jajacek Opublikowano Wtorek o 15:33 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 15:33 Wszystko byloby dobrze gdyby nie to ze w komplecie jest niskiej jakosci amortyzator sprzed 10 lat w nieuzywanym od dawna standardzie. Reszta roweru jest ok. Moze spytaj ile trzeba by doplacic za Recon Gold? Odnośnik do komentarza
dadario Opublikowano Piątek o 07:43 Udostępnij Opublikowano Piątek o 07:43 Witam, szukam roweru w podobnej klasie cenowej - ok. 5000 zł. Moi faworyci: Polygon Xtrada 8 x RWR - 4.499 zł Trek Procaliber 6 - 5.799 zł Trek Roscoe 7 - 5.399 zł Który z nich byście polecali najbardziej? Zastosowanie: jazda po okolicznych lasach, i spokojnych singlach. Ewentualnie coś innego? Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano Piątek o 09:29 Udostępnij Opublikowano Piątek o 09:29 Xtrada 8 RWR Nie znam tego roweru. Zdjęcie oraz amor sugeruje rekreacyjną geometrię typu trail. Rama ze sztywną osią. Amor powietrzny czołowego producenta ale w w jego najtańszej wersji, ze skokiem 120 mm ale nie wiedzieć czemu nie z osią Boost 15x110 tylko z osią 15x100. Drugi raz już widzę rower z takim przodem. Ciekawe czy wynika to z zastosowania amora z resztek magazynowch, który się przeleżał, czy z jakiejś innej przyczyny? Coś mi tu w każdym razie śmierdzi. Przyzwoity napęd Deore 1x12, standardowo stosowany wabik z lepszą tylną przerzutką XT. Najtańsze hamulce hydrauliczne Shimano do rowerów MTB. Obręcze no name w szerokości stosowanej w rowerach trekkingowych, cross i gravel a nie MTB. Ale to powszechna praktyka cudujących producentów. Do tego tanie piasty Shimano. Opon nie znam. Najtańszy myk-myk Tranz-X Nieznane mi warunki gwarancyjne oraz gwarant. Trek Procaliber 6 Sprawdzona od lat konstrukcja ze sztywną osią do XC. Przerobiona w kierunku Trail. Cieniutki amorek powietrzny do XC z osią Boost, tak max do 90 kg wagi Taki sam napęd ale z pozagrupową korbą deczko niższej klasy Takie same badziewne koła Spowalniacze trekkingowe zamiast hamulców MTB z tarczami hamulcowymi z gównolitu Jakiś nowy model opon Bontragera, których nie znam. Widzę że w detalu ta opona kosztuje 220 zł. Więc wygląda że ich topowy model. Dobre warunki gwarancyjne Trek Roscoe 7 Znana od lat rama typu Trail ze sztywną osią z Boost. Taki sam amor jak w Xtrada ale z osią Boost. Przyzwoity napęd Deore 1x12 Koła na obręczach MTB 30 mm przeznaczonych pod XC/Trail/Enduro, na tanich piastach Shimano Spowalniacze trekkingowe zamiast hamulców MTB z tarczami hamulcowymi z gównolitu Opony typu Enduro o szerokości 2,6 cala pod cięższe, górskie zastosowania. Cena w detalu 240 zł więc wygląda że też topowy model. Najtańszy myk-myk Tranz-X Dobre warunki gwarancyjne Odnośnik do komentarza
marti_s3 Opublikowano Piątek o 11:54 Udostępnij Opublikowano Piątek o 11:54 RWR to "marka własna" Sprint Rowery. Chłopaki dogadali się z Polygonem i na ich produktach Xtrada i Heist X7, zrobili "swoje" rowery z delikatnymi zmianami względem pierwotnej wersji. Tak więc są to Polygony po "Podlaskim lifcie" :) Swoją drogą sam mam Polygona Heista X7 i jest to bardzo fajny i przyzwoity rower. Wysłane z mojego SM-M515F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
liverpoolczyk02 Opublikowano Piątek o 13:21 Udostępnij Opublikowano Piątek o 13:21 Xtrada 8 RWR waży dokładnie 15 kg Odnośnik do komentarza
Szwedacz Opublikowano Piątek o 13:21 Udostępnij Opublikowano Piątek o 13:21 Roscoe 7 spokojnie po ~4.4k zł znajdziesz. Niestety na razie duże promocje na rowery tego typu się pokończyły i za topowe modele Bonero, Stoica czy Roscoe trzeba przynajmniej ponad 6k wyłożyć. Starannie sprawdzaj specyfikacje, bo sklepy mogą mieć jeszcze modele z poprzednich generacji (inna geometria ramy, nie wiem czy z tyłu nie była ograniczona do 29x2.4", minimalnie mniej wypłaszczona geometria, najstarsze ramy które w czasie pandemii zepchnęli z Roscoe 8 i 9 do Roscoe 7 miały Trekowe niestandardowe osie, ale za to i mocowania na bagażnik). Więc poza różnicami w cenie, mogą być różnice w konfiguracji. Hamulce tanio i łatwo wymienisz jak będziesz chcieć pośmigać po górach, widelec to trochę większy wydatek. Procaliber, a Roscoe to lekki rozstrzał. Roscoe będzie fajnie jeździł jak wrzucisz łagodniejsze opony i wciąż nie będą mu wypady w polskie góry straszne, ale z drugiej strony to nigdy nie będzie XC. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano Piątek o 13:43 Udostępnij Opublikowano Piątek o 13:43 Stare Roscoe to były po prostu ramy X-Caliber na innych kołach i amorach. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano Piątek o 13:46 Udostępnij Opublikowano Piątek o 13:46 22 minuty temu, liverpoolczyk02 napisał(a): Xtrada 8 RWR waży dokładnie 15 kg To bogato 🙂 Jak mój cross Bulls sprzed 20 lat 🙂 Odnośnik do komentarza
Szwedacz Opublikowano Piątek o 16:07 Udostępnij Opublikowano Piątek o 16:07 No to do utrudnienia wyboru, dorzucamy jeszcze nowe Grand Canyony jako coś pomiędzy Roscoe, a Procalibrami. Teraz w modzie obnoszenie się z wybieraniem Europejskich metek 😉 Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano Piątek o 17:59 Udostępnij Opublikowano Piątek o 17:59 Jak już jesteśmy przy Canyonach to dorzucam do listy pękniętych karbonowych Canyonów jeszcze jeden. Spotkałem wczoraj gościa na fittingu. Canyon Exceed. Rama gięła się niemal od samego patrzenia 🙂 Gość waży 75 kg. Wymieniona na Exceed ale w wersji z większą ilością karbonu w karbonie 🙂 A te Grand Canyony całkiem, całkiem. Odnośnik do komentarza
tmax Opublikowano Sobota o 13:06 Udostępnij Opublikowano Sobota o 13:06 Ja przed Świętami przemyślałem sobie znowu swoją wizję roweru i powróciłem na właściwą ścieżkę. Polecam, w obecnych oromocjach mieści się poniżej 5 tysi:) Odnośnik do komentarza
Szwedacz Opublikowano Sobota o 13:31 Udostępnij Opublikowano Sobota o 13:31 Jak ci się jeździ na fabrycznych oponach? Ciekawi mnie czy faktycznie to takie kotwice, czy po prostu wypożyczalniany egzemplarz, który kiedyś dorwałem miał zajeżdżone i nieserwisowane łożyska w piastach. Odnośnik do komentarza
tmax Opublikowano wczoraj o 05:48 Udostępnij Opublikowano wczoraj o 05:48 16 godzin temu, Szwedacz napisał(a): Jak ci się jeździ na fabrycznych oponach? Ciekawi mnie czy faktycznie to takie kotwice, czy po prostu wypożyczalniany egzemplarz, który kiedyś dorwałem miał zajeżdżone i nieserwisowane łożyska w piastach. Przejechałem się tylko na pobliski bike park na próbę. Rower dopiero złożony z kartonu. Muszę jeszcze przeciągnąć linkę od droppera w ramie i podcentrować tylne koło bo się fabryka tu nie postarała. Pojeżdżę to coś obiektywnego napiszę:) Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się