Skocz do zawartości

Pancerze i linki


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Ja też się staram, ale nie zawsze wychodzi ;).

Używam linek nierdzewnych Alhonga, a jak nie były dostępne, to SunRace. Pancerze Alhonga z rurką teflonową w środku.

Niektórzy polecają szlifowane, z wyższej półki. U mnie chodzą tamte. Wymieniam... wraz z przerzutką lub hamulcem :).

Nie polecam natomiast linek i pancerzy Shimano, a w szczególności - uszczelnianych końcówek. Zabezpieczają one przed wpłynięciem oliwy, ale wody i błota - nie :(.

Odnośnik do odpowiedzi

Stosuję w szosówce linki po 2zł i równie tanie pancerze. Linki wytrzymują około 5 tys.km, potem czuć, że się wyciągają i spada precyzja i szybkość zmiany biegów. Droższych linek nie próbowałem, więc nie mam porównania. Te tanie pracują dla mnie wystarczająco dobrze.

Odnośnik do odpowiedzi

@NoOnesThere: Wiem, że masz pojęcie o tym, co robisz i piszesz. Szanuję Twoją opinię. Nie mniej - wolę dołożyć drugie 2 zł i mieć ten komfort, że obie przerzutki będą działać nawet jak wpadnie parę kropel wody. Może nie mam wystarczającej wiedzy i doświadczenia, ale nie bardzo ogarniam dlaczego wyciągnięcie linki ma spowodować gorsze działanie? Wszak to się reguluje. Jeżeli czuję, że wciąga poprawnie, a spuszcza z opóźnieniem, to sygnał, że zaczyna się zacierać.

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...