Przemciooo0 Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 Witam. Zaczynam przygode z rowerem. Zakupilem rower w decatlonie rower gorski model 520. Przejechalem na nim niewiele okolo 100km. Prawie od poczatku byl problem z przezutkami. Panowie regulowali ale efekt byl taki ze mialem jakby luz na korbie. Tak jakby przezutka przeskakiwala na chwile. Jeden z Panow obarczyl wina nie nasmarowany lancuch wiec kupilem smar i go nasmarowalem. Do meritum dzis uslyszalem ze rower jest po regulacjach i ponoc wszystko dziala ale Pan powiedzial ze lancuch jest zurzyty w 0.5% a wymienia sie przy 1% moje pytanie brzmi czy to normalne ze w nowym rowerze lancuch moze posiadac jakies zurzycie/naciagniecie? I czy jednak nie pokusic sie o wymiane lancucha na gwarancji bo rower ma okolo 2 tygodnie. Nie chce wyjsc poszkodowany z tej sytuacji bo skoro wymiania sie lancuch przy 1 precencie a moj swiezo po zakupie ma 0.5 to czy dobrze rozumiem ze jest w polowie zycia? Odnośnik do komentarza
makog Opublikowano 1 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 Owszem, po przebiegu okolo 100 km mogly sie dopiero poukladac linki i pancerze co moglo spowodowac rozlegulowanie przerzutek, tylko ze zwykla regolacja powinna rozwiazac problem. Nie ma mowy by lancuch po 100 km nadawal sie do wymiany. Zadal bym na Twoim miejscu takiej naprawy przez serwis w ramach gwarancji aby wszystko dzialalo tak jak powinno, nic nie wymieniaj, jesli cie beda zbywac to rzecznik praw konsumenta, bo ewidentnie wciskaja ci kity !! Jedz z nim do sklepu gdzie go kupiles, i zostaw rower do serwisu i jasno im powiedz, ze albo wydaja ci sprawny rower, albo zwrot gotowki, lub wymiana na nowy wolny od wad ! Owszem w ramach gwarncji to niech sobie wymieniaja co chca, tylko niedaj sie naciagnac na jakies pokrywanie kosztow wymiany czegokolwiek w tak nowym rowerze. Odnośnik do komentarza
marcino285 Opublikowano 1 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 Kolega makog ma rację. Odnośnik do komentarza
Marek Opublikowano 2 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 Idź do sklepu. Decathlon może i nie ma rowerów z górnej półki (sam miałem 520s), ale serwis i obsługę gwarancyjną ma na najwyższym poziomie. Jestem przekonany, że bez gadania dostaniesz nowy łańcuch. Odnośnik do komentarza
Artek Opublikowano 2 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 Jakość serwisu Decatlona zależy niestety od konkretnego sklepu, a nawet od konkretnej osoby w tymże serwisie. Ja mam odmienne zdanie na temat tego "najwyższego poziomu". Ale dotyczy to tylko i wyłącznie czynności serwisowych. Kulturę obsługi i procedury rzeczywiście mają proklienckie. Odnośnik do komentarza
Artur11 Opublikowano 25 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 Ja osobiście nie kupuję nic z decatlona bo ... naprawde mają nisko jakościowe rzeczy Na twoim miejscu zmieniłbym łancuch ;) na długi czas masz święty spokój Odnośnik do komentarza
neoheresy Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Przede wszystkim spojrzyj w gwarancję i zobacz czy czasem Decathlon - podobnie jak np. Kross - przypadkiem nie wymaga stawienia się na obowiązkowy przegląd regulacyjny (tzn. "przegląd zero") i czy jest on płatny, czy nie. Moim zdaniem sprzedano Ci rower z używanym lub trefnym łańcuchem i powinieneś dochodzićswojego u sprzedawcy (wymiana łańcucha na nowy - niezgodność z umową). Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się