karol1994czx Opublikowano 1 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2021 Witam, od ponad 2 lat jeżdżę na giancie defy, na początku jeździłem z mostkiem 100 mm i kilkoma podkładkami pod mostkiem, lecz obecnie, czyli od jakiegoś roku jeżdżę z dłuższym mostkiem 110 mm ( teraz i wcześniej założony na minus) i wszystkimi podkładkami nad mostkiem. Pozycja jaką przyjmuje jest wygodna, ale i tak większość czasu w trakcie jazdy spędzam na dropach, wydaje mi się że mógłbym jeszcze niżej zejść z pozycjąi nadal czułbym się komfortowo. Gdybym zmienił mostek na jeszcze dłuższy i na jeszcze większy kąt ( obecnie mam 8 stopni) - na 17 stopniowy mostek, to wówczas obniżyło by to kierownicę o 2 cm ( wg kalkulatora znalezionego w internecie). Mam 26 lat i obecnie mój styl jazdy to trasy do 60-70 km, z raczej dużą intensywnością. Czy według was warto kombinować dalej z mostkiem? Czy lepiej sprzedać obecny rower i kupić coś o geometrii bardziej sportowej? Np. gianta tcr? P.S poniżej zdjęcie mojej pozycji w dolnym chwycie. Odnośnik do komentarza
Oskarr Opublikowano 2 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2021 W jeździe aero nie chodzi o jazdę z jak najniżej z rękami. Długość mostka to jedno, kąt mostka to drugie. Zwykle chcąc uzyskać bardziej sportową geometrię mostek się skraca. Jazda jak na zdjęciu jest pozycją rekreacyjną. Pozycja aero jest albo z rękami na główkach klamkomanetek, albo po zgięciu ramion w dolnym chwycie o 90°, coś jak na zdjęciu. Możesz zmienić strój i założyć kask, będzie bezpieczniej ? Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 2 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2021 Obejrzyj sobie poniżej w jakiej pozycji jeżdżą szybcy juniorzy:http://dkpcycling.com/index.php/2021/06/14/pp-kozieglowy-itt-3/ Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się