krzysiekw Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 Jako że pierwszy raz jestem posiadaczem amortyzatora powietrznego, mam pytanie do bardziej obeznanych w temacie osób z tego szanownego forum ? Usłyszałem od kilku osób, że nowy amortyzator powinno się oddać na serwis, bo to co fabryka tam wlewa niekoniecznie pokrywa się z zaleceniami serwisowymi. I tu pytanie do Was, czy faktycznie powinno się tak robić ? Jak dla mnie amor pracuje poprawnie, ale jak już wspomniałem to mój pierwszy powietrzny, więc porównanie mam jedynie do sprężyny stalowej. Zdaję sobie również sprawę, że to nie jest najwyższa półka 'Rock Shox Recon Silver' więc i waga spora, bo prawie 2kg i ''liści wybierał'' też nie będzie. Ale i tak w porównaniu do sprężyny jest 'niebo a ziemia' ? Jakby co to serwis zrobił bym sobie sam, wiem już ile jakiego oleju gdzie trzeba wlać ? więc tylko wolny dzień i można się bawić. Tylko czy jest taka potrzeba? Jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Piszcie ? Odnośnik do komentarza
pepe Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 Raczej nie ma potrzeby. Mam Rebę Rock Shox, pierwszy serwis zrobiłem samodzielnie po dwóch latach (trochę późno, ale nie za dużo jeździłem ). Nie zauważyłem żeby coś było nie tak w trakcie tego serwisu. Odnośnik do komentarza
Yarecki Opublikowano 29 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 Jak będziesz robił serwis nakręć filmik. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 5 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2018 Od znajomych serwisantów wiem że bardzo często amor nie ma od początku takiej ilości oleju jak powinien a zdarzają się też inne historie. Zalecają oni serwis zerowy. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się