Skocz do zawartości

Kupno roweru - spory dylemat, czy warto?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

na wstępie powiem, że dopiero zaczynam swoją przygodę z rowerem więc jestem totalne zielony w tych sprawach.

Jakieś 2 miesące temu straszne polubiłem jazdę na rowerze. Niestety główne przez szkołę czasu mam mało - mogę sobie pozwolić na 2 przejażdżki 1-2 godzinne w tygodniu. W tej chwili mam chyba jeden z najprostrzych modeli roweru. Kupony 5 lat temu w decathlonie za jakieś 600-800zł. Jakiś miesiąc przejechałem się na rowerze kolegi - "wypasionym". Byłem w szoku, że może się tak przyjemnie jeździć na rowerze. Od tego czasu zacząłem przemierzać Internet w poszukiwaniu za nowym rowerem. Liczyłem się z kosztami do 2tys, żeby mieć już coś porządnejszego. Często ostatnio miewam myśli, że bym się przejechał na rowerze, ale nie chce mi się znowu użerać z tym moim "rusztowanem"...

Tydzień temu kolega znalazł mi w promocji jedną z ostatnch sztuk limitowanej serii GT Karakoram Hans Rey Edition za 2700zł. Mówi mi, że warto doinwestować w rower, i że jak go dostanę to będzie mi się tak jeździło, że "pokocham" rower i będę jeździł tylko więcej i więcej. 

Co o tym wszystkim myślicie? Czy rzeczywiście warto zapłacić tyle za rower i jest spora szansa, że na lepszym będę odczuwał większą przyjemność z jazdy i jeździł więcej? Warto kupować taki rower dla kilku godzin jazdy tygodnowo? (chyba, że rzeczywiście go bardzo polubię.

Zawsze niestety istnieje szansa, że ten napływ energii na rower mi przejdzie za jakiś czas... co wtedy zrobić z tym rowerem? Myślicie, że sprzedam go nie tracąc zbyt wiele? (teraz ten rower chodzi po 3500zł, więc może używany po przejechanych 500km i bez uszkodzeń na wiosnę za 2700 bym sprzedał?, tylko czy ktoś kupi ode mnie taki rower)

Jeszcze dodam, że byłem w sklepie obejrzeć ten rower i rzeczywiście jeździ się na nim cudownie, i wygląda też kozacko jak dla mnie :)
 

Z góry dzięki Wam wszystkim za pomoc :D

Odnośnik do komentarza