Skocz do zawartości

tajemnica tylnego koła ( z Archiwum X)


Mako

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam problem z tylnym rowerowym kołem, a dokładniej z urywanymi wentylami dętki. Ścina mi dętkę dokładnie przy wentylu. Co robiłem do tej pory, ale nie przyniosło to żądanego efektu: 1. Poszerzyłem otwór w feldze rozwiercając go 2.Zmieniłem opaskę okalająca felgę 3. Dodatkowo zabezpieczałem wyciętym kawałkiem dętki okolice wentyla. Zmieniłem już z 7 dętek. Chyba muszę kupić nowe koło. Ale co jest przyczyną?????

Odnośnik do komentarza

Na razie najbardziej sensowna porada którą mi dzisiaj udzielono (wykazująca zrozumienie tematu) to taka, żebym wyszlifował otwór w feldze koła, bo sam mógł się naostrzyć np. od przesuwania wentyla, ale nie wiem czy to możliwe. Wydałem w ostatnim czasie już 100 zł na dętki podczas próbowania wyżej wymienionych wariantów i bez efektu. kupiłbym już za to nową felgę i oponę. Ale przyznaję że ta zagadka nie daje mi spokoju

Odnośnik do komentarza

Dziękuję Igorze, za zainteresowanie się tematem. Wiesz, muszę to sprawdzić. Na pewno do obręczy 28 cali kupiłem dętkę 28 cali. Czy ta dana wystarczy do stwierdzenia prawidłowości dopasowania dętki?

 

Dętka musi pasować rozmiarem do opony (na opakowaniu masz zakres rozmiarów opon, do których jest wyprodukowana). Już lepiej kupić ciut większą niż za małą, ale bez skrajności.

 

Z jakiegoś powodu dętka przesuwa Ci się po obręczy. Zaznacz kredą, mazakiem itp. znak na oponie i obręczy; pojeździj i zobacz czy sama opona nie ma tendencji do przesuwania się.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...