem, jakiej objętości torby/worki/sakwy zakupić na takie niewymagające objazdy. 
Z góry dzięki za pomoc i przekazanie laikowi doświadczeń. 

Odnośnik do komentarza

Kumpel zmieścił się w 12 litrów na weekend z jednym noclegiem. Wtedy miałem torbę na bagażnik chyba z 15 litrów w którą się zmieściłem. Dziś jak bym miał jechać na 2-3 dni mam torbę podsiodłową 13 litrów, plus drugą na ramie 2 litry, więc też 15 litrów.
https://rhinowalk.com/en-pl/collections/bike-saddle-bag/products/rhinowalk-bike-saddle-bag-5-10-13l-waterproof-bicycle-bag-cycling-seat-bag-mountain-road-portable-storage-bag?variant=39435627659452

Odnośnik do komentarza

Właśnie jestem po próbie pakowania. Zmieściłem się w worek wodoszczelny 15 litrów. Waga rzeczy 5 kg. Do tego pod workiem na bagażniku duży U-lock 1,5 kg. 
Ale ledwie się zmieściłem i nawet batona do wora nie dorzucę. ?
Więc zainwestuję w worek 20 l, który będzie wygodniejszy, ale wygląd roweru będzie ciut gorszy, bo wór będzie dłuższy.