Iza1237 Opublikowano 1 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2020 Cześć. Chcę kupić rower ale jestem laikiem totalnym. Będę jeździć głównie po mieście ale również jak trafi się wycieczka do lasu to chciałabym aby dał radę. Zależy mi na wygiętej kierownicy aby siedzieć prosto. Mam problem też z rozmiarem ramy mam 156cm i wg wymiarów powinnam wziąć 15 cali ale nie chce aby rower wyglądał jak pozyczony od dziecka, czy ta rama ma rzeczywiście takie znaczenie? Czy jak wezmę 17 czy 18 cali będę miała komfort jazdy? Myślałam o zakupie romet Angel 28 cali 3 Biegi, ale również myślę o rowerze trekkingowym ale jakieks mniej znanej marki, ewentualnie elops z decathlonu. Proszę o poradę. Odnośnik do komentarza
Oskarr Opublikowano 1 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2020 3 biegi w mojej opinii nie nadaje się do wjechania do lasu, ma zbyt wąskie przełożenia. Moja mama jeździ w grupie z przyjaciółkami, jest ich tam z 20. Kobiety 40-60 lat, w 90% nowe rowery to rowery crossowe, np. coś takiego: Spartacus Cross Sam im tam ten rower polecałem, obecnie 3 kobiety z tej grupy kupiły i są zadowolone. Poniżej tysiąca jedynie coś bez amortyzatora z przodu, np: Kands STV 700 Oba mają rozmiar ramy jako 17 cali i przeznaczenie od 160. Wydaje mi się, że jednak na te 160 powinno być okej. Moja była dziewczyna miała 156 i biorąc jakiś rower z wypożyczalni czasami jeździła na 19" i nie miała z tym jakiś problemów. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 1 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2020 15 cali to tak z górką przy tym wzroście. 17 cali to jak chcesz się garbić i wyciągać do kierownicy. Mój syn zaczął jeździć na rowerze 26 cali i ramie 15 cali przy 150 wzrostu i był dla niego za duży. Koleżankę co ma 164 przesadziłem z 17 cali na 15 i jest zachwycona. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 1 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2020 Tak wygląda na 15 cali Odnośnik do komentarza