Mako Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 Witam! Mam problem z tylnym rowerowym kołem, a dokładniej z urywanymi wentylami dętki. Ścina mi dętkę dokładnie przy wentylu. Co robiłem do tej pory, ale nie przyniosło to żądanego efektu: 1. Poszerzyłem otwór w feldze rozwiercając go 2.Zmieniłem opaskę okalająca felgę 3. Dodatkowo zabezpieczałem wyciętym kawałkiem dętki okolice wentyla. Zmieniłem już z 7 dętek. Chyba muszę kupić nowe koło. Ale co jest przyczyną????? Odnośnik do komentarza
IgorK Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 A dętka rozmiarowo dopasowana do obręczy i opony? Odnośnik do komentarza
MaciejRutecki Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 A dętka rozmiarowo dopasowana do obręczy i opony? Tak mi przyszło do głowy: rozmiar opony dobrany do obręczy? No i czy ciśnienie w oponach jest prawidłowe? Odnośnik do komentarza
Mako Opublikowano 9 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2017 Tak mi przyszło do głowy: rozmiar opony dobrany do obręczy? No i czy ciśnienie w oponach jest prawidłowe? Dziękuję , Macieju, za zainteresowanie się tematem. Opona jest ok, nie zmieniałem jej, a przez rok na niej bez problemu jeździłem Odnośnik do komentarza
Mako Opublikowano 9 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2017 A dętka rozmiarowo dopasowana do obręczy i opony? Dziękuję Igorze, za zainteresowanie się tematem. Wiesz, muszę to sprawdzić. Na pewno do obręczy 28 cali kupiłem dętkę 28 cali. Czy ta dana wystarczy do stwierdzenia prawidłowości dopasowania dętki? Odnośnik do komentarza
Mako Opublikowano 9 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2017 Na razie najbardziej sensowna porada którą mi dzisiaj udzielono (wykazująca zrozumienie tematu) to taka, żebym wyszlifował otwór w feldze koła, bo sam mógł się naostrzyć np. od przesuwania wentyla, ale nie wiem czy to możliwe. Wydałem w ostatnim czasie już 100 zł na dętki podczas próbowania wyżej wymienionych wariantów i bez efektu. kupiłbym już za to nową felgę i oponę. Ale przyznaję że ta zagadka nie daje mi spokoju Odnośnik do komentarza
MaciejRutecki Opublikowano 9 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2017 Dziękuję Igorze, za zainteresowanie się tematem. Wiesz, muszę to sprawdzić. Na pewno do obręczy 28 cali kupiłem dętkę 28 cali. Czy ta dana wystarczy do stwierdzenia prawidłowości dopasowania dętki? Dętka musi pasować rozmiarem do opony (na opakowaniu masz zakres rozmiarów opon, do których jest wyprodukowana). Już lepiej kupić ciut większą niż za małą, ale bez skrajności. Z jakiegoś powodu dętka przesuwa Ci się po obręczy. Zaznacz kredą, mazakiem itp. znak na oponie i obręczy; pojeździj i zobacz czy sama opona nie ma tendencji do przesuwania się. Odnośnik do komentarza
odyniec Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 aaa z tym ciut większa to ostrożnie. Bo ja mam 28x1,6 a dętkę miałem 28x1,75 i mi też już przebiło dętkę. Dętka musi być dopasowana do rozmiaru opony. Założyciel tematu o tym nic nie piszę. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się