Skocz do zawartości

Szosa do tri


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,
jestem początkującym triathlonistą i w tym roku stawiałem też pierwsze kroki w poważniejszym ściganiu. Bez w zasadzie jakiejkolwiek szerszej wiedzy kupiłem przez internet z odbiorem osobistym swoją pierwszą szosówkę, wybór (głównie ze względu na cenę) padł na Specialized Allezz Elite (na załączonym zdjęciu) na Ultegrze i Tiagrze. W zasadzie nie za wiele wiedziałem jaki przebieg itp. po zakupie dałem do lokalnego serwisu, w którym specjalista stwierdził na moje zapytanie, że rower jest warty o 800-900zł więcej, niż za niego dałem. Zaliczyłem nim trzy starty w zawodach i naszła mnie chęć na zmianę roweru. Tutaj pojawia się moje pytanie, czy jest sens kupować kolejny rower powiedzmy z budżetem do 3500zł w lepszym zestawieniu (na przykład na pełnej ultegrze). Zainteresowała mnie ta oferta https://www.olx.pl/oferta/rower-rydley-noah-carbon-CID767-IDArJYm.html#0d99451b46 czy mógłby ktoś, kto zna się nieco, pochylić nad nią i odnieść ją do posiadanego przeze mnie roweru szosowego ? (Jeżeli potrzeba więcej informacji o rowerze, to udzielę).

Mój kolejny rower nie musi być stricte triathlonowy, może to być po prostu wyższa modelowo szosa, więc jeżeli ktoś mógłby coś polecić, to też oczywiście jak najbardziej jestem otwarty. Budżet mój tak do 3500, max 4000zł.

Z góry dziękuję i pozdrawiam szacowne grono!

 

66484152_395403467764338_2930802450619170816_n.jpg

Odnośnik do komentarza

Cześć,

sam też startuje w triathlonach od 2 lat, po każdym starcie też przeglądam internet w poszukiwaniu lepszego roweru do ścigania i pozwalającego poprawić osiągi, więc w 100% rozumiem Twój post ?