lukasz.przechodzen Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 https://roweroweporady.pl/canyon-pathlite-al-sl-8-0-test-roweru-crossowego/ Odnośnik do komentarza
niet Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 straszliwie to drogie (jak na cross-a), ale ładne;) Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Rower ciekawy. Aczkolwiek sama idea crossa na XT przestała do mnie przemawiać. Ci, którzy chcą mieć najlepszą jakość może to kupią. Wiadomo że te rowery nie są robione pod nasz rynek, tylko pod rynki zachodnie gdzie siła nabywcza jest zupełnie inna. Ale koncepcja ładnego roweru na prostym amorze powietrznym, mającego np. pełne Deore i nie ważące dużo do mnie trafia. Estetyka na wysokim poziomie. Osprzęt też. Odnośnik do komentarza
rowerowy365 Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Dla mnie trochę zbyt drogi (wiem - są tańsze wersje)i... dziwny. Kokpit akurat do mnie nie przemawia, wolę tradycyjny, malowanie OK ale na matowym lakierze szybciej widać wszelkie zadrapania. Sztyca podsiodłowa to pewnie jakiś majstersztyk ale też z racji prostoty wolałbym zwykłą. Co nie znaczy, że to zły rower. Kupić, nie kupić ale popatrzeć warto. ;) Dobrze, że cross się trzyma na rynku. Im większa różnorodność tym więcej ludzi wybierze coś dla siebie. Odnośnik do komentarza
lukasz.przechodzen Opublikowano 3 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Są też tańsze modele, gdzie nie ma już tylu "bajerów": https://www.canyon.com/pl/fitness/pathlite/Ale nadal jest powietrzny amortyzator, koła DT Swiss, a napęd Deore do typowej jazdy jest w zupełności wystarczający. Ja do testów chciałem w zasadzie właśnie ten najniższy model :)ale akurat ich nie było i został ten topowy. Ale jak się przyjrzeć, to nawet ten na Deore jest świetnie wyposażony. Odnośnik do komentarza
niet Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 A mi ta sztyca mocno macie w głowie, wypróbowałbym... Odnośnik do komentarza
lukasz.przechodzen Opublikowano 3 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Nie dość, że pięknie wygląda, to jeszcze fajnie pracuje. Tak samo dobrze działa kompozytowa sztyca D-Fuse w Giantach, no ale tam niestety jesteśmy "skazani" na takie sztyce (o przekroju litery D), bo z zamontowaniem innej może być problem. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Z tymi sztycami D to ma to wady i zalety. Zaletę bo się nie przekręci i siodło jest zawsze równo po środku. Wadę bo może się zdarzyć taki pokrzywiony osobnik jak ja. Wyszło mi w tym roku na moim pierwszym w życiu bike fittingu że mam skręconą miednicę w lewą stronę. Latami coś mi nie pasowało z siodełkiem i kombinowałem jak koń pod górę. Po tym bike fittingu skręciłem je w lewo o 1cm. Głupio to wygląda ale wreszcie mam komfort. I zawsze jak się obcierałem to z prawej strony. Już wiadomo dlaczego. Ten 6.0 też fajny i dobrze waży. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Łukasz, a jak ten amor powietrzny Suntoura? Coś pracuje na off-roadzie? W kwestii przełożeń 2x11 jak w tym trekkingu z najtwardszym 38x11 czy też 1x11. Sciągnąłem dane młodego z Garmina z Mistrzostw Polski MTB. W czasie jak zaatakował na płaskim po płytach betonowych i szutrze rozkręcił na przełożeniu 32x10 51 km/h. Odnośnik do komentarza
lukasz.przechodzen Opublikowano 4 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Łukasz, a jak ten amor powietrzny Suntoura? Coś pracuje na off-roadzie? W kwestii przełożeń 2x11 jak w tym trekkingu z najtwardszym 38x11 czy też 1x11. Sciągnąłem dane młodego z Garmina z Mistrzostw Polski MTB. W czasie jak zaatakował na płaskim po płytach betonowych i szutrze rozkręcił na przełożeniu 32x10 51 km/h. Będzie jutro wideo z testowania :) Ja się nim nie zapuściłem w jakiś specjalnie trudny teren, bo primo to nie moja bajka, sekundo, w Łodzi aż takich terenów nie ma :) Ale pojeździłem nim po fajnych ścieżkach i amor bardzo ładnie pracuje, choć trzeba oczywiście pamiętać, że to jest cross, a nie MTB. Odnośnik do komentarza
lukasz.przechodzen Opublikowano 5 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 Odnośnik do komentarza
HTM7 Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Bardzo mi się spodobał. Sam go próbowałem będąc jeszcze w Niemczech i przekonał mnie do siebie. Zakupie go tylko jeśli uda mi się go znaleźć do 7k zł. :) Odnośnik do komentarza
Fandango Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 A czy ktoś z drogich forumowiczów ma taki pojazd w rozmiarze L w Warszawie lub Łodzi? Chętnie bym podjechał i się przymierzył? Łukasz i Jacek mają rację, ta wersja 6.0 tez spokojnie daje radę a Waga 1-2 kg mniejsza niż konkurencja. A cena już ok. 4500 pln Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 Jeśli jesteś w stanie pojawić się w Warszawie to proponuję żebyś się przymierzył do mojego crossa Specialized. Został skonfigurowany pod mojego kumpla, 177 wzrostu, który miał go kupić ale wymiękł bo żona go zmusiła do remontu mieszkania. Cyknę jakieś fotki w razie zainteresowania. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się