Skocz do zawartości

Rower dla kobiety do 3 tys.


Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli to ma być góral to wg mnie w cenie do 3000 zł, oprócz polecanej tu Indiany, której rowery mnie jakoś nie porywają (ale to bez znaczenia), bardzo dobrym wyborem jest ten.

https://allegro.pl/oferta/rower-kross-level-4-0-2021-l-29-szary-czerwony-11110829405?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_uzsd_sport_rowery_pla_ss&ev_adgr=rowery&ev_campaign_id=14398658358&gclid=EAIaIQobChMI2tvtjY3A9AIVzeF3Ch32nABGEAQYAiABEgIUxPD_BwE

Oczywiście w odpowiednim rozmiarze. Fajny napęd Deore 1x10 (oczywiście dla tych co lubią jednorzędowe), niezłe hamulce Sram Level, wg mnie o niebo lepsze od tych w Cannondale i dość przyzwoity amortyzator, najwyższy spężynowy Suntour. Mój kupel ma rower z tym amorem i robi swoją robotę całkiem nieźle (testowałem). Ale pod warunkiem, że waży się  w przedziale 70-80 kg. Ewentualnie można zmienić sprężynę na bardziej miękką. Na tym Krossie jechałem i wrażenia były pozytywne.

Fakt, że dokładając parę stów ma się lepszego Indianę Pulsar 6.9 lub Storm X7 z amorami powietrznymi. Ale nie wiem czy znajdzie się odpowiedni rozmiar.

Jeśli rower ma być do czystej rekreacji, czyli lasek, park, niezbyt intensywnie i niezbyt często to nie ma co wydziwiać. Po prostu nie schodzić poniżej Altusa, albo w ogóle kupić inny rodzaj roweru. Wg mnie do takiej jazdy lepszy jest cross. Szybszy na asfalcie i daje wygodniejszą pozycję.

jeśli chodzio tego Cannondale to w Tourneya bym się nie pchał. To się nie nadaje do jakiejkolwiek intensywniejszej jazdy.

Odnośnik do komentarza

Mam dylemat. Przyznam, że długo szukałem roweru dla siebie a to Indiana a to inne cuda po 4-5 tysi, ale z braku rozmiarów itd zdecydowałem się na Gianta talon 3 GE 2021 i jestem mega zadowolony. Pozycja bardzo rekreacyjna i plecy nie cierpią, jedynie siodło i kiedyś amortyzator do wymiany. 

Jeżdżę po asfalcie i lasach, głównie nie po ścieżkach tylko grubo w las i niech się dzieje co chce.

Czegoś podobnego chciałbym dla niej, jedynie na czym zależy to rama, żeby była wygięta aby wygodnie jej się wsiadało itp. dlatego pytam, czy może coś z podobym osprzętem co mój uda się znaleźć 

Odnośnik do komentarza
W dniu 30.11.2021 o 13:54, Piwpaw napisał:

Jeśli to ma być góral to wg mnie w cenie do 3000 zł, oprócz polecanej tu Indiany, której rowery mnie jakoś nie porywają (ale to bez znaczenia), bardzo dobrym wyborem jest ten.

https://allegro.pl/oferta/rower-kross-level-4-0-2021-l-29-szary-czerwony-11110829405?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_uzsd_sport_rowery_pla_ss&ev_adgr=rowery&ev_campaign_id=14398658358&gclid=EAIaIQobChMI2tvtjY3A9AIVzeF3Ch32nABGEAQYAiABEgIUxPD_BwE

Oczywiście w odpowiednim rozmiarze. Fajny napęd Deore 1x10 (oczywiście dla tych co lubią jednorzędowe), niezłe hamulce Sram Level, wg mnie o niebo lepsze od tych w Cannondale i dość przyzwoity amortyzator, najwyższy spężynowy Suntour. Mój kupel ma rower z tym amorem i robi swoją robotę całkiem nieźle (testowałem). Ale pod warunkiem, że waży się  w przedziale 70-80 kg. Ewentualnie można zmienić sprężynę na bardziej miękką. Na tym Krossie jechałem i wrażenia były pozytywne.

Fakt, że dokładając parę stów ma się lepszego Indianę Pulsar 6.9 lub Storm X7 z amorami powietrznymi. Ale nie wiem czy znajdzie się odpowiedni rozmiar.

Jeśli rower ma być do czystej rekreacji, czyli lasek, park, niezbyt intensywnie i niezbyt często to nie ma co wydziwiać. Po prostu nie schodzić poniżej Altusa, albo w ogóle kupić inny rodzaj roweru. Wg mnie do takiej jazdy lepszy jest cross. Szybszy na asfalcie i daje wygodniejszą pozycję.

jeśli chodzio tego Cannondale to w Tourneya bym się nie pchał. To się nie nadaje do jakiejkolwiek intensywniejszej jazdy.

No kolego powiem Tobie, że spodobał się wizualnie a i osprzętem widzę, że lepszy od mojego więc ot jest dobry trop !! Coś czuję, że wkręcę się na dobre w mtb i mój za rok/dwa sprzedam i kupię coś lepszego, nawet używanego ale już będę wiedział czego potrzebuje

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, jajacek napisał:

Dla dziewczyny Cube niezłe robi. Z tym że do 3k to z uginaczem zamiast amora.
https://www.cube.eu/en/2022/bikes/women/hardtail/access-ws/

 

cóż można powiedzieć o tych dwóch rowerach ?:)

https://www.cube.eu/en/2022/bikes/women/hardtail/access-ws/cube-access-ws-deepvioletnpurple/

 

https://www.cube.eu/en/2022/bikes/women/hardtail/access-ws/cube-access-ws-exc-stonegreynfern/

Odnośnik do komentarza

Sprężyna w ugniaczach Suntour, w terenie, ugnie się pod nią maks 3 cm. Moja kumpela miała rower mający Suntour XCR Coil. Waży 50 kg. Uginał się 2,5 cm maks bo mierzyliśmy. Pełne ugięcie przy tej wadze tylko w amortyzatorze powietrznym albo amortyzatorze olejowo-sprężynowym po wymianie sprężyny na soft lub extra soft. Uginacze Suntour XCT/XCM to wyjątkowe śmieci, ważące ze 3kg. Warte tyle co w złomie za nie dadzą.

Odnośnik do komentarza

Tu też masz sprężynowca, tylko gorszego, bo XCT. Napęd też dużo niższy. Miałem go kiedyś i to jest szajs. XCR też szału nie robi, ale też nie jest zły. Mój kumpel ma rower z takim amorem i nie działa to źle. Tylko, ze ja ważę 85 kg. W okolicach 3 tys. z amorem powietrznym to jest chyba tylko Indiana Storm X7 lub Pulser 6.9.

Albo dołożyć do Levela 5.0. Tu masz też powietrzny, choć gorszy od tego w Indianach, ale też tańszy w utrzymaniu.

https://www.greenbike.pl/rower-gorski-kross-level-50-29-2021-p-6709.html

 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...