Fing3R Opublikowano 11 Lipca Udostępnij Opublikowano 11 Lipca Witam wszystkich. Drodzy grupowicze, pozwolę sobie zadać pytanie w kwestii zakupu roweru MTB do 3500. Mam 176 wzrostu i ok 90 kg wagi i (oczywiście więcej mięśni jak tłuszczu 😀) i 50 lat na karku. Jeżdżę rekreacyjnie od wielu lat, po różnych nawierzchniach i terenach. Ale do rzeczy - obecnie użytkuję trekkinga z Decathlonu (Riverside 900), którego zamierzam przekazać synowi a samemu sobie kupić rower w budżecie do ok 3500 PLN i będzie to MTB. Widzę że obecnie zaczyna się sezon wyprzedaży i można kupić całkiem niezłe rowery w dobrej relacji cena / jakość. Mam na oku kilka propozycji i dylemat, który z nich wybrać: 1. MTB Rockrider EXPL 540 29" https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-rockrider-expl-540-29/_/R-p-329414 2. RADVIK JARL 3 K 24JRL3MNAVGRY https://sklepmartes.pl/sporty/kolarstwo/rowery/rowery-gorskie/meski-rower-mtb-jarl-3-k-24jrl3mnavgry-radvik 3. INDIANA X-Pulser 6.9 M23 29 cali męski Czarno-brązowy https://www.mediaexpert.pl/rowery/rowery-mtb/rower-gorski-mtb-indiana-x-pulser-6-9-m23-29-cali-meski-czarno-brazowy Wszystkie te rowery mają podobną cenę, a że nie jestem w tej chwili na bieżąco w osprzęcie i detalach rowerowych, powiedźcie proszę co w Waszej opinii zasługuję na uwagę z ww. propozycji. Dziękuję. Odnośnik do komentarza
Greg29 Opublikowano 11 Lipca Udostępnij Opublikowano 11 Lipca Kontynuuj przygodę z Decathlonem... to znaczy bierz Expl 540. Radvikowi i Indianie do szczęścia brakuje sztywnych osi a Expl 540 je ma. Poza tym Indiana ma nowego Cuesa, o którym jeszcze za bardzo nie ma opini bo jest to nowy napęd od Shimano, miał zastąpić najtańsze napędy 8- i 9-rzędowe, nie ma jeszcze zbyt wielu wiarygodnych opinii. Czy ta korba Cues jest na kwadrat? Jeśli tak to też minus. Nie chcesz dołożyć 200 zł do Rockrider Race 700? Rower górski MTB Rockrider XC 100 29'' Deore 1x11 ROCKRIDER | Decathlon Odnośnik do komentarza