Skocz do zawartości

Używka 1500 zł +/-100


Rekomendowane odpowiedzi

Ostatecznie kupiłem tribana 3 od komornika sądowego za 1000 zł, który kupił go dwa lata temu, po czym  po nie długim czasie dostał wylewu i rower stał w kotłowni przez niecałe dwa lata. W cenie roweru dostałem dodatkowo  akcesoria od topeaka : koszyk na bidon, podsiodłowka, pompka, skuwacz do łancucha, multitool, łyżki do opon, i jakieś inne narzędzia, dwie dętki, 4x klocki hamulcowe)

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Pierwsza rzecz, w jaką będziesz musiał zainwestować, to paski do nosków (ok. 10 zł/para w Decatlonie) :) . O ile - oczywiście - będziesz chciał pozostać przy tym systemie.

Poza tym - jak za te pieniądze - dość przyszłościowy rower :) . W zależności od upodobania - można z niego zrobić zarówno szybką szosę jak i komfortowy rower turystyczny.

Jak byś miał problem z zamocowaniem bagażnika - to już parę patentów przerobiłem. 

Odnośnik do komentarza

Pierwsze wrażenia z jazdy są pozytywne. Fajnie jest osiągnąć na prostej w krótkim czasie 40 na godzinę. Będę musiał wymienić mostek bo ten jest za długi, w jaki rozmiar powinienem celować 100 czy 110 ?( jeśli ktoś zna jakiś tani i dobry mostek to poproszę o link). Klamkomanetka trochę niewygodna - ( czy dobrym pomysłem jest wymiana jej na jakąś używaną tiagrę, czy w ogóle będą że sobą współgrały), odnoszę że trzy, że 3 blaty są mi zbędne, a kasecie jakby brakowało mniejszej koronki ( nie wiem, może kwestia wyregulowania przerzutki ale na niektórych to przełożeniach łańcuch ociera o prowadnik. Mam chęć wymienić na dwublat, najlepiej na hollowtech2. Mam do dyspozycji 500 zł na ulepszenia. Jakieś sugestie co wymienić? Czy siodełko accent Derry ( siodełko MTB) będzie się nadawało do szosy?

Odnośnik do komentarza

Będę musiał wymienić mostek bo ten jest za długi, w jaki rozmiar powinienem celować 100 czy 110 ?

To ile ten mostek ma ? :o Na górnym chwycie kierownica powinna Ci zasłaniać przednią piastę.

 

 ( nie wiem, może kwestia wyregulowania przerzutki ale na niektórych to przełożeniach łańcuch ociera o prowadnik. 

Przeważnie przy większych przekosach. Mam manetkę nieindeksowaną i widzę wyraźnie jak zmienia się położenie łańcucha względem prowadnika przedniej przerzutki przy zmianie biegów z tyłu. Z tym, że ja mam możliwość skorygowania położenia przedniej przerzutki - płynnie. Ktoś już pisał, że w Tribanie miał podobny problem. Może warto było by zacząć od wymiany przedniej przerzutki. Nie doradzę konkretnie na jaką, ale na pewno powinna mieć większy rozstaw blach i powinny być głębiej wyprofilowane. Ważne jest również, żeby ustawić (jeśli jest taka możliwość) przerzutkę w linii łańcucha na środkowych biegach, która to niekoniecznie musi być równoległa do osi roweru. Czasem wystarczy po prostu, po chamsku - podgiąć blachy (delikatnie).

Odnośnik do komentarza

A ten mostek jaka ma długość (jego długość mierzy się od środka do środka). Jak to twoja pierwsza szosa to można na jakiś czas skrócić mostek a później wrócić do poprzedniego jak się przyzwyczaisz. Ogólnie to nie szalalbym tak z podmienianiem czesci, bo może się okazać że dorzucając 100-200zl mógłbyś mieć nowy rower w pełni dostosowany do swoich potrzeb ;-).

 

Wysłane z mojego TA-1024 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...