Skocz do zawartości

Artek

Użytkownicy
  • Ilość treści

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Artek

  • Ranga
    Forumowicz

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Warszawa
  1. W każdą sobotę o 9:00 ruszają ustawki spod AirBike Wilanów na Branickiego 10. Ale generalnie może warto przekonać się jednak do wiodącego portalu społecznościowego, bo większość ludzi organizuje się za jego pośrednictwem. Nikt nie każe sprzedawać Ci swojej prywatności, można się zarejestrować z minimum danych.
  2. https://www.bikeman.pl/koszyk-na-napoje-topeak-modula-cage-ii,3,19145,9202 https://www.bikeman.pl/koszyk-na-butelki-topeak-modula-cage-xl,3,19145,2747
  3. Sens takich upgrade jest dwojaki: Wskazałeś modele rowerów, których już się nie produkuje od kilku lat (trochę miesza w tym również Decathlon, nie zachowując numeracji kolejnych generacji. Triban 3 to odpowiednik dzisiejszej 500, natomiast dawniejsza 500, a jeszcze wcześniej 5 to obecna 520). Kilka lat temu wybór tanich szosówek był bardzo mocno ograniczony. Z tego co pamiętam był Triban, jakiś Kross i tyle. Pozostałe modele zaczynały się powyżej 3000 zł. Ja cztery lata temu kupiłem 520 i wtedy był to rower praktycznie bez konkurencji w swojej cenie. Karbonowy widelec w budżetowych modelach zaczął pojawiać się na szerszą skalę sezon, góra dwa temu. Więc ludzie pokupowali sobie te rowerki, a potem zaczęli je modernizować. Przyzwyczaili się do roweru i ramy, a osprzęt postanowili wymienić na lepszy. Przecież w sumie nawet Decathlon tak robi, produkując model 540 na tej ramie ale lepszym osprzęcie. A druga sprawa, związana z pierwszą. Minęło kilka lat i nastąpiło zużycie sprzętu. Skoro trzeba i tak wymienić przerzutkę czy koła, to dlaczego nie wymienić na wyższą klasę, skoro kogoś na to stać? Karbonowych kół nie warto może wstawiać, ale koła za 900 zł, zamiast za 400 można jak najbardziej ? A oprócz tego można przecież kupić również osprzęt używany.
  4. Jest szansa, bo prawdopodobnie Decathlon w przyszłym sezonie będzie przebrandowywał rowery. Można już o tym poczytać w magazynach kolarskich. M.in. szosowe będą oferowane pod marką Triban, a nie BTwin. Więc mogą wyprzedawać pozostałości starych serii. Ale oczywiście istnieje ryzyko, że nie będzie interesującego Cię rozmiaru.
  5. Spróbuj programu Route Converter http://www.routeconverter.com/home/en Mi zdarzało się używać go do edycji śladu, gdy zgubiłem podczas jazdy sygnał GPS (Strava wtedy wytycza trasę po linii prostej od ostatniego punktu, gdzie był sygnał do pierwszego, gdzie znowu się pojawił). I w takich sytuacjach poprawki działały bardzo dobrze.
  6. Spodenki rzeczywiście warto brać rozmiar większe. Ja normalnie noszę M, a decathlonową Mkę (spodenki 500) musiałem mocno naciągać na tyłek (również szelki były mocno naciągnięte i aż wpijały się w ramiona). Natomiast L jest już w porządku. Ale w przypadku koszulki już się zasada nie sprawdziła i noszę swój normalny rozmiar. L była za duża, natomiast M leży jak ulał. Spodenki 500 mogę polecić gdy ktoś szuka wygody, a nie ma funduszy na dużo większe wydatki. W tej chwili w sklepie internetowym kosztują 59,90 (z szelkami) i za tyle warto je kupić.
  7. Brakuje mi w zestawieniu decathlonowego B'twina Tribana 100. Niezła propozycja mieszcząca się w kategoriach szosowej i crossowo-przełajowej. No chyba, że zamierzasz w najbliższym czasie uaktualnić artykuł z propozycjami do 1000 zł, bo ww. rower kosztuje akurat 999 zł :-)
  8. Też musieliby obniżyć ceny :-) Zresztą kilka lat temu Kross miał bardzo konkurencyjne ceny. Gdy obrośli w piórka zaczęli się cenić na poziomie zagranicznych marek.
  9. Jakość serwisu Decatlona zależy niestety od konkretnego sklepu, a nawet od konkretnej osoby w tymże serwisie. Ja mam odmienne zdanie na temat tego "najwyższego poziomu". Ale dotyczy to tylko i wyłącznie czynności serwisowych. Kulturę obsługi i procedury rzeczywiście mają proklienckie.
  10. Fajne ceny. Czyżby zamierzali konkurować z Decatlonem? Oferują podobne wyposażenie za podobną cenę (piszę oczywiście o cenach sugerowanych, bez dodatkowych negocjowanych upustów). Szkoda, że Mistral Cross nie został tak przeceniony, bo za kilka stówek mniej mógłby mnie skusić ;-)
  11. Moim zdaniem będzie dobry. Sam mam chęć na Pulso 1 i byłbym go kupił, ale mam już dwa inne rowery (szosówkę i miejsko-trekingowy) i kupno trzeciego spowoduje gadanie w domu ;-) Pulso i Seto nadają się do tych celów równie dobrze, ale różni je kilka rzeczy: Pierwszy jest na osprzęcie szosowym, drugi na MTB. Nie widzę tutaj przewagi jednego nad drugim, ot po prostu są z innych grup. Seto ma hamulce tarczowe. To może działać na jego korzyść, ale... Pulso jest ponad dwa kilogramy lżejszy. I to moim zdaniem jest różnica, która jest bardzo znaczącym pozytywem. Te dwa kilogramy będzie czuć podczas jazdy. Pulso znacznie łatwiej będzie przyspieszać w podobnych warunkach. A jak wiadomo w jeździe miejskiej często zatrzymuje się na skrzyżowaniach pod sygnalizacją świetlną, czy hamuje żeby przepuścić pieszych.
  12. Swego czasu ważyłem 135 kg i kupiłem sobie Krossa Tempo Adagio (umieszczony w kategorii rowerów miejskich, w rzeczywistości treking z kołami 26 cali). Jeździłem na nim i mimo przekroczenia limitu wagowego nic złego się z nim nie działo. Jedynie gumy częściej łapałem i musiałem dętki łatać. Ale przypomniało mi się, że mój kolega ma Trans Atlantica (model niżej od Trans Siberiana). Nie wiem czy to wada modelu, czy konkretnego egzemplarza (kupił rower na wyprzedaży w Gosporcie), ale po kilku dniach urwała mu się osłona łańcucha, dwa czy trzy razy urwało się mocowanie błotnika i ostatnio rozwalił mu się support. Kolega jest szczupły, więc usterki nie powstały od zbyt dużej wagi. Na zachętę dodam, że obecnie ważę około 75 kg i jazda na rowerze wybitnie się do tego przyczyniła :-)
  13. Jak to napisał kolega wyżej: "za Decathlonem nie nadążysz". W weekend były po 49,99 :) Teraz po 99,99.
  14. Opinie w necie na temat maksymalnej szerokości opon które można założyć do Tribana 520 są bardzo rozbieżne i sprzeczne ze sobą. Jeśli znasz jakieś konkrety (marka i model opony, najlepiej poparte linkami) to napisz, bo jestem bardzo zainteresowany.
  15. To są grupy szosowe, klasyfikowane oddzielnie od MTB. https://roweroweporady.pl/grupy-osprzetu-rowerowego-shimano/
×
×
  • Utwórz nowe...