Skocz do zawartości

Polecane posty

Cześć.

Ja też się staram, ale nie zawsze wychodzi ;).

Używam linek nierdzewnych Alhonga, a jak nie były dostępne, to SunRace. Pancerze Alhonga z rurką teflonową w środku.

Niektórzy polecają szlifowane, z wyższej półki. U mnie chodzą tamte. Wymieniam... wraz z przerzutką lub hamulcem :).

Nie polecam natomiast linek i pancerzy Shimano, a w szczególności - uszczelnianych końcówek. Zabezpieczają one przed wpłynięciem oliwy, ale wody i błota - nie :(.

Link to postu

Stosuję w szosówce linki po 2zł i równie tanie pancerze. Linki wytrzymują około 5 tys.km, potem czuć, że się wyciągają i spada precyzja i szybkość zmiany biegów. Droższych linek nie próbowałem, więc nie mam porównania. Te tanie pracują dla mnie wystarczająco dobrze.

Link to postu

@NoOnesThere: Wiem, że masz pojęcie o tym, co robisz i piszesz. Szanuję Twoją opinię. Nie mniej - wolę dołożyć drugie 2 zł i mieć ten komfort, że obie przerzutki będą działać nawet jak wpadnie parę kropel wody. Może nie mam wystarczającej wiedzy i doświadczenia, ale nie bardzo ogarniam dlaczego wyciągnięcie linki ma spowodować gorsze działanie? Wszak to się reguluje. Jeżeli czuję, że wciąga poprawnie, a spuszcza z opóźnieniem, to sygnał, że zaczyna się zacierać.

Link to postu

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Wczytywanie...
×
×
  • Utwórz nowe...