Skocz do zawartości

Wymiana części w "tanim" rowerze gravelowym


Rekomendowane odpowiedzi

46x44 to jest mniej więcej tyle co mam w szosie do jazdy po Alpach gdzie miałem 30x29 a teraz to może i 30x32. O ile na asfalcie to się sprawdza aczkolwiek bywało że mi brakowało, to po jeździe po pagórkach w terenie, gdzie nawierzchnia nie jest gładka, jest to zdecydowanie za mało.

Klasyczny napęd trekkingowy to była korba 48x38x28 i kaseta 11x34. I nigdy nie wymyślono nic lepszego. Gdzieś są archiwa w internecie gdzie są dywagacje słynnego Uzurpatora, który niestety zlikwidował swoją stronę ale tam było pięknie opisane dlaczego tego typu napęd jest do dupy 🙂

Edit:
Tu trzeba pogrzebać:
Osprzęt i technika - Platforma do głoszenia treści

Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, smokey01 napisał(a):

Można sprawdzić czy wejdzie ci taki zestaw - Rival za niezłe pieniądze - https://www.wheel-parts.shop/en/sram-groupset-rival-1x11.html?id=307932576

Czy to ma sens pakować do takiej ramy to już sam musisz sobie odpowiedzieć.

Hej Dzieki 
Kompletnie sie na tym nie znam 
Mówisz że takie będą fajne ? Ma to sens kupować do takiej ramy ? 
Czy potem kolejnym kropiek bedzie wymiana kół czy ramy i jakoś to wszystko się zepnie ? 
Dodatkowo, jak sprawdzić czy to mi bedzie pasować 

Odnośnik do komentarza

Tak swoją drogą wczoraj na FB Marketplace gość wystawić napęd Shimano 105 w dobrym stanie z korbą i hamulcami hydraulicznymi 105 za 1200. Wolałbym coś takiego. Korby nie musisz zmieniać jeśli masz napęd 2x. Może sprzeda za 700 bez korby. Sam bym kupił ale chwilowo nie mam kasy.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...