Skocz do zawartości

Nowy rower endurance


Rekomendowane odpowiedzi

Tiagra jest ok. Mam w swojej przełajówce i nie mam do niej zastrzeżeń. Odliczysz 2,5k VAT i 9k wrzucisz w koszty. Musisz przekalkulować czy to ma sens. Rower z grubsza taki sam jak ten za 5300. Trochę gorszy napęd, zdecydowanie lepsze hamulce. A czy szukać w innej marce nie wiem. Nie za bardzo śledzę ostatnio ceny nowych. Kupujemy tylko używane w dobrym stanie.

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Miki napisał:

Tiagra dla amatora jest jak najbardziej ok. Oczywiście można dyskutować czy w tej cenie. Rama jak to w Specu jest na b. dobrym poziomie. Dla mnie wadą jest ten amortyzatorek FS 1.5, którego nie można zablokować. Jeśli już to szedłbym tylko w wersję 2.0, ale one są wkładane do modeli chyba od 20tys. w górę. Koła patrząc na ich wartość nieco odstają od reszty, ale mam te koła w Diverge i nie są to koła ani wybitne, ani złe. Obręcze dobre, nawet oceniłbym je jako pancerne, waga też nie jest tragiczna, bo z tego co wyczytałem poniżej 2 kg para, piasty na maszynach.

Wydaje mi się, że warto jeszcze wziąć pod uwagę tego:

https://www.decathlon.pl/p/rower-szosowy-edr-cf-105-z-hamulcami-tarczowymi/_/R-p-324411?mc=8581111

Za mniejszą kasę masz tu 105tkę, koła Fulcrum Racing i na pewno mniejszą wagę niż w Specu. Spec co prawda wag nie podaje, ale ten sam amorek już swoje waży. Nie wiem tylko czy ten jest do końca endurance.

Odnośnik do komentarza

https://www.olx.pl/d/oferta/rower-specialized-roubaix-r-56-full-carbon-szosa-105-CID767-IDMMfNo.html

 

Tu się dogadałem na 4800 zł 

hamulce może do wymiany

rama dostałem zdjęcia i mnie zadowala 

reszta pewnie wyjdzie na serwisie 

Tak myślałem jak kolega wyżej ze wymienię sprężynę na twardsza jak będzie mi to nie odpowiadało 

 

a rower chyba Oki co ? 

Odnośnik do komentarza

Ja w tym sezonie przejechałem prawie 8 tys. km na Roubaix Comp z FS 1.5 - bujanie w jeździe po asfalcie (głównie solo, choć momentami dość żwawo) na pewno mi nie przeszkadzało. Pod górę raczej też nie było źle, choć przy mocnych depnieciach na stojąco lekkie ugięcie było czuc. Fabrycznie jest tam chyba najtwardsza sprężyna, ale muszę sprawdzić. Na gorszych nawierzchniach (bruki, lekkie szutry, asfalty a'la poligon) z pewnością dodatkowo FS amortyzował kokpit (choć już dobra karbonową rama z szerszymi oponami 28 mm z mniejszym ciśnieniem dają bardzo dużo komfortu).

Natomiast przy sprintach itp. z pewnością są rowery z bardziej sztywnym kokpitem i w takich sytuacjach mogłoby to pewnie przeszkadzać.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...